Franța: În 2020, Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pentru persoane fizice, pentru al cincilea an la rând

de Paul Cosma
Luni, 04.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a vândut circa 98.000 de mașini în Franța în 2020, cu 30% mai puțin față de 2019, în condițiile în care piața a avut o scădere de 25%. Vestea bună pentru constructorul de la Mioveni este că Sandero a fost din nou cea mai vândută mașină pentru persoane fizice, pentru al cincilea an consecutiv.

Grupul Renault a publicat vânzările din 2020 pentru piața franceză, iar datele indică scăderi pe linie pentru brandurile sale.

Dacia a vândut un total de 98.376 de vehicule către clienții din Hexagon, cu 30% mai puține față de 2019. De menționat că rezultatul a venit pe fondul unei contracții cu 25% a pieței franceze.

Există însă și vești bune. Sandero a fost din nou cea mai vândută mașină pentru persoane fizice din Franța, cu 53.417 unități, pentru al cincilea an la rând. În plus, Dacia a vândut 13.974 de mașini cu GPL și este lider autoritar cu 83.6% din vânzările pe acest segment în Franța.

În ceea ce privește celelalte branduri din grup, Renault a avut vânzări de 436.467 de unități și o scădere de 21.4%, în timp ce Alpine a înregistrat doar 744 de unități și un declin de 76.5%.

Via Renault

Comentarii (13)

  • inexorabil
    Vă daţi seama ce vremuri “superbe” ne aşteaptă pe toţi sub cupola europeistă (sau “democrată”, dincolo, peste Ocean), dacă în Vest lumea deja se agaţă de colacul de salvare numit reducerea costurilor (chiar drastică) – pentru persoane juridice axate pe activităţi de producţie – respectiv economii personale – pentru “talpă”. De altfel, sociologul american George Ritzer se întreba la modul cel mai grav: “Ce va urma după ce epoca prosperităţii întru duhul consumerismului se va încheia (n.m. : mai devreme sau mai târziu, dar în mod cert şi inevitabil) ?”…N-ar fi greu de intuit ce: un fel de film nerecomandat a se viziona noaptea şi singur în casă.

    Ca să previn eventualele tentative de combatere vehementă, voi valida din nou teoria conform căreia oricine se vede şi se simte la adăpost sub raport material (sau chiar “pe val”) nu se va gândi niciodată şi sub nicio formă (nici măcar instinctiv) la “alternativa” economisirii (implicit, nici nu-şi va “stratifica” ansamblul nevoilor şi al poftelor, cum că, vezi Doamne, aceasta ar fi “mai prioritară” decât aceea ş.a.m.d.), fie şi dacă ar conştientiza că se conturează nori negri pentru întreaga societate (de exemplu, nu vă îndoiţi că s-au ţinut chiolhanuri fix în plină restricţie – sau: cunosc personal oameni care şi-au planificat vacanţe “de vis”, ignorând cu desăvârşire particularităţile situaţiei sociale speciale). Nu neg, poate că se aplică excepţii la regulă, dar, logic, ele nu-şi pot depăşi “statutul” de…excepţii.

    PS. Eh, tocmai EMOL nu-şi bate capul cu asemenea chestiuni. Dimpotrivă, vârful piramidei sale (de bani) va ajunge să gâdile cerul.
    9 10
  • ACE - Craiova
    Si in Spania, cu 24.035 unitati, modelul DACIA Sandero ocupa locul fruntas la vanzari. Este urmat de SEAT Leon si NISSAN Qashqai

    Bravos DACIA!!!
    16 2
  • inexorabil
    Dacă mi se permite un “off topping”. Accesând recent pagina de FB a unui membru de seamă al AfD, trona, în premieră, o notificare “oficială” : “Această pagină publică postări despre Covid-19”. Postări sau…adevăruri? Mai departe, ţi se sugerează să te orientezi “corect”, recte: “Vizitează Covid-19 – Centrul de informaţii, pentru a vedea informaţii şi răspunsuri la întrebările tale despre pandemia de coronavirus”. Informaţii sau deformaţii? Mă rog, şi dacă prefer în continuare “extremismul de dreapta”, ce crimă comit în viziunea “realiştilor” respectivi?

    Dragilor, voi realizaţi…realmente ce viitor sumbru se înfiripă la orizont? Precum sublinia un prieten duhovnicesc de-al meu: “Ă-hă, încă este boierie pentru noi în condiţiile actuale şi, cu toate acestea, tot ne văicărim. În vremurile de mucenicie, mulţi dintre cei care acum se dau viteji cum că se luptă cu Fiara vor capitula…Atât de puternică şi de corupătoare va fi”.
    2 14
  • @inexorabil
    Iar ai uitat să-ți iei medicamentele?
    11 3
  • Dacia first
    @ACE
    Mai putem adăuga la listă România, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord și Maroc, state unde Dacia e pe primul loc la vânzări.
    6 2
  • Ionuț
    Dacia este o căruță și veche și nouă !!!
    La impact frontal este jalnică !!!!
    :)))
    5 12
  • Ionuț
    Vinde o mașină cu profit maxim, dar siguranță pasagerilor este pusă în pericol , sunt multe exemple...
    Rușine.....
    5 11
  • inexorabil
    Mafioso, altă replică (mai proaspătă) nu poate să conceapă draga ta de minte “complexă” ?

    Oricum, satisfacţia tot nu mi-o ascund: te sabotează tocmai Toyota, care nici nu vrea să audă de e-trend…Ahahahahahaha (repede cu drepturile de autor pentru @AndreiRN).
    3 7
  • Calingura
    Ionut - de unde le scoti? Ai idee pe ce se iau punctele la euroncap?

    Problemele la Dacia ar putea fi altele, dar dispar si alea daca comparam mere cu mere si pere cu pere.
    6 4
  • Ionuț
    @calingura
    Am văzut foarte multe mașini Dacia in service cu impact frontal , sunt căruțe pe 4 roți , lonjeronane neramforțate din fabrica tablă subțire ..etc
    Siguranță pasagerilor ...???
    4 5
  • Calingura
    Ranfortat sau intarit. Desi, eu nu te judec pentru asta.

    Eu inteleg ce spui si ce ai vazut. Dar asta nu inseamna nimic. Ba din contra, demonstreaza ca nu intelegi cum functioneaza eficienta la impact. Vezi filme cu impact frontal intre modele vechi cu tabla de tanc si modele noi. Te ingrozesti.

    Dar, insist: trebuie sa compari, sa te uiti pe cifre, sa faci o analiza. Ce spui tu e doar o impresie. Bag mana in foc pana la umar ca un Logan nou e mai sigur decat orice astra H, ursulet, Corsa, Golf 4 si alte masini faine dar vechi care mai circula pe la noi.
    5 4
  • Calingura
    na ca ma prostesc si eu: ranforsat nu ranfortat :))
    4 3
  • @calingura
    Ești varză omule !!!
    4 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru