FRANKFURT: Standul Citroen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Urmatoarea oprire a caravenei Automarket (da, stim, caravana din doua persoane se poate numi si duet) a fost la standul Citroen. Partea mai romantica a Grupului PSA a afisat in prin-plan doua concepte: C5 Airscape si C-Cactus, ambele cu povestea lor proprie interesanta. De altfel, Automarket a reusit sa vorbeasca cu unul dintre designerii responsabili cu dezvoltarea lui C5 Airscape, interviul urmand sa apara in cateva zile in exclusivitate pe portalul nostru (veti afla o gramada de informatii top secrete despre conceptul din care se va naste viitoarea generatie C5).
Pe langa cele doua concepte cu linii futuristice insa extrem de simpatice, la standul Citroen au tronat cateva versiuni verzi ale modelelor deja cunoscute in gama. Cel mai apreciat si vizitat a fost C4 Hybride HDi, trimisul francezilor in frontul de atac al viitorului. Tot aici am putut admira o versiune curata (la propriu, fiind o masina expusa in salon) a masinii cu care am ajuns la Frankfurt: C4 coupe. Nici de aceasta data nu am stat cu mainile in san si l-am agatat pe responsabilul de gama medie de la Citroen, Oleg Son, care ne-a raspuns intrebarilor legate de viitorul modelului francez.
Si acest interviu va putea fi vazut pe Automarket.ro in cateva zile.Cam atat deocamdata de la Frankfurt, urmeaza restul standurilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Iar la capitolul design au stat bine intotdeauna.
Asa ca, de ce pacat ca e Citroen ?
Chiar si modelele ridicate la rang de capodopere (precum SM) sufera de probleme grave de fiabilitate (asta o spun posesorii, in ciuda faptului ca iubesc aceste masini).
Nu vreau sa fiu inteles gresit, imi plac multe modele Citroen, iar acest C5 Airscape mi se pare unul dintre cele mai reusite modele din ultimul timp (dintre modelele tuturor producatorilor), dar parca poarta cu el aceasta pata neagra a imaginii de marca Citroen. Daca au designeri atat de buni si potential de a crea masini atat de rafinate, de ce nu angajeaza si cativa ingineri nemti sau japonezi??
de Zoho (12.09.2007, 00:03)
C5 Airscape e superb! Pacat ca e Citroen.
Aici gresesti ff mult Citroen C5 e o masina de lux pt omul normal ai confort ca intr-un Mercedesc si costa doar 1 sfert din cat costa un Mercedes din acelasi an cu Citroenul...Am un Citroen C5 s2 SW si sunt fff multumit de ea.E ff confortabila la condus si cand e vb de viteza e viteza are o stabilitate fff buna stie sa ramana pe drum! Poate in urmatorii 2 ani am sa ii fac fiului meu cadou un C5 Airscape..