Esential
2.5 | miliarde de dolari a investit VW în acţiunile Suzuki. |
2.5 | procente deţine Suzuki în cadrul Volkswagen. |
2.5 | miliarde de dolari a investit VW în acţiunile Suzuki. |
2.5 | procente deţine Suzuki în cadrul Volkswagen. |
Parteneriatul dintre Suzuki şi Volkswagen a început deja să scârţâie, deşi au trecut numai doi ani de la încheierea sa. În 2009 nemţii au investit 2.5 miliarde de dolari într-un pachet de acţiuni de 19.9% în cadrul Suzuki. La rândul lor, japonezii au folosit 1.13 miliarde de dolari pentru a cumpăra 2.5 procente în cadrul grupului Volkswagen.
Restul infuziei de capital a fost folosită de Suzuki în scopuri personale şi parteneriatul nu a mai demarat. La sfârşitul anului trecut Ferdinand Piech, preşedintele grupului german, şi-a pierdut răbdarea după ce acţionarii Volkswagen au început să chestioneze validitatea parteneriatului cu Suzuki.
În urmă cu o lună, oficialii VAG au declarat în publicaţia germană Der Spiegel că axa nipono-germană este o mare dezamăgire. "Cei de la Suzuki vor cât mai multă tehnologie modernă dezvoltată de Volkswagen, însă nu sunt dispuşi la reciprocitate". Martin Winterkorn, preşedinte VW, a declarat că "japonezii încă au nevoie de educaţie în materie de cooperare".
Osamu Suzuki, liderul constructorului japonez, ajuns la venerabila vârstă de 81 de ani, le răspunde nemţilor, într-un material publicat pe blogul personal, subliniind următoarele:
- "Din moment ce companiile diferă în mărime, Volkswagen a dezvoltat o impresie greşită, potrivit căreia Suzuki este un alt subsidiar al său"
- "Înţelegerea iniţială pare să fi fost trecută cu vederea"
- "Am luat la cunoştinţă despre tehnologiile Volkswagen, însă nu am găsit nimic interesant, ce ar putea fi adoptat imediat"
- "Dacă avem probleme de ordin tehnologic putem apela la ajutorul altor companii, cu care avem parteneriate mult mai avansate din acest punct de vedere."
Daca vor tehnologie trebuiau sa semneze cu toyota, honda, sau fiat.
Dar astia nici nu se uita la vw, si oricum fac masini mai bune ca vw cei mentionati.
valea vw de pe piata, nu avem nevie de masinilea voastre cu preturi umflate, cazane de fum cum a mai zis cineva tot pe AM la comentarii:))
- "Înţelegerea iniţială pare să fi fost trecută cu vederea"
- "Am luat la cunoştinţă despre tehnologiile Volkswagen, însă nu am găsit nimic interesant, ce ar putea fi adoptat imediat"
- "Dacă avem probleme de ordin tehnologic putem apela la ajutorul altor companii, cu care avem parteneriate mult mai avansate din acest punct de vedere."
Deci AM incepeti sa ganditi Unde pune-ti titlurile ( categoria ), cum le formulati si daca va doriti a fi Neutri !!!
Un om foarte inteligent cu o declaratie la fel de inteligenta. bravo lui
"Am luat la cunoştinţă despre tehnologiile Volkswagen, însă nu am găsit nimic interesant, ce ar putea fi adoptat imediat"
Asta o spune reprezentantul unei companii care face masini in primul rand fiabile.
Ramolitul ala in primul rand nu si-a respectat intelegerea. De unde se vede ca nici la o varsta inaintata n-au invatat sa-si tina cuvantul dat. I-a zis-o bine neamtul. Vor cat mai multa tehnologie pe gratis. Ca si tiganii, japonezii nu se dau in laturi sa-si murdareasca numele pentru un furt de orice fel in domeniul industrial. A venit vremea sa li se spuna in fata si oficial ca fara plata nimic nu mai de disponiibl.Cu "colaborari" de genul asta s-au fript de-a lungul anilor si englezii si americanii si oricine a avut ghinionul sa aiba de-a face cu ei.
In anii 80 in plin boom economic si introducerea masiva a robotizarii, suzuki erau printre ultimii din japonia din fabricile carora mai iesea fum ca din cosurile de vapor.
Volkswagen face ce trebuia facut demult. Sa-i cumpere ca pe sclavi si sa-i puna sa munceasca pentru ei.
isuzu si cu juchi sunt oricum ciuca batailor in domeniul industrial in japonia. Combinat cu criza financiara tot mai acuta cu care se confrunta tara in general, vor fi un chilipir de achizitionat in viitorul apropiat.
Puneti mana si cititi. Nu neapart aceste romana. Dar cititi despre mandria si viclenia asiaticilor, despre tenacitatea si indarjirea cu care acestia au facut fata invaziei lumii "civilizate".
De oameni ca tine si ca suzuki, familia care conduce VW nici macar nu se sinchiseste. Va cumpara si va foloseste. :)
Suzuki sunt buni pe motociclete nu masini. :) Iar tehnologiile lor sunt invechite cam de 10 ani :). Uita-te in oferta lor si apoi vorbeste de cazane. :)
Iar VW cu siguranta stie ce fel de masini face Suzuki si cui i se adreseaza. Parerea mea e VW a vrut din Suzuki un fel de masina low cost, care sa fie mai jos decat Skoda si sa fie concurent pentru Aveo, Logan, Albea etc. Nemtii fac gura pentru ca segmentul low cost prinde tot mai bine in Europa. Aveo de exemplu primeste laude din toate partile, Renaul promite un 2012 un "super" Logan... VW nu promite nimic in segmetul asta. Iar Suzuki ar putea fi solutia.
Parerea mea. :)
apoi uite te la testele de fiabilitate.
si apoi sa deschizi gura
vw devine, repejor ceea ce e si mercedes acum: masini scumpe, nefiabile si mai presus de asta plictisitoare(asta e subiectiva mea in legatura cu designul).
vw ar trebui sa ia aminte la motoarele fiat si honda ca sa fie in stare sa faca un benzinar ca lumea, sa renunte la cazanele diesel care ne polueaza asa de mult, si sa faca calitate si fiabilitate ca toyota honda mazda.
si sa coboare pretul ca sa-si poata lua omu vw cum isi lua odata
pana atunci a sa taca dracu din gura de inapti si hoti ce sunt
si ca sa nu ramana treaba asa, Angela Merkle si mai multi nemti in general recunsc ca-s cu cativa zeci de ani in fata lor acesti japonezi.
Vei vedea si in restu produselor care le vei cumpara, sau poate cu ochii tai.
Daca ar fi toate popoarele asa de muncitoare planeta ar sta mult mai bine azi.
si austriecii au aceste probleme de cooperare cu ei, americanii, si mai multe natii.
vor pierde mult teren in anii ce vor urma pe toate domeniile tocmai din lipsa lor de maleabilitate(care aici insemna cooperare).
si crezul lor de popor superior (german), in confruntarea cu alte natii la tehnologii, idei si altele ii va trage in jos.
noroc cu Merkle care se distrage mai mult de la acest tip nemtesc
Am condus si suzuki swift si vitara. Am audi a3. Si conduc lunar passatul cc si polo si sincer... este parerea mea, poate subiectiva nu exista comparatii.
Suzuki este o masina decenta care o pot compara ca si calitate a platicurilor cu un logan mai destept putin, cu un pret oarecum decent dar cu un cost de intretinere exorbitant.
De unde ati scos voi ca motoarele VW nu sunt fiabile nu stiu... hmm... poate de la faptul ca vand mai mult decand marea majoritate a marcilor?
Motorul de 1.9 nu este elimina mai multe noxe ca unul cu aceiasi cai putere de la FIAT, RENAULT sau PEUGEOT. ;)
Citeste, testeaza si apoi foloseste niste cuvinte ale caror intelesuri nu le cunosti. :)
Audi este masina care mi se potriveste mie cel mai mult si cu care nu am nici un fel de probleme cu fiabilitatea la stilul meu de condus.
Personal nu imi plac BMW-urile pentru ca marea majoritate sunt conduse de pusti fara creier.
Masinile frantuzesti nu imi plac pentru ca au cost mare de intretinere raportat la calitatea si pretul platit initial si nu sunt fiabile. Am condus la firma mai mult timp Megan si 307. :)
Poluarea cu prostie, tupeu si nesimtire atinge in zilele alea cote insuportabile.
Nu mai vorbim de mizeria crunta care ramane in urma lor de la gara pana in varful Pietrii Craiului si inapoi.
De asemenea poate n-ai stiut, (prostia nu e scuzabila niciodata) dar Zarnestiul a contribuit cu sute de milioane de dolari la bugetul statului datorita industriei de care cu gratie amintesti ca azi e la pamant.
Datorita cui?
Nu cumva infractorilor din "guvern"?
Acolo baiete, la voi e densitatea cea mai mare de borfasi, pe toata plaja ierarhiei sociale, de la parlamentari, senatori, pana la miticul de rand.
Unul din socurile cele mai mari ale vietii mele a fost sa descopar ca exista totusi bucuresteni civilizati, manierati, scoliti si cu care poti avea o conversatie normala care sa nu se reduca superioritatea lor de descendenti ai ciobanului Bucur.
Ceea ce cu regret trebuie sa recunosc, nu e cazul tau.
Mai bine sareai peste punctul cu bmw-urile, ai facut o apreciere f "corecta" :) ...daci esti audist cum naiba sa-ti placa bmw-urile
307 in nici un caz nu este nefiabil, sunt cazuri si cazuri.
de acord cu 307 era un exemplu care mi-a venit in minte fiindca sa intamplat de curand. conteaza nu doar calitatea masinii ci si a soferului.
@gg suzuki: masina poporului a fost creata de domnul porsche. nu a fost furata decat in mintea ta.