Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu un nou exponat: Porsche 918 Spyder

de Dragoș Băltățeanu
Joi, 27.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Galeria Țiriac Collection include începând cu luna august un nou supercar. Cea mai nouă achiziției este un Porsche 918 Hybrid, exemplarul deținut de Ion Țiriac fiind cel cu numărul 378 din producția totală de 918 unități.

În cadrul unei conferințe de presă găzduită de Galeria Țiriac Collection din Otopeni, omul de afaceri Ion Țiriac și-a dezvăluit cea mai nouă achiziție. Este vorba de un Porsche 918 Spyder, supercarul hibrid produs în serie limitată de 918 unități. Exemplarul achziționat de Ion Țiriac a costat peste 800.000 euro și are numărul de serie 378, precum și semnătura lui Wolfgang Porsche, ca semn al aprecierii față de Ion Țiriac. 

Modelul Porsche 918 Spyder se alătură altor câteva modele produse în Stuttgart ce se găsesc deja în colecția Țiriac: Porsche 356A (1957), Porsche 356B (1961), Porsche Carrera 3.2 (1989) sau Porsche Diesel Super S308 Tractor (1958). Porsche 918 Spyder este una dintre cele mai rapide modele de stradă produse în acest moment, suspensia și sistemul hibrid de propulsie fiind importate direct din lumea sportului cu motor. Un exemplar dotat cu pachetul opțional Weissach a parcurs un tur pe vechiul circuit Nurburgring Nordschleife în doar 6:57 minute.

Urmareste Automarket
Porsche 918 Hybrid are trei motoare, un V8 pe benzină de 4.6 litri ce dezvoltă 608 CP, precum și două motoare electrice, câte unul pentru fiecare punte, puterea totală fiind de 887 CP. Hibridul poate accelera de la 0 la 100 km/oră în doar 2.6 secunde, iar viteza de top ce poate fi atinsă este de 345 km/oră.

La înmânarea oficială de astăzi au fost prezenți reprezentanți ai mărcii Porsche, precum și oficial ai importatorului din România, Porsche Inter Auto.

Din partea Porsche AG a fost prezent Michael Drolshagen, precum și Peter Copetti, director general Porsche Inter Auto.

Noul supercar poate fi admirat în cadrul galeriei Țiriac Collection alături de alte 150 de automobile. Programul de vizitare este de vineri până duminică, în intervalul orar 10:00-20:00. Costul biletului este de 15 lei pentru adulți și de 7,5 lei pentru elevi, studenți și pensionari. Copiii cu vârsta de până la 6 ani inclusiv beneficiază de acces gratuit.

Comentarii (8)

  • hazard
    pff...inca unul care o tine bibelou.. Invidios mai sunt.
    14 0
  • Nu zic ca-i neaparat rau, dar poate ar mai face si ceva intradevar util, de exemplu sa sprijine niste copii talentati, dar care conditiile nu le permit sa se dezvolte mai departe.
    Altfel va ramane doar cu amintirea acestei gramezi de fier vechi
    10 9
  • Ca un bagator ieftin in seama ce sunt, intreb ce rost are tot stresul astora de la porsche sa faca masinile cat mai performante si mai RAPIDE, daca ele stau in muzee?
    8 7
  • hazard
    @lorinczi.thomas Porsche n-are nicio vina, ba din contra. Ironia sortii este ca foarte multi papagali au bani si o cumpara doar sa faca poze cu ea sa ii vada lumea... In niciun caz sa se bucure de ceea ce a fost construita sa faca.
    Si acum gata, ca m-am suparat si ma duc sa "dau" in 90 de cai putere. DACIAAAAAAAAAAAAAA!!!
    9 3
  • Cum sa ai o asa masina si sa nu mergi macar o data cu ea ? Nu cred ! Eu zic ca o va scoate cand va dori sa dea o tura pe un circuit din Europa. Daca nu face asta, inseamna ca are bani degeaba. Sa cumperi asemenea masini si sa nu le folosesti inseamna ca esti nebun la cap !
    2 2
  • @Cyrus, decat sa iesi cu sotia la restaurant si sa cheltuiesti 200 de lei, mai bine donezi banii unei familii din Africa care mananca o luna cu banii astia! Nu e acelasi lucru? Trebuie sa ma simt vinovat ca cheltui pentru un parfum venitul unui locuitor din lumea a treia pe un an?
    @lorinczi.thomas, Tiriac merge cu masinile din muzeu. Eu l-am vazut prin oras cu un Mercedes 600 din anii 60, l-am mai vazut odata cu un Rolls vechi. Evident ca nu face 30,000 Km pe an cu masinile astea. La cate are nici nu ar putea.
    Masinile astea sunt facute de producatori pentru imagine, pentru a arata tehnologia pe care o au. De multe ori au tehnologii care apar peste 10 ani pe masinile de serie mare. Evident nu sunt masini proiectate sa faca sute de mii de Km.
    La ce buni banii daca nu iti hranesti pasiunile cu ei?
    6 1
  • Sper să nu-i fie greu să se despartă de ele la un moment dat și nu numai de mașini.
    0 2
  • Pentru multi oameni cu bani, masinile astea sunt deja o investitie si nimic sau putin mai mult. Si daca te uiti la un simplu M5 din '90, constati ca se scumpeste cu 1-2 mii de euro pe an.
    De Porsche, Ferrari si alte cele, nici nu putem vorbi.
    Am un prieten care a luat un BMW 2002 Turbo in 2003, cu 5500 de euro. Acum, cel mai ieftin Turbo pe care l-am gasit in stare buna, era 70.000 de euro... Pai in conditiile astea, zau ca nu prea iti vine sa umblii toata ziua cu ele.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru