Frankfurt LIVE: BMW s-a simtit ca acasa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum era normal, nemtii s-au simtit ca acasa la Frankfurt si au beneficiat de standuri cu o suprafata impresionanta. Este si cazul celor de la BMW, care au amenajat o suprafata in forma de cub, cu doua etaje pe care le-au ticsit cu modele arhicunocute dar si cu doua concepte, unul asteptat iar celalalt - derivat din primul - surprinzator: X6 si X6 Hybrid.
La intrare, cele doua scari rulante te poarta prin istoria inovatiilor BMW din perioada interbelica pana in zilele noastre. Fiindca premierele constructorului bavarez au fost putine la numar, BMW s-a straduit sa-si puna in evidenta vechile modele cum a putut mai bine. La categoria modele noi, proaspata Seria 1 Coupe a dovedit ca prima impresie poate fi inselatoare si ca in realitate designul este chiar foarte reusit. Multa lume s-a inghesuit sa admire versiunile 123d si 130i ale noului coupe, echipat de constructorul german si cu tehnologia Eficient Dynamics, ale carei circuite au fost ascunse in portbagaj. BMW a adus de altfel o intreaga gama de modele vechi echipate cu tehnologia Efficient Dynamics: Seria 1, Seria 3, Seria 5.
Ramanem tot la propunerile ecologice ale constructorului german, care a adus la Frankfurt si un Seria 7 Hydrogen, in care puteai studia cu atentie toata mecanica "verde".
BMW nu se dezminte si continua sa inoveze, marturie stand noul concept X6, care impresioneaza prin dimensiunile foarte mari, prin masivitate si prin liniile noi cu care bavarezii vor incerca probabil sa-si obisnuiasca clientii. Surpriza a constituit-o versiunea hibrida a conceptului X6, care pastreaza designul general dar vine cu mici detalii care o individualizeaza.
Germanii au incercat sa-si familiarizeze publicul cu liniile pe care le vor adopta in viitor si au pus din nou in lumina conceptul CS. Vizitatorii s-au ingramadit si de aceata data sa-l vada, asa ca BMW a instituit reguli stricte referitoare la accesul in stand. Cireasa de pe tort au constituit-o versiunile de performanta, amplasate la etaj, toate vopsite in alb, asemenea proaspat lansatului bolid M3. Pasionatii simulatoarelor s-au putut bucura aici de un M3 pregatit special pentru a oferi adrenalina si senzatiii tari.
Grupul BMW a avut grija ca Mini si Rolls Royce sa se bucure de asemenea de un tratament special din partea organizatorilor. Desi brandul de lux patronat de constructorul german nu a venit cu nimic nou, jurnalistii s-au inghesuit sa vada limuzinele de sute de mii de euro.
Mini a continuat sa inoveze si aici, la intrarea in complexul IAA patru exemplare ale noului Clubman fiind infipte cu capul in jos intr-o gramada mare de nisip. Modul ingenios de ambalare a produselor s-a regasit si la stand, unde pe pereti stateau cocotate aceleasi exemplare Clubman. Si pentru ca brandul britanic inseamna mai mult o stare de spirit, sectorul cu produse promotionale Mini a fost asaltat permanent de fani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
CS Concept este........................., parerea mea! :)