Frankfurt LIVE: BMW s-a simtit ca acasa

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 13.09.2007
Atractia principala a standului BMW a fost mult asteptatul concept X6, care a venit si cu o versiune hibrida.

Asa cum era normal, nemtii s-au simtit ca acasa la Frankfurt si au beneficiat de standuri cu o suprafata impresionanta. Este si cazul celor de la BMW, care au amenajat o suprafata in forma de cub, cu doua etaje pe care le-au ticsit cu modele arhicunocute dar si cu doua concepte, unul asteptat iar celalalt - derivat din primul - surprinzator: X6 si X6 Hybrid.

La intrare, cele doua scari rulante te poarta prin istoria inovatiilor BMW din perioada interbelica pana in zilele noastre. Fiindca premierele constructorului bavarez au fost putine la numar, BMW s-a straduit sa-si puna in evidenta vechile modele cum a putut mai bine. La categoria modele noi, proaspata Seria 1 Coupe a dovedit ca prima impresie poate fi inselatoare si ca in realitate designul este chiar foarte reusit. Multa lume s-a inghesuit sa admire versiunile 123d si 130i ale noului coupe, echipat de constructorul german si cu tehnologia Eficient Dynamics, ale carei circuite au fost ascunse in portbagaj. BMW a adus de altfel o intreaga gama de modele vechi echipate cu tehnologia Efficient Dynamics: Seria 1, Seria 3, Seria 5.

Ramanem tot la propunerile ecologice ale constructorului german, care a adus la Frankfurt si un Seria 7 Hydrogen, in care puteai studia cu atentie toata mecanica "verde".

BMW nu se dezminte si continua sa inoveze, marturie stand noul concept X6, care impresioneaza prin dimensiunile foarte mari, prin masivitate si prin liniile noi cu care bavarezii vor incerca probabil sa-si obisnuiasca clientii. Surpriza a constituit-o versiunea hibrida a conceptului X6, care pastreaza designul general dar vine cu mici detalii care o individualizeaza.

Germanii au incercat sa-si familiarizeze publicul cu liniile pe care le vor adopta in viitor si au pus din nou in lumina conceptul CS. Vizitatorii s-au ingramadit si de aceata data sa-l vada, asa ca BMW a instituit reguli stricte referitoare la accesul in stand. Cireasa de pe tort au constituit-o versiunile de performanta, amplasate la etaj, toate vopsite in alb, asemenea proaspat lansatului bolid M3. Pasionatii simulatoarelor s-au putut bucura aici de un M3 pregatit special pentru a oferi adrenalina si senzatiii tari.

Grupul BMW a avut grija ca Mini si Rolls Royce sa se bucure de asemenea de un tratament special din partea organizatorilor. Desi brandul de lux patronat de constructorul german nu a venit cu nimic nou, jurnalistii s-au inghesuit sa vada limuzinele de sute de mii de euro.

Mini a continuat sa inoveze si aici, la intrarea in complexul IAA patru exemplare ale noului Clubman fiind infipte cu capul in jos intr-o gramada mare de nisip. Modul ingenios de ambalare a produselor s-a regasit si la stand, unde pe pereti stateau cocotate aceleasi exemplare Clubman. Si pentru ca brandul britanic inseamna mai mult o stare de spirit, sectorul cu produse promotionale Mini a fost asaltat permanent de fani.

Comentarii (6)

  • Andreis
    Pur si simplu fara cuvinte.....
    1 0
  • SUPERB
    SUPERB
    2 0
  • nebunu
    ACASA
    cica bmw s-a simtit ca acasa......NORMAL ca s-a simtit ca acasa...
    1 0
  • exploziv_2003
    Go BMW !!!
    Astept cu nerabdare sa urc intr-un X6!
    CS Concept este........................., parerea mea! :)
    1 0
  • gabriel
    X6
    X6... o struto-camila .... design facut sa produca noi necesitati nu sa raspunda la unele existente . Daca insa va avea succes comercial , bravo lor , au saltat banii de la potentialii clienti dornici de asemenea ciudatenii .
    0 2
  • RACHETA
    RACHETA , DESIGN PUR RECHIN NERVOS.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru