Începând cu 1 martie 2022, reclamele dedicate mașinilor vândute în Franța vor trebui să conțină mesaje ecologiste, care să încurajeze mersul pe jos, cu bicicleta sau cu transportul public. Pe panourile publicitare și în reclamele de la televizor și de pe internet, producătorii trebuie să afișeze unul dintre următoarele trei mesaje: „Pentru distanțele scurte, alegeți mersul pe jos sau bicicleta!” , „Gândiți-vă să folosiți mașina la comun!” sau „Pentru deplasările cotidiene, folosiți transportul public!”.
Ideea implementării unor astfel de mesaje a apărut în 2020, după ce mai multe ONG-uri ecologiste au pus presiune pe guvernul francez să interzică reclamele pentru automobile. Reprezentanții ONG-urilor susțin că mașinile personale produc cel mai ridicat nivel de emisii CO2 din sectorul transporturilor.
Din 2028, reclamele pentru mașinile care produc peste 123 de grame CO2/km vor fi interzise, iar în 2035 nu vor mai putea fi comercializate vehicule cu motoare termice.
Această măsură controversată va crea o nouă problemă pentru industria auto, mai ales în contextul în care aceasta se confruntă, în prezent, cu efectele pandemiei de COVID-19, precum și cu criza de semiconductori. Mai mult, în Franța, sectorul automobilelor este al doilea cel mai mare client pentru spațiile publicitare, iar asta ar putea duce la pierderi de miliarde de euro în domeniul mass-media.
Directorul filialei Hyundai din Franța a criticat această măsură, spunând că ea nu face diferența dintre motorizări și stigmatizează automobilul. Cu toate acestea, oficialul a adăugat că Hyundai este mereu în căutarea soluțiilor cu zero emisii și că se va adapta cerințelor.
La nivelul Uniunii Europene, reclamele pentru mașini trebuie să conțină informații cu privire la nivelul de emisii CO2 și la consumul de carburant. Această normă, în vigoare din 2001, va putea fi modificată de către Comisia Europeană.
Organizația dorește ca, în viitor, reclamele mașinilor să conțină informații despre toți poluanții atmosferici. electrice se dorește implementarea informațiilor cu privire la autonomie și la costurile de utilizare.
Mai mult, pentru reclamele la mașinivia Economica
Sau dacă vă duceţi lăsaţi deoparte imigranţii africani din ţările francofone şi încercaţi să înţelegeţi societatea franceză
Foarte modernă şi mândră.
Să nu uităm că Franţa a adus lumii a treia revoluţie a democraţiei, acel Fraternité, Égalité, Liberté şi sistemul metric, Republica, cetățeanul, comuna (UE era înainte Comunitatea)
După ce se înţelege ce înseamnă Franţa apoi putem înţelege aceste reclame corecte pentru a spune că există alte modalități de transport mai bune.
Nu este o obligaţie ci o informare.
Dacă era Olanda, nu măcănea nimeni, dar că e Franţa...
Asta e tare, avioanele fac parte din sectorul transporturilor? Cine finanteaza aceste ONG-uri? Si cu ce drept isi dau ei cu parerea despre industria auto, de ce nu se duc in fata fabricilor care scot nori de fum non stop sa protesteze?
Asta inseamna comunism.
Mentalitatea de acuma de la noi se intalnea in occident in anii 60. Practic atunci traficul in orase devenise insuportabil si in tentativa de a rezolva sa venit cu 2 solutii: 1 cea americana cu autostrazi suspendate in miljocul orasului si 2 solutia transportului in comun si a promovarii mersului pe bicicleta pentru distante scurte. Erau aceleasi discutii care se intalnesc acum la noi.
E evident care solutie a castigat in europa vestica.
Faceti un exercitiu de imaginatie cei care ati vizitat Amsterdamul. Cum ar fi aratat acum daca in loc de bicilete erau masini si autostrazi suspendate?
Şi din 3% înainte de pandemie au scăzut sub 1,5% pondere emisii globale, datorită covid binenţeles
Aşa că Sheriff eşti mult pe lângă subiect
Abia astept sa vina ziua in care vor interzice si electricele, 100% va veni, atunci sa va vad.
Aici, e alta poveste.
De fapt, la ce te referi? La "autostrazi" urbane? Din alea sper sa nu avem vreodata...
Si exista si piste de bicicleta bine gandite, care incurajeaza asa ceva, la noi unde sa mergi? Printre masini, pe sosea? E mult prea riscant.
Iti dau un exemplu, in Praga, e metrou peste tot, efectiv si in mall la subsol ai metrou, oriunde ai treaba ajungi imediat, metroul vine foarte repede, nu astepti mai mult de 5 minute chiar daca l-ai ratat, e logic ca nu se merita masina.