Franta: Dacia creste cu 75% si urca mai mult decat celelalte marci
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile de automobile Dacia din Franta au crescut cu 75% in decursul lunii octombrie 2009, atingand pragul de 6.481 unitati. In ultimele zece luni, vanzarile constructorului roman de autoturisme in Franta au crescut cu 27%, atingand 44.802 unitati vandute. Astfel, cei de la Dacia au inregistrat o cota de piata de 2.8 procente, cu 1.1 la suta mai mare decat cea din octombrie 2008, pe cand cota de piata din primele zece luni ale anului a crescut de la 1.6% in 2008 la 2.3% in anul curent. Alaturi de Germania, Franta este una dintre cele mai mari piete de desfacere pentru Dacia.
In comparatie cu anul trecut, vanzarile de automobile noi din Franta au crescut cu 20.1 procente in octombrie. Aceasta crestere este datorata primelor de mediu oferite de guvernul francez. Producatori francezi de automobile au beneficiat si ei de pe urma acestei prime, vanzarile Renault din Franta crescand cu 34.5 procente, pe cand vanzarile grupul PSA Peugeot-Citroen au crescut cu 21.8 %. In ultimele sase luni, vanzarile de automobile noi din Franta au inceput sa cresca fata de anul trecut, gratie primelor de casare si primei de mediu oferite de catre statul francez. Luna octombrie 2009 a adus cu sine 210.140 de imatriculari noi in Franta, un progres de 25.6 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut – mai ales daca luam in vedere si pauzele luate de fabricile franceze.
La nivel european, vanzarile de automobile noi au crescut cu 6.3 procente in luna septembrie in comparatie cu anul precedent, totul datorita primelor de casare si bonificatiilor de mediu oferite in diverse state din Europa. Vanzarile de automobile noi din Spania au inregistrat o crestere de 26.4 procente in decursul lunii octombrie, in comparatie cu aceeasi luna a anului trecut.
Spaniolii tocmai au extins versiunea proprie a programului “Rabla” in luna octombrie, iar rezultatele pozitive nu s-au lasat asteptate.Via | JustAuto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Stiati si ca spalatorul de parbriz (stropgell) stergatoarele nu pornesc singure daca este actionat.
Tot la logan comanda de reciclare a aerului este tot mecanica ca acum 40 de ani. sa nu mai vb de motor reanult care este acelasi motor din 1997 Renault.
La sandero comanda de reciclare a aerului este electrica dar pe versiunea cea mai ieftina aceasta lipseste cu desavarsire asa ca daca intri intr-o zona cu fum....
Conteaza pe Dacia!
stiai ca pe nemti si francezi nu-i intereseaza ce spui tu acolo atat timp cat loganu isi face treaba?
stiai ca logan=low cost si nu-l poti compara niciodata cu golf, etc?
N-am avut niciodata dacie dar ma bucur pt vanzarile lor.keep it going
Dacia (Daca Ai Cap Iei Altceva).
Acum sa fim sinceri... oricine prefera sa completeze ulei (diesel) si sa CONDUCA o masina nemeasca decat sa se PLIMBE intr-un logan!
Acum stiu ca am iritat toti posesorii de Golan care cred ca au Renault! Au Renault cand o sa fie pe voal stema Renault nu Dacia (UAP).
Referitor la Dacia ....si am mai spus asta......este laudabila initiativa francezilor cu proiectul low-cost, deci masini ieftine care se adreseaza oamenilor cu venituri mici, si care trebuie sa-si schimbe si ei rablele lor de 20-30 ani. Decat o masina veche de acum 20 de ani, tot mai bun un Logan/Sandel, asa cum o fi el, cu plusuri si cu minusuri.
Ce am de criticat la Dacia este ca........puteau sa simplifice si mai mult anumite ansamble.......sa ii dea un design mai bunicel.......sa nu urce preturile peste bariera de 10 000 euro, ce dracu, doar e masina low-cost.......iar benzinarele alea tipice anilor '90 puteau fi inlocuite cu un 1.4 modern, de generatie noua, si impacau si capra si varza.
In fine, asta e situatia.
Am si eu Logan si ii vad in fiecare zi bubele : frana varza, scaunu tare si inalt parca esti in camion, tabla proasta, plastice de rahat, piese mai scumpe decat la Skoda, daca il vand mai iau un rahat pe el .... asa ca il tin sa imi fac treaba. Dar sa fim seriosi .. Loganu tot conserva e.
Trist...
Domnu' Nile, asa e, daca o masina se vinde bine in Germania si, in general, in occident, nu inseamna ca este o super-masina, insa si matale ai putea sa o lasi mai usor cu "conserva"... Si frumos ar fi sa nu dai lectii altora. Deocamdata, cel arogant pe aici esti dumneata.. Fara suparare!
Da , recunosc , plasticele sunt de kko , franele sunt puse doar ca sa iasa la dotari , tabla e asa cum e(de bine , de rau , mai au si niste piese de caroserie de plastic) .
Nu cred ca neaga nimeni ca Dacia este net inferioara VW sau Seat sau Skoda (dpvd al calitatii materialor si a constructiei), insa diferente de pret trebuie scoasa si ea de undeva.
Eu sunt cam nationalist de fel si asa ma bucura cand vad:
- in emisiunile topgear la cele mai multe teste, masia 'utility' este un logan
- pe 'dragtimes.info' (da search pe youtube), unde fac bagatanii aia de rusi liniutze cu masini peste 500hp , la capatul cursei masina cu un girofar pe ea care se ocupa de organizare este un logan
- etc
-si in plus pentru fiecare logan vandut in lume o parte vine la buget, din care 90% este furat de guvern, raman 10% care dupa 10000 de pasi birocratici ajung sa se reflecte in asfaltul care in 2012 o sa-l toarne astia prin fata curtii mele :)
vesticii, oameni destepti, au ajuns la concluzia ca masina o folosesti totusi ca sa te deplasezi cu ea . in 10 ani poate vor gandi si romanii la fel.