Standul Mazda a vrut să sfideze convenţionalul. Anul acesta, la Frankfurt, japonezii au aşezat lângă exponatele atent îngrijite, lucind a ceară, şi un exemplar Mazda3 venit tocmai de la Hiroshima. Este vorba despre maşina numărul 1, sosită din expediţia de 16.000 de kilometri, care a început la Hiroshima şi s-a sfârşit la Frankfurt. Prăfuită şi însemnată de toţi cei care s-au aflat la volanul ei, Mazda3 a fost vedeta standului japonez.
Mazda3 a ajuns la Salonul de la Frankfurt după o aventură de 16.000 de kilometri
În centrul standului japonez s-au aflat, cum era şi normal, primele derivate de caroserie ale modelului compact Mazda3. Este vorba despre hatchback şi despre sedan. Ambele au ţinut ocupată scena japonezilor.
Mazda3 - informaţii şi galerie foto oficială
Spre deosebire de generaţia anterioară, noul Mazda3 sedan pare să fi integrat mai bine în spiritul de design general cel de-al treilea volum. Cu alte cuvinte, portbagajul pare firesc lipit caroseriei compacte şi chiar împrumută ceva din liniile unui coupe cu patru uşi.
Fluiditatea limbajului de design Kodo pare să dea roade.Mazda3 Sedan - informaţii şi galerie foto oficială
La 23k euro sa ai cruise control adaptiv ( cum au masinile premium ), head-up display, Sistem avertizare la depasirea benzii de mers (LDWS) ,Sistem inteligent de franare (SBS) , Control automat faza lunga (HBCS) , Faruri adaptive (AFS), Sistem audio premium Bose® cu 9 difuzoare ( incluzand subwoofer), si multe altele e ceva PARFUM pt clasa compacta.
Daca nu intelegi ce s-a scris acolo, nu e vina noastra! Omul a spus ca toate aceste dotari vin la un pret foarte bun, comparativ cu alte masini din aceeasi clasa. Nu a fost niciun moment vorba ca nu exista si pe alte modele. Dar asta este. Nu toti ne-am nascut inzestrati. Sau dotati, sa pastrez tonul comentariului.