Grupul Renault a publicat vânzările din 2020 pentru piața franceză, iar datele indică scăderi pe linie pentru brandurile sale.
Dacia a vândut un total de 98.376 de vehicule către clienții din Hexagon, cu 30% mai puține față de 2019. De menționat că rezultatul a venit pe fondul unei contracții cu 25% a pieței franceze.
Există însă și vești bune. Sandero a fost din nou cea mai vândută mașină pentru persoane fizice din Franța, cu 53.417 unități, pentru al cincilea an la rând. În plus, Dacia a vândut 13.974 de mașini cu GPL și este lider autoritar cu 83.6% din vânzările pe acest segment în Franța.
În ceea ce privește celelalte branduri din grup, Renault a avut vânzări de 436.467 de unități și o scădere de 21.4%, în timp ce Alpine a înregistrat doar 744 de unități și un declin de 76.5%.
Via Renault
Ca să previn eventualele tentative de combatere vehementă, voi valida din nou teoria conform căreia oricine se vede şi se simte la adăpost sub raport material (sau chiar “pe val”) nu se va gândi niciodată şi sub nicio formă (nici măcar instinctiv) la “alternativa” economisirii (implicit, nici nu-şi va “stratifica” ansamblul nevoilor şi al poftelor, cum că, vezi Doamne, aceasta ar fi “mai prioritară” decât aceea ş.a.m.d.), fie şi dacă ar conştientiza că se conturează nori negri pentru întreaga societate (de exemplu, nu vă îndoiţi că s-au ţinut chiolhanuri fix în plină restricţie – sau: cunosc personal oameni care şi-au planificat vacanţe “de vis”, ignorând cu desăvârşire particularităţile situaţiei sociale speciale). Nu neg, poate că se aplică excepţii la regulă, dar, logic, ele nu-şi pot depăşi “statutul” de…excepţii.
PS. Eh, tocmai EMOL nu-şi bate capul cu asemenea chestiuni. Dimpotrivă, vârful piramidei sale (de bani) va ajunge să gâdile cerul.
Bravos DACIA!!!
Dragilor, voi realizaţi…realmente ce viitor sumbru se înfiripă la orizont? Precum sublinia un prieten duhovnicesc de-al meu: “Ă-hă, încă este boierie pentru noi în condiţiile actuale şi, cu toate acestea, tot ne văicărim. În vremurile de mucenicie, mulţi dintre cei care acum se dau viteji cum că se luptă cu Fiara vor capitula…Atât de puternică şi de corupătoare va fi”.
Mai putem adăuga la listă România, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord și Maroc, state unde Dacia e pe primul loc la vânzări.
La impact frontal este jalnică !!!!
:)))
Rușine.....
Oricum, satisfacţia tot nu mi-o ascund: te sabotează tocmai Toyota, care nici nu vrea să audă de e-trend…Ahahahahahaha (repede cu drepturile de autor pentru @AndreiRN).
Problemele la Dacia ar putea fi altele, dar dispar si alea daca comparam mere cu mere si pere cu pere.
Am văzut foarte multe mașini Dacia in service cu impact frontal , sunt căruțe pe 4 roți , lonjeronane neramforțate din fabrica tablă subțire ..etc
Siguranță pasagerilor ...???
Eu inteleg ce spui si ce ai vazut. Dar asta nu inseamna nimic. Ba din contra, demonstreaza ca nu intelegi cum functioneaza eficienta la impact. Vezi filme cu impact frontal intre modele vechi cu tabla de tanc si modele noi. Te ingrozesti.
Dar, insist: trebuie sa compari, sa te uiti pe cifre, sa faci o analiza. Ce spui tu e doar o impresie. Bag mana in foc pana la umar ca un Logan nou e mai sigur decat orice astra H, ursulet, Corsa, Golf 4 si alte masini faine dar vechi care mai circula pe la noi.
Ești varză omule !!!