Funcții pentru dezactivarea cilindrilor și coasting: Golf 7 facelift primește motorul pe benzină de 1.5 litri și 130 de cai

de Cornel Șocariciu
Duminica, 13.08.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen oferă pe Golf 7 facelift noul motor de 1.5 litri benzină de 130 de cai putere. Compacta germană integrează o funcție pentru dezactivarea cilindrilor, dar și o tehnologie de coasting.

În momentul prezentării lui Volkswagen Golf 7 facelift, oficialii constructorului german au anunțat că sub capota modelului compact vom vedea și o versiune de 130 de cai a unității de 1.5 litri TSI. Acum, nemții au anunțat introducerea în gamă a propulsorului amintit mai sus.

Motorul de 1.5 litri TSI promite 130 de cai putere și 200 Nm disponibili între 1.400 și 4.000 rpm. Noul propulsor va fi oferit alături de o funcție capabilă să dezactiveze doi dintre cei patru cilindri. Funcția este activă între 1.400 și 3.200 rpm.

Pentru prima dată în gama Golf, Volkswagen introduce și o funcție de coasting. Aceasta este capabilă să oprească motorul complet și funcționează până la viteze de maximum 130 km/h. Pentru a beneficia de tehnologia de coasting, modelul trebuie să fie echipat cu transmisia automată DSG cu șapte trepte. Pentru ca sistemele și echipamentele să funcționeze în continuare și atunci când motorul este oprit, modelul german integrează și un acumulator Li-Ion, care asigură energia rulării acestora.

În aceste condiții, oficialii Volkswagen spun că emisiile de CO2 variază între 110 și 116 grame per kilometru, iar consumul de carburant este de 4.8 - 5.0 litri/100 de kilometri.

Motorizarea 1.5 benzină de 130 de cai este disponibilă pe versiunile Comfortline și Highline, iar prețurile pentru piața din Germania pornesc de la 23.725 de euro, în cazul hatchback-ului, respectiv 25.775 de euro, în cazul versiunii break.

Comentarii (11)

  • Inca un motiv in plus sa iti placa istoria acestui model!!!
    10 15
  • Cu cât se complică tehnologia, scade fiabilitatea
    15 6
  • Tot mai bun un 1.8 , 2.0 TFSI !!! Astea cu dezactivare etc o sa se defecteze (senzori etc) instant. Bani dati aiurea pe development.
    4 13
  • Pretul e nesimtit zic eu...
    18 2
  • Sa vedem cum functioneaza aceste motoare cu sisteme electronice complexe peste 10 ani si 150.000 de km. Probabil ca vor devaloriza masinile la preturi de nimic din cauza fiabilitatii dezastruoase, ca si cele din clasa de lux, care le cumperi cu 100k si cativa ani mai tarziu cu 20k, din cauza costuri de intretinere catastrofice. Deja toti jurnalistii auto seriosi din vest recunosc ca masinii moderne ofera un nivel al fiabilitatii extrem de prost si sunt inferiore masinilor din anii 90 care foloseau tehnologii mai simple.

    Pacat ca VW se axeaza pe astfel de artificii in timp ce companii precum Mazda, Toyota si Infiniti lucreaza cu adevarat la ingineria motoarelor, la inovatie si dezvoltare, creand motoare care functioneaza pe noi tipuri de aprindere cu performante uimitoare, precum noul Camry din SUA care are un motor de 2.5 benzina, aspirat natural, 205 cai, si un rating de 40 mpg (5.8 litri la suta) in afara localitatii. Eu asta vreau sa vad. Imbunatatiri ingineresti a motoarelor in sine, nu artificii electronice ieftine care sigur se defecteaza in timp.
    14 14
  • Daca n-a umblat vw in gama TSI-urlor...de la capacitate cilindrica la variatii de puterea..de le-a zapacit de tot.Niciun motor nu ajunge din pacate la maturitate ca sa-ti faci o impresie...pacat.
    14 3
  • la multi romanasi le da cu virgula acest coasting.:)
    electronica e buna, depinde doar cat de mult au testat si cat au programat-o sa tina.
    totusi de ce as lua un golf si nu un swift, nu stiu.
    10 11
  • Poate că prețurile vor mai scădea cu ajutorul promoțiilor. La dealeri vom găsi și variante sub 20.000€. Mai dai un tichet rabla, ceva...
    6 10
  • inexorabil
    @Sam93, ai inserat niște considerații imposibil de combătut…dar tot atât de imposibil ar fi fost și să nu recepționezi ȋn mufarină oarece vopsea purpurie…așa, ca să nu uiți ce eternă și fascinantă este rromanika.

    De fapt, cine se amăgește singur crezând că, de pildă, românașii (dar nu numai ei) consultă și iau ȋn serios studiile de specialitate, care, ȋn cazul compactelor, arată că Hyundai i30 ar fi o opțiune mult mai inspirată…chiar ȋn patria care a inventat automobilul! De altfel, i30 a fost plasată de JD Power prima din toate clasele ȋn topul satisfacției clienților germani!! – inclusiv AM a publicat lista, luna trecută, remember?

    Ar fi o eroare din partea mea să nu recunosc că am afirmat de curând că, mai devreme sau mai târziu, volens nolens, ne va ȋnghiți oceanul pragmatismului de viziune asiatică…Ȋn mod evident, grosul invențiilor și inovațiilor care au marcat fundamental industria auto mondială aparțin arcului euroatlantic, dar cică astăzi nu trebuie să ne mai raportăm la simț / gust estetic, nostalgie, istorie; toate astea ar fi niște “sentimentalisme desuete”. “Crucial” (un termen foarte uzitat acum ȋn mass-media) este să te deplasezi din punctul A ȋn punctul B cu cheltuieli cât mai mici posibil – ȋn perspectivă, mai corect ar fi să precizez “să fii transportat”, nu să te deplasezi tu ȋnsuți.

    Paradoxal, chiar și ȋn aceste condiții de impact global, nu mă ȋndoiesc că mașinile de la “capătul lumii” vor continua să mizeze pe fiabilitate; nu, nu vă gândiți la o speculare a atitudinii superficiale și arogante a “europenelor” (Škoda, Peugeot și Opel: excepțiile de la regulă…sau cel puțin așa pare), ci la simplul și incontestabilul adevăr că asiaticii sunt cei mai conștienți că mulți clienți (de ordinul milioanelor, de ce nu? – și pe care nu-i putem suspecta că nu le-ar “merge rotițele”) ȋnțeleg prin “reducerea costurilor” și o…prevenire a lor :D
    5 6
  • Kia Niro hibrid cu consum mixt declarat de 3.8l = 25.264 pret de lista pt versiunea ce mai dotata, iar cu reduceri si rabla = 23260 . Nu mai zic ca portbagajul e mai mare, suspensie multilink, garantie 7 ani transmisibila...garda la sol pt romania.
    Concluziile sunt clare, nu le mai scriu!
    2 2
  • andrei
    Ce treaba are Hyundai i30 cu Golf? Sunt concurente doar pentru ca au aceleasi dimensiuni. In rest nu e nicio legatura intre ele, i30 este net inferior.
    Ah, sa nu uit, minunata suspensie multilink de Kia C'eed (identica celei de pe i30) necesita schimbarea bieletelor la 30000km, din motive de zgomote de caruta. Lucru de neimaginat la oricare alta marca.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru