FRANKFURT: Grupul Ford si Aston Martin
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ne vom ocupa de standurile Grupului Ford si de cel al britanicilor de la Aston Martin in acelasi timp, in ciuda faptului ca ultimii au fost cumparati recent de o companie privata. Spuneti-i cum vreti, inertie sau obisnuinta, Aston ramane la Ford, cel putin in mintea noastra, pana cand ne obisnuim cu noua situatie.
Incepem excursia foto chiar la standul Ford, unde am avut de vazut patru obiective. Primul, si cel mai important pe termen apropiat, este faceliftul-surpriza pe care divizia europeana Ford l-a operat la nivelul estetic al lui Focus. Practic, Focus este acum un Mondeo mai mic, partea frontala fiind preluata aproape in intregime de la fratele de segment mai mare via linia de design Kinetic. O solutie care va da roade? Ramane de vazut, insa avand in vedere antecedentele, nu vedem impedimente majore in acest sens.
In lista urmeaza doua concepte, unul dintre ele foarte aproape de realitate - Kuga -, celalalt incercand sa ne dea o idee referitoare la liniile viitoarei generatii Fiesta. Ne-am apropiat foarte mult de Verve - inseland la un moment dat chiar vigilenta oamenilor de ordine - si va putem confirma faptul ca materialele utilizate la interior si exterior sunt asamblate perfect.
Evident, viitorul Fiesta (sau Verve, daca zvonurile legate de redenumire se vor confirma) nu va arata 100% ca prototipul, insa indiciile sunt promitatoare.Kuga este un crossover gandit de Ford pentru a completa un gol de gama. Va aparea pe piata la anul si va incerca sa se bata pe piata cu modele deja bine infipte in mintea cumparatorilor. In plus, daca avem noroc, acesta ar putea chiar fi modelul cu care Ford va incepe productia la Craiova. De ce nu? In sfarsit, acelasi stand ne-a pregatit o lista completa de modele reunite sub sigla ECOnetic. Pentru convertirea la verde sunt vizate practic toate modelele gamei Ford.
Mergem ceva mai departe, la Mazda, care a scos, din punctul nostru de vedere, cel mai reusit model de serie prezentat in acest an la Frankfurt. Este vorba de noua generatie a lui Mazda 6, un model care reuseste, prin detalii, sa imprime exact ceea ce altii, ceva mai francezi, incearca fara sa aiba succes: personalitate.
La Volvo (discutiile de la Frankfurt au readus in peisaj o eventuala vanzare a diviziei suedeze), totul s-a desfasurat in zona verde: C30 Efficiency si ReCharge Concept, bazat pe acelasi C30, si-au facut treaba fara sa iasa prea mult in evidenta.
Peisaj total schimbat la doar cativa metri departare, la Jaguar: noul XF, inlocuitorul lui S-Type, a atras la fel de multi curiosi precum a facut-o conceptul C-XF la Geneva. L-am observat indeaproape si va confirmam: noul XF este un Mondeo ceva mai stilat (vezi gentile personalizate din portbagaj), cu pedigree de campion si cu jaguarul pe grila, un element deloc de ignorat in acest context.
Iesim putin din cadrul Ford pentru a intra in zona Aston Martin. Britanicii s-au jucat de-a James Bond pe la Frankfurt, impodobindu-si standul cu motive din celebra serie de spionaj. Toate acestea pentru ca aici se afla noul DBS, regele Aston de la Frankfurt, care incuie in imparatie un V12 de 6.0 litri si 510 CP.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Comentarii (4)