Gafă de PR: Agenţia care promovează Mini a botezat un front atmosferic Cooper
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii BMW şi-au cerut scuze pentru o acţiune de PR a agenţiei Sassenbach. Nemţii vroiau să promoveze marca Mini prin botezarea unui front atmosferic Cooper. Din păcate pentru cei de la agenţie, respectivul front atmosferic rece a provocat peste 100 de morţi în Polonia şi Ucraina, îndepărtându-se de ideea faptului că modelul Cooper va fi o idee rezistentă la vânt şi vreme.
Aparent, botezarea frontului atmosferic respectiv a costat doar 229 de euro, institutul de meteorologie din Germania fiind singurul în afară de omologul său din Statele Unite ale Americii care permite sponsorizări private de acest gen. Aceeaşi agenţie de publicitate a botezat un front atmosferic cald cu numele "Minnie". Marca britanică deţinută de concernul german este celebră pentru modalităţile sale neconvenţionale de promovare, multe dintre ele fiind deosebit de îndrăzneţe, dar subiectul acestui articol arată că nu toate iniţiativele agenţiilor de publicitate obţin efectul scontat.
Cei de la BMW au declarat că nu pot influenţa momentul în care este permisă botezarea fronturilor atmosferice şi că nu pot influenţa acţiunile acestor forţe naturale.
Oficialii mărcii germane au declarat că regretă proporţiile catastrofale ale acestui front atmosferic şi regretă pierderea de vieţi omeneşti cauzată de "Cooper".Via | BBC
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din O lume nebuna
-
Lando Norris, pilotul britanic de Formula 1, a parcurs un tur cu o mașină mai neobișnuită. Mai exact, pilotul McLaren a urcat la volanul unei mașini construite din piese Lego și a mers un tur pe circuitul Silverstone. (13.09)
-
Nissan a lansat oficial un parfum care îmbină mirosul de flori de cireș cu cel de anvelope. Noul parfum a fost creat într-un laborator din Shanghai. (24.05)
-
Citroen a dezvăluit o creație neobișnuită în forma unui car de război. Aspectul trăsurii este inspirat de celebrul Citroen 2CV, iar carul a fost creat special pentru noul film Asterix & Obelix: The Middle Kingdom. (24.02)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (2)