Galerie foto si detalii: Mazda 3 MPS
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La doar o luna de la prezentarea primului set de imagini cu noul Mazda3 MPS, japonezii au dezvaluit inca o galerie fotor cu acesta. Mazda3 MPS este propulsat de un motor de 2.3 litri supaalimentat, care ofera circa 268 CP. Desi acest model nu va beneficia de tractiune integrala, Mazda3 MPS va avea noua suspensie RevoKnuckle FWD, care o va ajuta sa reduca subvirarea la minim.
Mazda3 MPS va fi disponibil in europa incepand cu cel de-al doilea sfert al acestui an. Mazda a modificat exteriorul acestei versiuni de performanta adaugand o priza de aer pe capota, un eleron posterior si o evacuare dubla. Interiorul acestui model are o alura sportiva si este imbracat in piele neagra cu accente rosii. Modelul va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva alaturi de Mazda 3 echipat cu sistemul i-stop.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Si bine ca au scapat de FORD, baietii au furat cat au putut de la ei si acum i-au lasat balta. ( sper sa nu ma insel )
Totusi, cea veche este o masina de toata nadejdea daca stapanesti conducerea auto si esti putin atent. Subestimata cu siguranta si daca cea noua e mai buna cred ca nu are rost sa te mai gandesti vreodata sa cumperi cumperi BMW 1 sau Audi A3.
O deghizare perfecta pentru cineva care vrea sa treaca neobservat intr-o masina de calitate premium dar fara sa aiba vreun logo ultraaspirational pe bot.
Pana la urma si Ford a facut o afacere buna si mertia respectati pentru viziunea comerciala. Dar numai un ignorant incult care nu auzit vreodata de Wankel, twin scroll turbo si alte rafinamente tehnice poate sa spuna ca Ford i-a invatat tehnica auto pe cei de la Mazda.