În ultimele săptămâni, Hyundai a oferit o mulțime de imagini și clipuri teaser cu viitorul Kona. Acum a venit momentul adevărului. Acesta este noul SUV Hyundai Kona!
Într-un segment extrem de aglomerat, Hyundai propune un model care va complica și mai tare deciziile posibililor clienți. La o primă vedere, zona frontală a lui Kona ne reamintește de noile modele Citroen. Cu toate acestea, grila dezvoltată după actuala filozofie de design a asiaticilor nu-ți lasă imaginația să zboare atât de departe.
Și dacă aruncăm o privire și mai atentă asupra modelului sud-coreean înțelegem că Hyundai a vrut să mizeze foarte mult pe nonconformismul tranșat până în aceste momente de Juke și C-HR.
"Țintim noi standarde în segmentul SUV cu un design atrăgător, conectivitate de ultimă oră și elemente de siguranță de top", a declarat vice-președintele Hyundai, Euisun Chung.
Hyundai Kona se adresează publicului tânăr și este orientat către tehnologie. Așa se face că SUV-ul asiaticilor oferă compatibilitate cu sistemele Android Auto și Apple CarPlay, un ecran central de 5, 7 sau 8 inchi, în funcție de echipare și cameră pentru mersul cu spatele. De asemenea, Kona propune și un Head-Up Display care proiectează informațiile esențiale pe o zonă de sticlă retractabilă și nu pe parbriz.În ceea ce privește sistemele de siguranță, Kona va oferi următoarele: Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), High Beam Assist (HBA), Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision Warning (BCW) și Rear Cross-Traffic Collison Warning (RCCW).
Hyundai Kona măsoară 4.154 de mm lungime, 1.800 de mm lățime și are o înălțime de 1.550 de mm. Ampatamentul de 2.600 de mm promite un interior cu spațiu suficient pentru toți pasagerii.
În Europa, cei care preferă motoarele pe benzină vor putea alege un 1.6 litri T-GDI de 177 CP sau propulsorul de un litru și 120 CP. Alături de motorizarea mai puternică, Kona poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 7.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 210 km/h.
În cazul în care vei miza pe motorul de un litru, Kona va sprinta de la 0 la 100 km/h în 12 secunde, iar viteza maximă nu o să treacă de 181 km/h. Dacă ești fan motoare diesel, asiaticii vor pune pe Kona și unitatea 1.6 litri.
@Tibi...ASX o fi serios dar e anost (daca e sa ma intrebi pe mine), de fapt nu e anost ci cu o "directie" foarte vaga . Individualitate, nonconformism, personalizare, funky sunt insusiri necesare pentru cresterea vanzarilor si atragerea unei clinetele tinere din ce in ce mai putin interesate de automobil.
Ai de unde alege, de la CHR pana la ariana muma a padurii vanduta cu tz-shpe denumiri ale aceluiasi concern fiecare dintre noi se poate regasi in imaginea unui automobil.
Da, exista versiune 4x4 (vezi km77)
@Vianu
Mie unul nu-mi place curentul actual descris de tine, nonconformist, funky. Sunt adeptul liniilor drepte, al seriozitatii, asta-s eu. Ideal pentru mine era un Renegade cu o fata mai serioasa, nu asta de bebelus. Nu cred ca toata clientela acestui segment e foarmata doar din tineri, de-aia spun ca au innebunit toti.
Sper ca Skoda sau VW sa aduca niste linii serioase, dar nu nervoase (o alta latura abordata in trecut de masinutele mici).