Land Rover şi Range Rover au venit la Frankfurt cu o nouă versiune a lui Evoque, hibrizii Range Rover şi Range Rover Sport şi cu facelift-ul aplicat lui Discovery. În urma restilizării, cel mai mare model din portofoliul mărcii britanice specializate în off-road a renunţat la numărul care îi forma denumirea, urmând să fie cunoscut de acum doar sub numele de Discovery. Toate modelele din gama Discovery sunt echipate cu o transmisie automată cu opt trepte, realizată de ZF. Motorizarea SDV6 de 256 CP este mai eficientă şi se mândreşte cu emisii mai scăzute în urma optimizărilor realizate de inginerii britanici.
Land Rover Discovery facelift - imagini şi informaţii oficiale
Divizia premium a Land Rover a venit cu generaţia 2014 a lui Range Rover şi a lui Range Rover Sport. Pe lângă o versiune hibridă, gama de motorizări non-hibride a primit un nou membru, o unitate diesel V8. Propulsorul respectiv este capabil să dezvolte 340 de cai putere şi un cuplu motor de 700 Nm. Unitatea este asistată de o transmisie ZF cu opt rapoarte şi poate garanta o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 6.9 secunde. Viteza maximă poate ajunge la 225 km/h atunci când se optează pentru pachetul Dynamic.
Comentarii (0)