Englezii de la Bentley au început să modifice serios motorizarea V8 de 4.0 litri primită de la Audi şi s-au întors în Germania pentru a-şi demonstra măiestria. Constructorul din Crewe a prezentat noul Continental GT V8 S şi V8 S Cabriolet. Cele două modele au un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, care livrează 521 CP şi 680 Nm, cu 21 CP şi 20 Nm în plus faţă de versiunea standard. Versiunea S a lui Continental GT V8 este cu 0.3 secunde mai rapid la accelerarea de la 0 la 100 km/h faţă de modelul standard, având nevoie de numai 4.5 secunde pentru acest sprint.
Bentley Continental GT V8 S - imagini şi informaţii oficiale
Ca si calitate/perfromante RR si Bentley sunt apropiate. Toata lumea stie ca Bentley e putin sub RR de cand a fost fondata marca. Si reprezentantii RR au spus ca Bentley nu este un concurent serios pt. ei. Ca design RR este mai sobru si serios asa cum ii sta bine unei limuzine sau unui coupe de lux. Bentley e mai sport....mai rotunjit. As spune chiar ca e feminizat. Daca as fi femeie si as avea bani fara limita asa alege ceva de la Bentley. Ca barbat de la RR.
Ai dreptate ca trebuie sa ai bani foarte multi pe langa cei dati pe un RR sau Bentley. Normal ele sunt dedicate multimilionarilor (euro, $ lire) iar varfurile de gama (Phantom EWB sau versiunea coupe & cabrio, Bentley Mulsane Azure etc.) miliardarilor in euro.