Galerie Foto: Editia de lux Logan Edge
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Va prezentam o galerie cu fotografiile oficiale ale noului Logan Edge, editia de lux disponibila in India.
///
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Aburiti de doi lei care se dau soferi...
Care ar fi alea "de 5 ori mai multe optiuni ca Loganu"? Auzi... Peugeot de 1,4...
Un spanac in care n-ai loc nici sa te misti.
Eu unul am 1,96 si 120 de Kg.
Nici nu incap in cutia aia de conserve numita Peugeot.
Condu Logan de 1,6 cu 16V. Cu toate optiunile. Cu jante de aluminiu. Cu servo directie. Senzori de mers inapoi. Sistem audio Panasonic cu boxe Panasonic de 100W pe canal. Cu geamuri electric fata si spate. Cu sistem de climatizare. Cu "follow me home". Cu sistem automat de degivrare. Cu oglinzi reglabile electric din joystick si incalzite. Cu scaun incalzit si reglabil pe 3 directii. Cutie de Megane. Idem motor. Peugeot... Masini serioase de la 307 in sus... Tot ce are 2 in fata... GLUME!
acuma depinde si ce vrei de la o masina CP , consum mic,sau o simpla masina de familie...
-nu vreau sa fiu rau dar cum vine cotiera spate ... sau ce e aia....
-eu personal prefer masina la mana-2a decat vreo 12 mii pe logan ...( sau daca tot vreau masina noua mai ma chinui ... o anumita perioada de timp si imi iau altceva....)
auzi la el...compara VW cu loganu=))...du-te la spital mah copile
tu ai 130 de cai in visele tale erotice de cascador ce esti intr-un sifonier care se numeste Dacia Logan.
Pt cei care zic "sa conduci un logan 1.6 16V ...etc" conduceti voi o alta masina ca de la dacia 1310 la logan 16V e drum lung! :))
Nu imi pare rau ca mi-am luat masina din Germania si tot din Germania o sa imi iau daca o sa imi schimb masina!
2.De ce sa cumperi un logan care ti se rastoarna la o curba mai serioasa, ca e inalt ca dracu(vezi Damas)??
3.De ce sa cumperi un logan cu un airbag care nu se deschide ???
4.De ce sa cumperi un logan in care bate vantul si intra apa prin zona de sub bord-parbriz ???
5.De ce sa cumperi un logan care trebuie tunat ca sa poata urca si el incarcat un deal ???
6.De ce sa cumperi un logan care are o plansa de bord ca Aro Spartana si are pretentii de masina ?
7.Mai stie cineva motive ????? va rog....am ajuns la punctul 7 ;)))
sa fim seriosi, logan nu este masina. este un autoturism bun pentru carat martzoage! oricum mahonul ala si husa de vinilin fac toti banii :)) . pt conducatorii (ca soferi n-au cum sa fie) de logan, cand o sa mergeti cu o masina adevarata, spre exemplu un AUDI, o sa intelegeti notiunea de masina! da pretul difera, dar senzatia este aceiasi si dupa 100k KM! Peugeot este o masina la un pret mai accesibil care indeplineste toate conditiile, de siguranta, confort, desing si altele...nu lux dar este o masina buna! indiferent de clasa! aaa "clasa" o notiune complet inexistenta la Dacia. la dacia totul se numeste Logan si Sandero care bineinteles ca fac parte din aceiasi clasa! inferioara :))
"Nasol daca asta e tot ce putem !"
o masina "de lux " din ziua de azi ... nu ar trebui sa arate asa , asta mai degraba arata a masina de manelisti
extraordinar cat prost gust si greseli de design s-au putut strange in aceastra masina.
Se spune ca daca nu aveti ceva bun de zis despre ceva sau cineva, nu spuneti nimik.
BANUIESC CA TOTI CEI CARE AVETI ATATA GRIJA DE VW SI OPEL NU AVETI ALTA PREOCUPARE PE PAMANTUL ASTA CA NU VA DUCE CAPUL!
Mai e un specimen care aduna motive antilogan.Sa-i spuna cineva cite Loganuri se vind afara sa-si mai calmeze fibrilatiile, ca te pomenesti ca da ma-sa in judecata fabrica de la Mioveni ca-i facu' nervi copilului.
Hakkinenilor, lasati-ne pe noi astia care apreciem Loganul si vedeti-va de "masinile adevarate".Luati-va toti Carrera si Murcielago si dati-va peste cap undeva pe cimp.Sau luati-va un mp3 player sa nu va mai plictisiti prin 336.
Hai ca deja e PENIBIL!
Am condus foarte multe masini si mai ieftine si mai scumpe, dar Loganul a fost prima masina la care la o curba mai fioroasa la stanga am ajuns cu frana de mana intre picioare, scaunul masinii fiind convex :)).
Dar nu ai ce sa-i ceri masinii fiind o masina ieftina si avand un target specific.....
Are bordul de lemn? Are!
Are piele? Are!!!
E de lux, ce mai vreti?!
Si se va vinde in draci ... nu degeaba cele mai vandute SUV-uri la noi sunt marcile ieftine cu piele pe ele si "full-options".
Ah si Panasonic sunt slabuti rau in materie de car-audio.Daca la playere sunt cat de cat ok(peste sony,lg and stuff dar mult sub Pioneer,Clarion)la difuzoare sucks.Ai auzit de FOCAL,MTX,JL,DLS,BRAX?Pun pariu ca nu.Pentru tine faptul ca ai sarit de la domotec la panasonic reprezinta ceva extraordinar.
Ceea ce la masinile germane sunt dotari standard de la cea mai simpla varianta, la logan sunt optionale. Ceea ce lipseste la o masina germana este expresso de cafea si masaj la spate si poponeaza, ca de dotari tehnice nu duce lipsa nici o varianta de echipare. si cel mai obosit audi cu 100k km are mai multa tehnica decat cel mai evoluat logan. intelegeti voi sau sa va desenez ?
Si sa presupunem ca ti-ai taiat din usa si ti-ai pus ovale de 100w.Daca nu ti le amplifici tot 25w o sa iti scoata.Mai bine pune tu niste focaluri de 40-50 de w si o sa vezi diferenta ;).
daca e grav accidentul....poti sa ai si 100 de airbaguri....tot tapet te faci....
prefer o masina noua la 10.000 de euro in locul uneia vechi la acelasi pret...sa vorbim si de preturile pieselor la masinile pe care le-ati enumerat?
Dintr-o deductie logica ar rezulta ca ... "loganul e altceva decat o masina" ca sa ma exprim frumos.
Asa ca orice i-ati face "tuna" nu merita pt. ca tot logan ramane si la peste 40k km sau mai repede tot troncane, boncane sau altele mai rau...
Parerea mea este sa va cumparati masina...
In cloncluzie iti ei logan daca iti ei masina in rate (daca nu ai bani) daca ai 8000 de euro iti ei altceva.
si faza ca faci pe prostu stiu de unde ai luat-o.. orikum asta ma facut sa ma gandesc ca tu nici macar nu ai vreun logan ai vreo vechitura ca in videoclipu ala de pe youtube(dak nu stii despre ce vb cauta pe youtube faci pe prostu)
Eh uitati ce zic testele euro ncap despre masinile astea:
Opel Vectra model 2001 - 3 stele
Opel Vectra model 2002 - 4 stele
BMW seria 3 model 1997-2001 - 1 stea
BMW seria 3 model 2001-2005 - 4 stele
BMW seria 3 model 2005 - 5 stele(dar nu gasesti SH la 10000 de euro mai noua de 2005).
Audi A4 model 1997-2001 - 2 stele
Audi A4 2001-2008 4 stele
Nu vi se pare cam putin?Multi isi iau masini din jurul anului 2000.Uitati-va cate stele scot acele masini,unele chiar mai putin decat un Logan asa ca nu va mai laudati cu siguranta masinilor nemtesti SH ca nu e chiar asa.Ah si apropo si Q7 si ML tot 4 stele scot ;).
Bineinteles ca nici loganul nu rupe gura targului dar sincer nu cred ca e mare diferenta de siguranta intre o nemteasca din anul 2000 si un logan.Bineinteles ca la un accident depinde si de noroc,si daca ti se deschid airbagurile(stiu ca ele sunt garantate pentru 3 ani,maxim 5 deci la o masina de peste 5 ani sa nu va mire daca nu se deschid.Bineinteles ca la logan au fost cazuri cu masini noi cand nu s-au deschis :D ).
tot respectul si cumparati-va masini nu logan daca tineti la sanatatea voastra
1. Sa scoata ochii vecinului ca deh are masina mai buna sau, dupa caz, nevasta mai buna
2. Sa critice in primul rand in loc sa incerce sa scoata ceva bun la iveala dintr-un lucru, care, sigur are si ceva bun
3. Sa se laude cu ce achizitii are el(de la femei si pana la pentium4)...
4. Sa aiba grija ce are altu mai mult decat ce are el...
5. etc... as putea sa continui mult si sunteti tot perfect de acord dar prefer sa ma opresc aici
MAI O CHESTIE-PT VOI DE LA AUTOMARKET-FAAACETI CEVA CU CODUL DE INTRODUS CA EU VAD BINE SI TOT NUMI TRIMITE DIN PRIMA MESAJUL DUPA CE LAM SCRIS CORECT
loganul e o masina de familie, nu de curse. pentru segmentul de low cost e aprox ok. personal am o dacia 1400 din 97, dar am condus multe masini la viata mea, inclusiv logan. parerea mea? tot respectul. nu faceti comantarii tampite: mama ce mertzan am si ce fac cu el. sau: bmw este marfa si ce daca are 100000 km in bord. sau am peugeot si te fac fraiere cu tot cu 1.6/16v si chip tunning, etc. de ce? pentru ca nu avetzi experienta, mergeti cu viteza, va dati rotunzi si... MURITI BOILOR! lista de masini care le`am condus depaseste cu mult cuvintele pe care (cunoscatorii de masini adevarate) le aveti in vocabular. loganul se poate compara cu dacia 1110 - sandero si atat, asta e segmentul lui. in rest nu prea merge comparatia. deci cunoscatorilor, luati`va masini de fitze si spuneti`i lui Sf Petru sa imi trimita uin raspuns de la voi cand o sa fiti acolo sus...
In primul rand aceasta masina nu are marca Dacia. Este o masina Renault/Mahindra facuta pe CDK de Logan.
Aceasta masina este rezultatul cererii specifice a pietei indiene. Asa ca daca va fi necesar sa ii puna coviltir si roti aurite, o sa-i puna, oricat s-a zvarcoli de indigare cuplul de neuroni detinuti.
Ca sa va dumiriti pentru ce piata si pentru ce oameni a fost facut acest model, priviti la http://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5jPM
O sa aveti o mare revelatie, iar cei doi neuroni se vor putea odihni in sfarsit dupa efortul depus.
o zi buna!
Deci incercati sa intelegeti ce inseamna ,,LUX'' pentru oamenii aia.
-nu s-ar lua nimeni de logan daca nu ar iesi cate un posesor de asemenea utilaj sa se dea in stamba si sa spuna ca: ce ba, mergeti voi cu germanele/frantuzestile/japonezele voastre de kkt ca eu am logan tunat....
-nu spune nimeni ca nu e buna la segmentul ei...acolo joooos, dar cand spune cineva ca e jos sar iar baietii.....
-nu mai comparati masinile intre ele ca fiecare merge cu ce vrea/poate/ii place si comparatiile nu isi au rostul...mai ales in cazul loganului....
-faza cu Passat-uri, Audi, BMW-uri nu sunt decat basini de bucaresti( apropo si eu sunt din bucaresti dar ma dezic de ele), eu avand o masina normala pt. un om normal Citroen Xsara...asta informativ.
SI CA SA INCHEIEM ODATA CU TOATA FRECANGEALA ASTA IEFTINA : NU VA MAI SCOBITI IN NAS ATATA CU loganul VOSTRU SI N-O SA NE MAI LUAM NICI NOI DE VOI....SIMPLU !!!!STATI ACOLO POTOLITI CA NU E CAZUL SA FACETI TAM-TAM CA N-AVETI MOTIV.
mai se zicea k nu poti sa o compari cu strainele....hyundai i10? fiat panda(cea mai ieftina)...
desigur fara airbag-ul ala pt pasager, e LOGAN EDGE...LIVING ON THE EDGE..
desigur ''incultii'' n-o sa ingteleaga!!:D