Salonul Auto de la Frankfurt 2013

FRANKFURT 2013 LIVE, standul Opel: Monza Concept și Insignia facelift

Publicat Marti, 10.09.2013
de Mircea Meșter
Comenteaza 8

Ajunși la standul Opel, am dat nas în nas cu cel mai nou concept al mărcii, despre care oficialii brandului din Russelsheim susțin că va sta la baza designului viitoarelor modele Opel. Este vorba de Monza Concept, un prototip care arată mult mai spectaculos în realitate decât o făcea în poze. Iar partea bună e că în fotografiile de presă arăta deja fascinant.

OPEL MONZA CONCEPT: Galerie foto și informații oficiale

Ceva mai departe stă Insignia facelift, iar Opel a presărat întregul stand cu versiunile de caroserie ale unuia dintre cele mai apreciate modele europene de segment D. Avem hatchback-ul, avem sedanul, avem break-ul și avem, de acum, și noul Insignia Country Tourer, un break cross care va fi apreciat probabil de clienții cu spirit de aventură care urăsc SUV-urile.

OPEL INSIGNIA FACELIFT: Galerie foto și informații oficiale
OPEL INSIGNIA OPC FACELIFT: Galerie foto și informații oficiale
OPEL INSIGNIA COUNTRY TOURER: Galerie foto și informații oficiale 


Comentarii (8)

  • inexorabil
    Ai dreaqu nemti: a pus Opel laba pe organizatie-mama? A pus! Si-a impus platformele si motorizarile pe toata linia frontului? Pai ce-a mai ramas neatins? GMC, Camaro si Corvette! Traiasca si infloreasca scumpa noastra corporatie, GO (General Opel), in frunte cu tovarasii de la Russelsheim!
    Dar ce-i al lor, nu le poate lua nimeni: Insignia Country Tourer mi se pare cel mai izbutit break din lume la ora actuala (la concurenta estetica cu Chrysler 300C Touring). Nu glumesc! De fapt, si spatele sedanului putin modificat arata frapant, incredibil, chiar cuceritor pe culoare alba. Despre varianta OPC ce sa mai zic? (este bestiala si pe Astra). Ai "iesi din multime" daca ai dispune de o asemenea bijuterie. Doar Monza nu prea m-a convins, cu precadere privit din spate...
    In orice caz, daca GO a decis sa sacrifice Buick, macar sa fie pentru o cauza nobila, nu?
    In final, nu vreau sa par bantuit de subiectivism, dar consider Opel vedeta Salonului de la Frankfurt! Daca cvasi-noua generatie Insignia ar trece proba de foc a sigurantei (SOT, desigur), atunci n-as mai fi oscilant in privinta lui Opel, adica m-as pronunta ferm pentru continuitate alaturi de gasca lui Akerson, indiferent cati peri albi mi-au scos...
    5 13
  • inexorabil
    Vreau sa adaug un lucru care, dupa parerea mea, este important: inca de la lansarea in premiera a Insigniei, in 2009, si apoi a noii Astra, mi-am dat seama ca Opel va patrunde peste cativa ani in zona aparent prohibitiva pentru ea (adica premium) si ca, pe acest fundament, se va ridica "noul GM". Insa, la un moment dat, am avut impresia ca nemtii s-au impotmolit cu proiectele lor ambitioase, de aceea --- probabil lasandu-ma influentat de @mntsn --- mi-am dorit chiar iesirea lui Opel din conglomerat...Oare ce s-ar fi intamplat daca eminentele cenusii din RC ar fi vandut pe bune subsidiara lor germana in 2009?...N-ar fi greu de intuit: colosul GM s-ar fi prabusit garantat pana astazi! Deci, indiferent daca imi convine sau nu ideea, centrul de putere s-a deplasat de la Detroit spre Russelsheim, Shanghai si Incheon, in egala masura. Asta-i realitatea pura, nu ma pot face ca ploua! Deciziile manageriale cu impact general inca se adopta in RC (majoritatea neinspirate, cu consecinte nefaste), dar forta corporatista si coeziunea de grup s-au cam disipat...In momentul de fata, GM inseamna: German Movement...
    3 12
  • opel da clasa de design cam multor marci cu pretentii..absolut superbe modele ale in portofoliu in momentul de fata
    10 4
  • la design am vrut sa spun
    5 4
  • Imi placea mai mult vechiul model de Insignia, era mai masculin. Farurile alea taiate nu dau deloc bine pe masina, au internationalizat-o si pe asta!
    3 6
  • @inexorabil: nu masinile GM sunt rele, produsele in sine, ci politica lor, atitudinea fricoasa de a se prezenta pe piata, frica de a-si asuma identitatea (as zice char noua identitate, cea post 2009).

    Mi se pare aberant a-si tine la colt marca principala si a-si baza toata dezvoltarea pe o subsidiara. Pana la urma Opel e doar o subsidiara, sub care apar toate noutatile grupului, iar Chevrolet ramane sa se multumeasca cu versiuni inferioare ale modelelor Opel.

    In general, nu prea-mi place strategia asta (vechea badge-engineering) de a vinde aceeasi masina sub 3 marci gen GM (Chevrolet, Opel, Buick) sau VW (VW, Skoda, Seat) sau altii. Se creaza o aglomeratie inutila si artificiala de marci in piata. Mai transparent si onest gasesc modul in care se prezinta Ford: o singura marca, mare si lata, pe toate pietele.
    7 1
  • inexorabil
    @mntsn, m-am exprimat ironic cu "cauza nobila". Admir Opel, il consider esential, chiar indispensabil pentru supravietuirea RIGM, dar, ca si tine, nu vreau sa i se acorde intaietate in stilul preferat de RC!
    "Masini GM" ? Care or mai fi alea? Probabil te refereai la GMC, singura purista a concernului (in sensul ca nu se raporteaza la Opel :D). In rest, vorbim despre GO si madularul ei de nadejde: China/Korea Motors.

    @Edi, corespondenta sau contopirea farurilor spate inseamna o particularitate GM mai veche, de exemplu prezenta la Oldsmobile Toronado sau la Saab 9000 SG. Mie imi place configuratia de spate a Insigniei. Mai mult ca sigur si lui @aaa. Iar cu o Insignia OPC te-ai "salta" din peisajul monoton de zi cu zi de pe strazi.
    4 2
  • Armstrong
    Absolut suberb Opc-ul albastru. Insignia a fost si ramane si cu acest facelift o masina frumoasa, cu mult peste ce ofera concurenta la ora actuala. Despre Monza intr-adevar foarte multa tehnologie pe, multe inovatii care pentru opel sunt o premiera. Din punct de vedere vizual masina incanta, mai ales in partea frontala si laterala. Pentru partea posterioara din punctul meu de vedere se mai putea lucra dar sa nu uitam ca este doar un concept.....pentru moment. Oricum un + pentru opel pentru ca daca pe partea tehnica sa lupta sa ajunga concurenta din urma si in unele cazuri chiar a depasit-o pe partea de design este la ani distanta fata de ei si asta in sensul bun al cuvantului.
    9 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru