FRANKFURT: Drumul spre casa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Drumul spre casa ni s-a parut mai greoi si am incercat sa facem cat mai multe popasuri pentru a mai zabovi putin prin Germania si Austria.
Ne-am urnit la drum joi dimineata si am hotarat sa facem un mic ocol spre Munchen. Citroen-ul nostru ne-a dus pana la poalele celebrului stadion bavarez Allianz Arena. Unul din cele 10.000 de locuri de parcare ne-a fost rezervat noua in schimbul sumei de 5 euro. Si cum o asemenea vizita nu putea ramane neimortalizata, C4 Coupe a pozat cateva minute bune in parcarea arenei nemtesti.
Seara am poposit intr-o statiune germana de la poalele Alpilor, cunoscuta sub numele de Bad Reichenhall, pe stradutele careia ne-am strecurat dis-de-dimineata sa surprindem cateva instantanee.
Ne-am intins apoi la drum si am fost tratati cu aceeasi tinuta de drum exemplara si cu o stabilitate de invidiat. Si cum soseaua era destul de libera ne-am gandit ca ar fi un bun prilej pentru un test de viteza. Cartea tehnica a versiunii noastre de 1.6 HDI 110 cai, indica o viteza maxima de 193 km/h.
Nu am rezistat ispitei si am vrut sa vedem ce poate sa demonstreze coupe-ul nostru. Display-ul central a reusit sa arate 201 km/h, depasind asteptarile noastre si cifrele din talonul masinii.La o asemenea viteza masina nu dadea semne de instabilitate iar franarea s-a facut relativ rapid pana la 130 de km/h, viteza la care coupe-ul parca statea pe loc. Trebuie insa sa mentionam ca la aceasta viteza zgomotul motorului s-a simtit foarte tare in habitaclu, dieselul spunandu-si cuvantul.
Am mai incercat de cateva ori sa stoarcem untul din motorul nostru dar autostrada care devenea din ce in ce mai aglomerata nu ne-a lasat sa atingem "decat" 190 de km/h. Masina accelereaza mai greu de la 140 km/h pana la viteza maxima dar acest lucru este oarecum normal.
Daca am vorbit de viteza maxima, atunci este cazul sa vorbim si despre consumul mediu care a ramas undeva in jurul valorii de 6.4 litri/100 km pana la granita cu Romania, la care am ajuns vineri noaptea. Sambata, in conditiile traficului romanesc, consumul a scazut la 6.3 litri/100 km, desi pe soselele noastre inguste am fortat putin motorul pentru depasirea tir-urilor si a camioanelor, pe Valea Oltului si nu numai.
Suspensiile pe care le-am laudat pe autostrazile din Austria si Germania s-au dovedit insa prea rigide pentru drumurile din Romania si "multumita" lor am resimtit din plin implicarea guvernului in refacerea infrastructurii.
La predarea cheilor, kilometrajul indica 8105 kilometri parcursi, ceea ce inseamna ca Citroen C4 Coupe a slujit echipa Automarket in deplasarea sa la Salonul Auto de la Frankfurt aproximativ 4800 de kilometri.
In concluzie, Citroen C4 Coupe este o masina potrivita pentru tinerii care cauta un condus sportiv insa nu se poate adapta usor la drumurile Romaniei. Consumul de combustibil este unul destul de mic pentru versiunea diesel de 1.6 litri iar comportamentul masinii la viteze mari este admirabil. Citroen C4 Coupe este o masina care va multumi soferul si va trata pasagerul cu mult spatiu interior si finisaje de calitate.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
pt ca de fapt ai 58, respectiv 105, sau 106.
Chiar v-o crede cineva ?
Stau si ma intreb, daca in reportajul de la Nurburgring "pilotul" avea un gol in stomac pe la 100 km/h, oare ce o simtit la 200? Nici nu vreau sa imi imaginez.
Dar printre altele, felicitari pt. reportajele de la Frankfurt.