Franţa: Dacia oferă Duster 4x2 alimentat cu bioetanol şi o versiune diesel de 90 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Clienţii Dacia din Franţa vor putea comanda versiunea 4x2 a lui Duster alături de două noi motorizări Euro 5. Cele două motoare sunt 1.6 16v de 105 CP şi 1.5 dCi de 90 CP. Unitatea otto poate fi alimentată atât cu benzină cu cifra octanică mai mare sau egală cu 95, cât şi cu bioetanol E85. Motorul diesel de 90 CP este echipat cu un filtru de particule şi înlocuieşte versiunea de 85 CP a lui Duster.
Versiunea 1.5 dCi de 90 CP a lui Duster emite doar 130 grame de CO2 per kilometru şi are un consum mediu de 5 litri la sută. Filtrul de particule al acestui motor se regenerează automat, fără să fie nevoie de intervenţia utilizatorului sau a unui mecanic. Versiunea de echipare Ambiance a lui Duster 4x2 dCi 90 CP pleacă de la 14.700 de euro în Franţa, în timp ce vârful gamei echipat cu acest motor – versiunea de echipare Prestige – pleacă de la 16.700 de euro.
În versiunea 1.6 16V E85, Duster emite doar 160 grame de CO2 per kilometru cu bioetanol E85 şi 165 grame CO2 per kilometru cu benzină. Unitatea este flexibilă şi poate să funcţioneze fie cu etanol E85, fie cu benzină, fară nicio diferenţa în funcţionarea motorului.
Utilizarea combustibilului E85 este extrem de atractivă în Franţa, deoarece un litru de E85 costă, în medie, 0.86 euro.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Adica lucreaza fara aditiv suplimentar?
S-a introdus pe numeroase modele diesel începând cu 2004, dacă nu mă înşel.
In ce consta?
Cand masina cade in mana unui roman care conduce tacticos schimband la 1500 rpm "ca e motorina si merge" iar filtrul de particule se imbacseste, masina pierde din putere, atunci intervine aceasta regenerare a filtrului de particule care curata filtrul de particule de acea "imbacseala". Procesul in sine nu are o perioada determinata, adica poate dura cateva zile sau poate mai putin, ideea e sa mergi putin mai turat cu ea (a nu se intelege cox, liniute, arfe, cocalarisme etc.). Dupa ce filtrul se regenereaza masina revine din nou la puterea initiala, dat fiind ca pe perioada procesului de regenerare puterea masinii scade cu nush cat la suta (difera de la marca la marca). Acest proces se poate initia si din ECU la un service autorizat din cate am inteles dar la majoritatea marcilor se declanseaza singur fara a vi nevoie interventia unui mecanic nea´ gheorghe care le are doar cu tdi-urile alea cu tehnologie pd antica si se uita ca la masini straine la o masina cu filtru de particule.
In concluzie, nu e ceva nou, doar ca voi ati tradus articolul cum l-ati gasit pe net atata tot.