La doar patru luni de la momentul în care Nissan a prezentat o versiune îmbunătățită a lui GT-R constructorul japonez recidivează cu modificări minore aduse versiunii sportive GT-R Nismo. Nu există modificări la nivel tehnic, pentru că versiunea extremă a lui GT-R rămâne cu același motor V6 Twin-Turbo de 3.8 litri care dezvoltă 600 de cai putere, dar clienții se vor putea baza pe schimbări de substanță la nivel interior, adică în zona în care varianta "normală" a lui GT-R a primit îmbunătățiri în acest început de an.
Cei care vor miza pe GT-R Nismo în defavoarea altor sportive de vârf concurente cu modelul japonez vor avea de acum la dispoziție o planșă de bord mult simplificată, din cele 27 de butoane și comenzi ale variantei anterioare rămânând în picioare doar 11. Restul comenzilor se mută în formă digitală pe ecranul de 8 inch care apare și el de acum în peisaj și care poate fi operat atât prin atingere, cât și printr-un buton rotativ așezat pe consola centrală.
Scaunele Recaro din dotarea lui Nismo GT-R se îmbogățesc cu o tapițerie mixtă piele-Alcantara, zona șezutului fiind roșie și acoperită cu piele întoarsă.
Același material se regăsește din abundență pe volan și pe planșa de bord.Trebuie să fii fan hardcore al lui GT-R ca să poți să observi modificările exterioare aduse de Nissan pe GT-R Nismo. Grila este ușor mărită și, spun japonezii, acest lucru facilitează o priză mult mai eficientă a aerului. În plus, există câteva modificări structurale care ajută pe de o parte ajută mașina să stea mai bine pe șosea, pe de alta ranforsează capota pentru ca aceasta să "nu se îndoaie la viteze mari".
via Nissan