Frankfurt LIVE: Grupul Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hala care a gzduit marcile ce fac parte din Grupul Volkswagen a fost loc de pelerinaj. Motivul principal se numeste Audi A4, insa nici celelalte noutati nu au lasat de dorit. Incepem cu Volkswagen.
Am vrut sa ajungem aici in primul rand pentru a-l vedea pe Tiguan, fratele mai mic al lui Touareg. Ajunsi aici am dat insa peste o mare de jurnalisti care studiau in cele mai mici amanunte formele conceptului Up!, viitorul model mini de oras al germanilor. Se pare ca fascinatia pentru concepte este prezenta si aici, la fel ca la Bucuresti. Oricum, batalia pentru intaietate la standul Volkswagen s-a incheiat nedecis din punctul nostru de vedere. Apropo de Up!, trebuie spus ca acesta a fost lansat practic in aceeasi zi cu un concept a carui idee este identica, IQ-ul celor de la Toyota. O comparatie intre cele doua il da castigator, cel putin in acest moment, pe IQ, formele sale fiind mult mai putin clasice decat ale prototipului VW. Si totusi, Up! a prins pentru ca e de-al casei.
Continuam cu Audi, cel mai luminos stand – la propriu - de la Frankfurt. cai putere. Prin aceeasi zona avea tabara si noul A8 cu facelift la purtator, la fel ca S8, versiunea de performanta a limuzinei germane.
Germanii nu au insistat pe jocuri de lumina, lasand griul metalizat al modelelor sale sa vorbeasca de la sine. Audi a acaparat o jumatate de hala, cele mai vizitate modele fiind noul A4 si la fel de noul RS6 Avant, breakul care dispune de 580 dePe la Lamborghini nu am stat foarte mult din cauza faptului ca asupra noului Reventon am insistat destul in momentul lansarii oficiale de luni seara. Totusi, o privire in plus asupra fiarei despre care absolut toti jurnalistii de aici spun ca arata fenomenal nu strica niciodata. Mai ales ca nu stim cand vom mai avea ocazia sa il admiram in conditiile in care se produc doar 20 de exemplare in lume, serie vanduta deja in totalitate.
Seat si-a prezentat noua filosofie de design prin crossover-ul concept Tribu. La fel ca la Geneva, spaniolii au surprins printr-un concept de dimensiuni mari in conditiile in care acestia nu au abordat acest segment pana acum cateva luni.
Ei bine, Tribu arata mult, mult mai bine decat Altea Freetrack Concept la vremea sa (intre timp acesta a devenit model de serie), reusind sa imprime putin din imaginea lui Tiguan Concept, un prototip foarte bine vazut atunci cand a fost prezentat in premiera.Marea dezamagire a standurilor VW Group a fost absenta totala a marcii Bugatti, Veyron Pur Sang – model prezentat in avanpremiera cu o seara inainte de salon intr-un eveniment separat – lipsind din expozitia grupului german. Au venit insa cei de la Bugatti cu al lor Continental GT Speed, o masina pe care pariem ca in maximum sase luni o vom putea admira prin Bucuresti din simplul motiv ca cel care o va avea va da dovada de faptul ca are cont gras.
In aceste conditii, incheiem cu Skoda, care a prezentat atat versiunea break a noii Fabia cat si o varianta de teren a breakului, denumita Scout. Plus cateva exemplare verzi care sa completeze imaginea curata a constructorului ceh.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Fratilor angajati un designer bun, si un designer de interior bun ca sa imbunatatiti interioarele de VW jalnice pe care le aveti.
Sunteti cu 10 clase sub japoneze!Honda rules
Si ca sa ma raportez tot la Tiguan, alte "noutati" sunt motoarele pe benzina 1.4 TSI 150 si 170 CP (cu un cuplu demn de un motor diesel) si 2.0 TSI de 200 CP, precum si faptul ca Tiguan este primul model de serie VW cu motoare in 4 cilindri care va permite combinatia tarctiune integrala (Haldex) - cutie automata (e vorba de binecunoscuta cutie DSG, cu dublu ambreiaj).
Cat priveste designul, el este clasic VW, atat la interior cat si la exterior. Cui ii place bine, cui nu... de-aia exista concurenta. Pentru ca gusturile sunt o chestiune pur subiectiva care nu se discuta.