Franţa: PSA a produs mai multe automobile decât Renault în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au produs de trei ori mai multe automobile decât rivalii lor de la Renault în decursul anului 2011. Rezultatul este valabil pe piaţa din Franţa şi subliniază o creştere a producţiei de 3.6 procente pentru PSA Peugeot-Citroen şi o scădere de 6.4 pentru Renault. Concernul PSA Peugeot-Citroen a produs 1.23 milioane de automobile în Franţa în decursul anului trecut, în timp ce rivalii de la Renault au construit doar 444.862 unităţi. În acelaşi timp PSA Peugeot-Citroen şi-au redus producţia în alte state cu 4.7 procente, totalizând 1.93 milioane unităţi, iar Renault şi-a crescut producţia în alte state cu patru procente, atingând două milioane unităţi produse în alte ţări.
În segmentul utilitarelor, Renault produce mai multe vehicule în Franţa decât PSA Peugeot-Citroen. Cei de la PSA Peugeot-Citroen au anunţat la finele anului trecut că vor renunţa la 6.000 de salariaţi din Franţa începând cu 2012, ceea ce a dus la proteste în rândul sindicaliştilor. În baza acestor disponibilizări, cei de la Peugeot-Citroen şi-au propus să economisească 800 de milioane de euro pe an.
Conform celor de la Reuters, 6.800 de posturi interne şi ale furnizorilor vor dispărea în urma acestei schimbări."Logic ar fi ca, dacă rezultatele sunt bune, compania să angajeze oameni, să încerce să se dezvolte. Măsurile anunţate azi sunt scandaloase. Cantitatea de muncă depusă este oricum excesivă şi acum, nu avem cum să acceptăm o reducere a personalului", a declarat Bruno Lemerle, şeful sindicatului CGT, principalul sindicat al muncitorilor PSA .
Via | Caradisiac.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
-
BYD, producătorul chinez de mașini electrice, a declarat că își propune să finaizeze fabrica sa de un miliard de dolari din Indonezia până la finalul acestui an. (20.01)
-
Hino Motors, o companie din cadrul Toyota Group, a acceptat să plătească o sumă totală de 1.6 miliarde de dolari ca parte a unei înțelegeri legate de date false și frauduloase privind testele de emisii de CO2 prezentate Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
PSA inseamna Peugeot si Citroen.
Grupul Renault e compus din Renault, Dacia si Samsung. Cum Dacia nu produce (doar se vinde) in Franta, iar Samsung nu-i nicaieri la orizont, mai ramane doar Renault. Ce conteaza totusi sunt vanzarile.
E mai mult problema Frantei ca Renault isi muta productia pe alte meleaguri si mai putin a constructorului.
Ca marca, Renault intodeauna a fost numarul 1 in Franta la vanzari (cu diferente mai mici sau mai mari). Au urmat apoi Peugeot si Citroen. Logic ! In Franta se vand masini frantuzesti ! :)) Dacia ca marca tanara, chiar daca vinde bine, nu se poate pune cu Peugeot sau Citroen la ei acasa.
Unitati vandute Franta 2011:
1 Renault 455.700
2 Peugeot 369.800
3 Citroen 323.100...7 Dacia 89.000
Un calcul matematic simplu o sa ne arate de ce PSA vinde mai bine ca Groupe Renault in Franta. De mentionat ca pe 2011, Renault a avut intr-adevar o cota mai mica decat in anii precedenti. Dar unde Renault a pierdut in Europa Occidentala, a castigat cu varf si indesat pe pietele emergente cu potential (Brazilia, Rusia etc)