- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
GALERIE FOTO: Iata noul monopost McLaren MP4-25!
da apendicele de pe spate care face legatura cu eleronul stiam ca nu se foloseste decat la cursele foarte virajate
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/01/mclaren_mp425_comp_top.jpg
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2010/01/mclaren_mp425_comp_right.jpg
Romanului ii place sa-si dea cu parerea. Iar pana acum stiam ca toti se pricep la fotbal si politica. Vad ca si F1 a inceput sa vina tare din urma!
Cum spunea si mad79, nu conteaza cum arata (chiar daca prima mea reactie cand am vazut monopost-ul pe site-ul oficial a fost WOW! si chiar daca, fan McLaren fiind, nu pot sa nu apreciezi design-ul placut si armonios al Ferrari-ului F10) conteaza performantele de pe circuite, pentru ca nimeni nu premiaza cat de bine arata o masina de F1 ci cate curse castiga.
Romanului ii place sa-si dea cu parerea. Iar pana acum stiam ca toti se pricep la fotbal si politica. Vad ca si F1 a inceput sa vina tare din urma!
Cum spunea si mad79, nu conteaza cum arata (chiar daca prima mea reactie cand am vazut monopost-ul pe site-ul oficial a fost WOW! si chiar daca, fan McLaren fiind, nu pot sa nu apreciezi design-ul placut si armonios al Ferrari-ului F10) conteaza performantele de pe circuite, pentru ca nimeni nu premiaza cat de bine arata o masina de F1 ci cate curse castiga.
Secundo: tu nu ai de unde sa stii ca sunt "fan" Ferrari, in fapt, sunt "fan" Red Bull deja decis, tu dai replici dupa upercuturile neuronale singulare pe care le resimti.fanii McLaren pot urmari LIVE lansarea si interviurile de dupa (spre deosebire de alti fani - sic!).Fanii Ferrari sunt pasionali insa nu stupizi. Altii sunt doar..pasionali.
Terto:daca tot vorbesti de agramaticalitati, incearca sa-ti dozezi stiinta pentru controlul unor clicuri pe mouse, postezi prea des acelasi text:).Sanatate.