Galerie foto: Cele mai tari premiere de la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa cele doua zile destinate presei la Salonul de la Frankfurt putem sa tragem linie si sa inventariem marile premiere care au facut valuri in lumea auto. Desi a 63-a editie a Salonului International Auto de la Frankfurt a fost dedicata in primul rand automobilelor ecologice, constructorii care au mizat in continuare pe ecuatia design futurist si multi cai putere s-au bucurat de cel mai mare succes si de cea mai mare mediatizare.
Toti constructorii au incercat sa aduca pe langa actualele modele de pe piata si versiuni hibride sau electrice ale acestora pentru a-si manifesta grija fata de mediul inconjurator. Si cum, pentru unii, o atmosfera "verde" ar fi fost poate usor plictisitoare, marile grupuri auto s-au inghesuit sa faca loc in cadrul standurilor unor concepte noi care sa revolutioneze lumea auto. Pentru a privi in ansamblu roadele celui mai mare salon auropean este nevoie de o reevaluare a principalelor atractii si premiere mondiale.
Vom incepe cu Aston Martin, care a adus versiunea de productie a modelului DBS precum si doua editii speciale dedicate succeselor din competitiile motorsport DB9 LM si V8 Vantage.
Cele mai multe premiere s-au consemnat insa la Grupul Volkswagen, unde am putut vedea noul Tiguan, noul Maxi Caddy, miniconceptul VW Up!, noua generatie a sedanului Audi A4, varianta break a micutei Skoda Fabia, SUV-ul Seat Tribu, supersportiva de colectie Lamborghini Reventon, cel mai rapid coupe Bentley, Continental GT speed, si supercarul pur sange Bugatti Veyron Pur Sang.Italienii de la Fiat au venit doar cu versiunea de peformant a modelului Grande Punto, pregatita de Abarth si cu un facelift pentru Lancia Musa.
Francezii se pare ca reusesc sa prinda curaj si uimesc publicul cu noi concepte si modele de serie: Renault Laguna Coupe, Citroen C-Airscape si Cactus, Peugeot Flux si noua gama a hatchback-uui 308.
Asa cum era de asteptat, japonezii au marcat aproapeun sfert dintre premierele salonului german. Toyota IQ concept, Nissan Mixim, Honda Tourer Concept, Mazda 6, Mitsubishi cX Concept si Subaru Impreza WRX sunt capete de lista. In dreptul germanilor putem enumera cateva concepte care au amutit publicul: BMW X6, Mercedes F700 si C63 AMG (in ambele variante), Porsche GT2 si Cayenne GTS, Smart Fortwo hibrid si Audi RS6 Avant.
Conceptele I-Blue si Veloster de la Hyundai impreuna cu Kee de la Kia si Wz de la Ssang Yong au reusit sa atraga atentia si asupra constructorilor coreeni. Americanii de la GM nu au venit nici ei cu mana goala si au incercat sa atraga publicul de partea lor cu ajutorul noului Chevrolet Aveo, Opel E-Flex Concept si Agila precum si Saab Turbo X.
Incheiem, cu voia dumneavoastra, cu cei de la Ford, pentru care Frankfurt a avut o semnificatie deosebita, aici fiind parafat contractul de vanzare a Automobile Craiova. Divizia europeana a constructorului de peste ocean a prezentat Verve Concept (viitorul Fiesta), Kuga dar si un facelift in stil Kinetic aplicat lui Focus.
Salonul Auto de la Frankfurt se deschide astazi publicului larg si va ramane deschis pana peste o saptamana si jumatate. In urmatoarele zile, iubitorii industiei auto vor decide care dintre modelele si conceptele de mai sus sunt demne de o mai mare recunoastere internationala.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Parerea mea e ca la capitolul design nu e nimic extraordinar in afara de 2-3 modele (printre care si Porche-ul proiectat de concetatzeanul nostru :D ) si ca producatorii ar trebui sa inceapa sa imbunatateasca motoarele pentru ca d.p.d.v. al aerodinamicii s-a facut cam totul si, oricum, cand stai la semafor cate juma' de ora degeaba ai cea mai joasa si/sau rotunjita masina.
In rest numai de bine, bani sa avem sa le cumparam si parcari in care sa incapa
Ai dreptate, thanx