GALERIE FOTO: Noul Citroen DS5, imortalizat în 80 de imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Citroen a revenit astăzi cu o galerie foto completă a noului DS5, vârful gamei premium a constructorului francez. Modelul a fost surprins într-un decor de poveste.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Citroen scot niste masini superbe in ultima vreme. Si dintotdeauna le-am apreciat foarte mult design-ul, dar erau cunoscuti pentru calitatea proasta a interiorului. Motoarele diesel cel putin sunt construite in colaborare cu Ford si sunt foarte raspandite si bune, nu stiu despre cele pe benzina.
@BBR91
Nu stiam ca grosul vanzarilor celor 3 se afla in Romania, iar de succesul sau nu al DS5-ului va depinde de Vestul Europei, nu de tara noastra
DS3- o masina cu 2 portiere
DS4- DS3 cu 4 portiere
DS5- DS4 alungit.
Deci pana la urma devine plictisitor, cu toate ca arata foarte bine gama DS. Era bine sa fie unul singur (DS5), deoarece era ceva unic, nu era acelasi design pe x,y,z modele , cum se aplica in toate marcile din ziua de azi.
Eu cred asta in urma lansarii conceptului Metropolis, conceptul arata destul de aproape de o masina de serie, iar daca vor scoate DS9 nu va fi si un C9, ci direct DS. Si daca vor scoate pe piata acest model o vor face pt imagine si sa demonstreze ca pot si ei sa faca un model in clasa de lux
sa speram k daca il vor face sa il aduca si in Europa.......si in State......
de fapt peste tot.....si la un pret de 50k ar fi mult mai ieftin ca un A8,Seria7 si S-classe.........care cu motoare diesel de 3litri si ceva dotari de domne ajuta nu gasesti mai ieftin de 75k-80k euro......
ma uitam la ds3, acelasi pret cu un a1 de ex, motor + dotari asemanatoare.
e greu sa alegi citroen (desi eu n am nimic cu ei, ca marca)... doar pt ca ti da un aer de exclusivism
Pentru ei anumite marci sunt "Dumnezei" in lumea auto si nu pot fi egalati orice ai face.
Se pare ca foarte multa lume nu a inteles ca orice producator serios are tehnologie sa faca o super masina daca isi propune.
Capabilitatea unui producator este foarte des subestimata pentru simplul fapt ca perceptia asupra brandului este una "inferioara".
Daca producatorul intra in segmentul superior este imediat criticat ca nu are ce cauta, chiar daca produsul se ridica la standardele respectivului segment.( " ....totusi nu se compara Citroen cu Audi, ca Audi e Audi.... De parca ce daca e Audi....? E vreun OZN ceva...? ")
Eu ma bucur ca exista si altii, cu altceva, fiind saturat de conservatorismul tipic nemtesc, plictisitor, de oameni cu mentalitate imbatranita. Este caracteristic noua romanilor sa gandim asa. Traim intr-o societate conservatoare si ne formam ca atare. E greu sa acceptam altceva, sa acceptam diversitatea.
Succes Citroen si altora care indraznesc sa schimbe cate ceva !!!
DS5 este superb. A aparut destul de tarziu, prototipul fiind prezentat in 2005 (C-Sportlounge). Sa speram ca nu va pati ca Avantime de la Renault.
Am cochetat recent cu achizitia unui C6 admiram in special interiorul cu adevarat deosebit si forma care iese putin din tipare, din uniforma. In schimb consumul raportat la performante si valorile mici de revanzare le-am considerat partile slabe.
Ma bucur ca Citroen iese din plutonul ultimilor ani cu linia DS si o voi urmarii cu atentie. Sper ca si partea tehnica sa fie foarte apropiata de eficienta unui motor BMW, de fiabilitatea unui Mert, a unei Toyote.
Nu stiu daca intradevar suma calitatilor trebuie sa ramana constanta, pentru ca daca afirmatia nu e valabila Citroen va avansa serios. Daca vor fi si la fel de pragmatici ca VW....dar
Asteptam un drive test !!!
eu, personal as cumpara asa ceva fiind cred singurul mnovolum coupe de pe piata. nu stiu ce deficiente are (totusi vorbim de un renault, construit in epoca low-cost).
citroen s-a cam schimbat la fata intr-un mod nefericit din punctul meu de vedere. a lasat deoparte inovatiile prea avansate. chiar daca se vede clar ca a urcat la calitati de interior (din 2000 pana acum e o urcare continua).
adica la primul c4 a avut volan cu bucut fix, ecrane lcd, - au disparut, desi nu aveau absolut nici o problema ci chiar, numai avantaje
pe c5 avem (inca volan butuc fix si hydractive) - pe ds5 ar fi normal sa avem prezent hydractive si tot butuc fix. mi-e mare teama ca si pe viitorul c5 nu vom mai regasi volanul si cred ca la limita suspensia.
de ce? mentalitatea cretina si habotnica, care nu permite avansul tehnologic.
daca venea audi cu aceste idei, sigur prindeau la publicul snob si infect din romania. dar in vest ar fi fost o mare lovitura caci acolo snobii care cumpara aceste masini sunt si mai cretini. vezi exemplul vw, care nu face nimic iesit din comun sa vanda aceeasi marie care e pe palcul maselor proaste. vezi porsche care modifica doar o curba, un colt de la o generatie la alta de vreo multe zeci de ani.
omenirea e o specie proasta, care nu accepta modificarile si se adapteaza greu
dar gandeste te asa: de ce se vinde bine vag la mase? pentru ca masa de oameni, in general e comuna, conservatoare. nu si doreste sa epateze. exceptiile (geniile) apar ca si deviatii de la comun, banal si sunt, in general, mult mai mici ca si numar. de aceea un ds3, de ex, se vinde mai greu, fiind preferata de "exceptii"
@speciaumana: Incearca sa fi pragmatic si o sa vezi ca nici macar tu nu ai da banii pe un DS5. Nu tot ce zboara se mananca!
DS5 cu Scenic sau S-Max nu poti compara ca "joaca in alt film".
Iar cine e pragmatic o sa isi cumpere ce considera ca i se potriveste raportat la suma de care dispune si in nici un caz nu va da bani pe masini la care plateste mult pe brand (imagine de marca) in loc de ce ofera masina cu adevarat.
bravo
acum cand toata politica conduce spre downsizeing si toata lumea cumpara masini low-cost, vine un producator mediu si se pune pe facut masini premium, in loc sa incerce sa construiasca cel mai ieftin hibrid/electric.
putini vor cumpara un Citroen premium. Sa fim seriosi.
Toate DS-urile o sa faca o gaura mare in buget si o sa distruga definitiv brand-ul.
Parerea mea este ca nu peste multi ani vor disparea de pe piata, decat in cazul in care ii vor cumpara chinezii.