Frankfurt: Brabus a pregatit cel mai tare C-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Brabus a inceput prezentarea lui Bullit Biturbo C-Klasse cu urmatoarele cuvinte: "lupul in blana de oaie". Marea surpriza anuntata de tunerul de casa de la Mercedes este editia limitata a noului C-Klasse. Sedanul german a primit un tratament corespunzator evenimentului sarbatorit de Brabus, implinirea a 30 de ani de existenta.
Asadar, Brabus Bullit C-Klasse este propulsat de un monstru V12 biturbo de 6.3 litri care genereaza o putere de 720 cai si un cuplu maxim de 1100 Nm. Baietii de la Brabus au vrut sa depaseasca orice limita a normalului si au pregatit un motor care sa aiba cuplul maxim de 1.320 Nm, dar acaesta a fost limitat electronic la 1100 Nm pentru a proteja cutia de viteze si cauciucurile.
Pregatirea unui motor cu asa performante a necesitat schimbul pistoanelor si implementarea unora speciale, un nou sistem de alimentare, intercoolere supereficiente si un sistem de evacuare mai performant. Puterea este transmisa puntii din spate cu ajutorul unei cutii de viteze automata cu cinci trepte, diferentialul blocabil disponibil optimizand insa tractiunea cu pana la 40%.
Lasand la o parte detaliile tehnice trebuie sa spunem ca tratamentul Brabus pentru C-Klasse are doua mari caracteristici. In primul rand sa vorbim despre exteriorul mult mai agresiv, mai sportiv si mai dinamic pe care ni-l ofera Brabus Bullit.
In al doilea rand trebuie sa semnalizam performantele unice ala sedanului tunat. Modelul poate ajunge de la 0 la 100 km/h in 3.9 secunde si are o viteza maxima de 360 km/h. Daca detaliile acestea nu au fost de ajuns, ramane sa va spunem ca bravul Brabus Biturbo C-Klasse ajunge de la 0 la 200 km/h in 10 seunde si de la 0 la 300 km/h in 24,5 secunde. "La asemenea performante, un asemenea pret" - cam asa poate fi tradusa cifra anuntata de Brabus pentru acest model - 348.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
da-i fain!
numa'ce ma doare, e ca placerea de a conduce trebuie platita scump, si cand zic placerea de a conduce ma refer la Subaru (impreza dar nu numai), Porsche, ferrari, Lambo, "exemplarul de mai sus" ... etc.
oare cand o sa ne putem bucura de placerea de a conduce la preturi mai rezonabile?
da, stiu exista Lotus Ellise, dar tot scump ramane...(cel putin pt mine)
super piesa!!!!!!!!!!!!
Ai tu vreo galeata de 40 de litrii??!!
La asha mashina cred ca-ti trebuie GPS configurat sa-ti arate toate benzinariile de pe traseu...:)))
Am un OPEL Vectra v6 turbo de 250 HP si sincer, daca prind liber pe A2 si-o calc...in Constanta trebuie neaparat sa caut o benziarie...cu plinul facut la Bucuresti...darmite asta cu 720 sau 730 de cai ?
cand le da drumu' la toti odata...cred ca apuca doar sa iasa din parcare...:)))
Oricum faina piesa..:)
PS stii bancu' cu Hummer-ul in benzinarie...alimenta...si alimenta...si alimenta...nu se mai oprea...deja se facuse coada in spatele lui de cateva mashini...la un moment dat urla unu' la el:
-BAAAaaa....opreshte-i motoru' baaah....
:)))))))))
olo
Si, in mod normal blocurile motoare sunt fabricate in anii '70. Ai reinventat si astaia roata...
Fraieru' ala de Gabi probabil ca nu stia unde lucreaza
cat pt mihai....ai grija de masinutza ta ca e o bijuterie cu 4 roti(daca e cu numere de bihor inseamna ca l-am vazut si eu odata la felix si m-am holbat 15 min la el) E SUPERB!!!
ps: cred ca il fac la o liniutza cu 206-le meu =))
care renteaza?
am si eu un 316i motor 1,8
si merge
nu cred ca ai ce face in RO cu mai mult de 250hp
poate daca te plimbi de la bacau la bucuresti,e buna strada E85
Respectele mele BRABUS...o adevarata bijuterie a tehnologiei!
Numai Bine!
asa ca, ia primul avion si tai`o spre idolii tai japonezii si iarta`ne cu afirmatiiii d`astea de kkt !!!
Snake: Serpisorule stai potolit! Citeste atent ce am scris si dupa aia comenteaza.Daca te-ai fi uitat atent pe ceea ce am scris fiecare de la inceput, ai fi vazut ca am dreptate.El a spus ca "singuru' Vectra care depaseste 250 HP, e Vectra GTS si sigur nu are v6 sub capota". Dar exisa un alt Vectra care depaseste 250 de cai si asta e OPC. Si nu exista nici un GTS care sa depaseasca puterea asta. Nu as fi comentat daca omul respectiv nu s-ar fi dat rotund ca lucreaza la Opel. La restul jignirilor prefer sa nu-ti raspund. Daca ai fi urmarit ce am scris pana acum pe forumul asta ai fi vazut ca, spre deosebire de tine, nu ma iau de oameni din senin (eu semnez asa de o buna bucata de vreme). Cat depre educatia ta imi permit sa-ti spun ca "Opel" se scrie cu litera mare (dar sunt convins ca te-ai grabit) si nu e suficient sa folosesti "tz" sau K pentru a dovedi ca stai la oras. Si inca ceva. Daca ii respecti atat de mult pe "nemti" (si eu ii respect la fel de mult), afla ca termenul asta este peiorativ si poate fi jignitor pentru cei de origine germana. In rest, toate bune !
P.S. Cand ti-ai dat cu parerea la ceea ce inseamna OPC, cred ca ai glumit, nu? Daca nu, nu-i problema ... doar tu nu ai lucrat la Opel...
Facit: Nu e de noi! Noi deabea ne-am scremut ca scoatem FRIGIDERU'(Loganu')de care suntem mandri precum cioara de propriul pui.
vederi-va de logan-u vostru ms asta a fost doar pt fanii bmw!!!!!!ms!
si pt cei care va certati din pricina opc ului...va rog schimbati id uri de mess ci certati-va acolo :D