- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GALERIE FOTO: Dacia Duster de 850 CP în antrenamentele de pe Pikes Peak
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
GALERIE FOTO: Dacia Duster de 850 CP în antrenamentele de pe Pikes Peak
pilot bun la volan , motor extraordinar ... cine stie .
poate reuseste sa coboare sub 10 minute .
bafta mare 2all
Ai tu idee de costrurile implicate in raliu? Ai tu idee de nivelul de performanta solicitat? Crezi ca un model de serie poate veni cu ceva care se poate ridica la asemenea nivel?!
folosirea caroseriei de duster care nu e prea sanatoasa din punct de vedere aerodinamic ar fi un dezavantaj vadit fata de concurenta directa, dar cursa e decisa abia la sosire
deci pumnii stransi (am incredere in tehnica gtr-ului)!!!
Nu ma plang de faptul ca bolidul "Dacia Duster" este foarte performant si ca este foarte avansat tehnic sau ca este foarte sump,asta este logic ,ci de faptul ca imaginea creeata de acest bolid nu are nici o legatura cu masina vanduta publicului larg de Dacia. Intelegi draga frustratule?
Undeva consumatorul este dus in eroare.
De fapt aici e problema ,Dacia vinde masini ieftine,cu tehnologie veche, masini banale, dar va va flutura in fata castigarea Pikes Peak chiar daca Dacia Duster No Limit nu are nici o legatura cu produsele Dacia comercializate,produse inferioare dpmdv. Apreciez totusi ca au numit versiunea de concurs "No Limit".
mda... si de aia nu mai poate Dacia :))
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/01/monster-tajima-suzki-sx4.jpg
si imi reconfirm remarca cu aerodinamica dusterului. botul e prea "caramidos" pt aceasta competitie. in "andros" altele erau aspectele importante.
daca ar fi luat caroseria de logan in locul dusterului (si pastrand bineteles toata mecanica) sigur ar fi scos un timp mai bun. sau mai multe "aripioare" in stilul suzuki. un lucru e cert, la clasa unlimited caroseriile trebuiesc gandite la clasa de prototipuri de la cursele GT. caroserii custom special construite pt performanta.
daca vrei sa pastrezi caroseria standard, atunci intrii la o clasa inferioara si pompezi cat poti. dar acolo dacia nu ar mai concura, caci nici nu are motoarele disponibile pe masina.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/01/monster-tajima-suzki-sx4.jpg
si imi reconfirm remarca cu aerodinamica dusterului. botul e prea "caramidos" pt aceasta competitie. in "andros" altele erau aspectele importante.
daca ar fi luat caroseria de logan in locul dusterului (si pastrand bineteles toata mecanica) sigur ar fi scos un timp mai bun. sau mai multe "aripioare" in stilul suzuki. un lucru e cert, la clasa unlimited caroseriile trebuiesc gandite la clasa de prototipuri de la cursele GT. caroserii custom special construite pt performanta.
daca vrei sa pastrezi caroseria standard, atunci intrii la o clasa inferioara si pompezi cat poti. dar acolo dacia nu ar mai concura, caci nici nu are motoarele disponibile pe masina.
suzuki / audi / mercedes / bmw / nissan etc au participat sau participa in competitii cu modele de top PROPRII (clasa sport sau prototip) dezvoltate de, divizia reserch al respectivului producator. Este cineva care vrea sa spuna ca suzki-sx4 are motor de Ferrari? si o cutie de viteze de pe "renault" 1310 :))) . Dream on mod. Romania trezeste-te. DaNISSANcia a ocupat locul 3 din 3 ....