FRANKFURT 2011 LIVE: Noutăţile Grupului Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aşa cum ne-au obişnuit în ultimii ani, şefii Grupului Volkswagen nu au mai aşteptat ca Salonul Auto de la Frankfurt să înceapă pentru a-şi prezenta premierele în faţa jurnaliştilor. În faţa a 2352 de reprezentanţi ai mass-media din 43 de ţări ale lumii, oamenii care conduc cele 10 mărci ale Grupului VW au adus în Sala Sporturilor din Frankfurt premierele mondiale pe care le vor expune marţi, în complexul Messe din Frankfurt. Au fost surprize interesante, au fost şi modele care se lăsau aşteptate, dar show-ul a fost total. Iar jurnaliştii care au avut acces la acest eveniment au stat lângă oamenii care conduc VW Group, au văzut conceptele de aproape înainte ca oricine altcineva să le vadă şi au fotografiat modele de serie pe care oamenii de rând le vor putea admira abia peste câteva luni. Evident, Automarket a fost în Sala Sporturilor din Frankfurt şi vă prezintă fotografiile celor mai importante modele ale mărcilor din Grupul VW şi primele impresii de la eveniment.
Volkswagen
Deşi existau voci care susţineau că Salonul Auto de la Frankfurt va fi gazda debutului unui concept care prefigurează Golf 7, acesta s-a lăsat aşteptat. Marca germană a venit, în schimb, cu noul Up!, model de oraş aşezat în gamă sub Polo şi care vrea să umple zonele urbane ale Europei. Maşina arată interesant şi este clar un Volkswagen. Pe scena din faţa jurnaliştilor au intrat la un moment dat vreo 10 bucăţi. Interesante versiunile de echipare: Take Up!, Move Up! şi High Up!. Preţul de Germania: 9850 de euro.
Cealaltă premieră de la Frankfurt a vizat versiunea de WRC a lui Polo, care va debuta în Campionatul Mondial de Raliuri în 2012. Primul prototip pentru ochii publicului a aterizat la Frankfurt, dar inginerii VW testează de zor maşina prin Europa pentru a se asigura că noul VW este gata să reprezinte compania germană cu succes la anul.
Skoda
Principala lansare a celor de la Skoda la Frankfurt este conceptul Mission L. Acesta prefigurează un viitor sedan de segment mic (între Fabia şi Octavia) şi va extermina astfel, foarte probabil, variantele Tour ale lui Octavia. Prezentarea conceptului a pus accent pe faptul că noul model de serie va fi unul global, care va arăta la fel pe toate pieţele lumii pe care este prezentă marca din Cehia.
De bătut cu Loganul se va bate sigur. Atât ca dimensiuni cât şi - zic cehii - ca preţ. Se anunţă ani frumoşi în acest segment, mai ales după ce Dacia va lansa cea de-a doua generaţie a lui Logan.
SEAT
Cei care aşteptau la Frankfurt noul Seat Leon vor fi nevoiţi să mai rabde cel puţin până în martie anul viitor, când va avea loc Salonul de la Geneva. Spaniolii au preferat să nu grăbească lucrurile fără a avea suport şi vor aduce marţi la standul propriu un concept despre care diriguitorii mărcii susţin că prefigurează designul tuturor modelelor de serie ale mărcii din următorii ani. Fiind un sedan, gândurile tuturor au zburat imediat către un nou Toledo, modelul spaniol urmând să fie văzut în showroom-uri nu mai departe de anul viitor. Show-ul prezentării lui IBL Concept a fost unul dintre cele mai reuşite din întregul eveniment, specificul latin al mărcii fiind oglindit în toate elementele vizuale şi audio ale spectacolului. Trecem astfel peste faptul că preşedintele Saab a caracterizat marca spaniolă ca fiind adepta "calităţii şi exactităţii", elemente specifice mai degrabă fraţilor germani.
Porsche
Porsche a adus în Sala Sporturilor din Frankfurt toate generaţiile lui 911 Carrera cu ocazia lansării celui mai nou model. A fost un moment superb, în care strămoşii noului model s-au aliniat pentru a-i face loc noului venit. Imaginea este şi mai puternică dacă amintim că nu mai puţin de 80% din toate cele 800.000 de exemplare 911 vândute de Porsche în întreaga sa istorie sunt încă în circulaţie. Da, noul 911 nu este spectaculos şi radical, dar niciunul dintre puriştii Porsche nu şi-ar putea imagina aşa ceva în curtea lor. Spatele arată senzaţional, faţa reprezintă legătura cu istoria. Ce ţi-ai putea dori mai mult?
AUDI
Audi va aduce cinci noutăţi majore la Frankfurt, dar doar trei au fost prezentă la întâlnirea cu jurnaliştii. Prima este A2 Concept. Este vorba de prototipul din care va lua naştere viitoarea generaţie a monovolumului de oraş a mărcii din Ingolstadt. Maşina arată mai bine decât în poze, dar ledurile care se întind de la blocurile optice frontale la cele posterioare şi alte câteva elemente de design specifice unui prototip au părut exagerate. O altă noutate prezentată astă-seară este noul RS5, versiunea facelift supersport a coupe-ului de clasă medie a nemţilor.
Tot din gama A5, dar de această dată dedicat motorsportului, vine şi noul A5 DTM, modelul care va înlocui A4 DTM în Campionatul Mondial de Turisme 2012. Rămâne ca mâine, la Salonul propriu-zis, să admirăm noul Urban Concept, care a lipsit în această seară.Bugatti
Atunci când imaginea mărcii nu-ţi dă voie să scoţi pe piaţă mule modele, te reorientezi şi vii cu versiuni noi la fiecare Salon. Bugatti face asta de ceva vreme şi nimeni nu dă semne că ar fi deranjat de acest lucru. După ce până acum am văzut Veyron Pur Sang sau Grand Sport, a venit rândul unei versiuni speciale a variantei cabrio a lui Veyron. Noul Bugatti Veyron L'Or Blanc a fost una dintre surprizele serii, pentru că a venit neanunţat de nimic. Şi a făcut senzaţie prin fum şi lumini în faţa celor aproape 2400 de jurnalişti cu noua schema de culori inspirată din reflexiile de pe un obiect din porţelan.
Lamborghini
Paradoxal, marea premieră anunţată în această seară de Lamborghini nu a fost prezentă la evenimentul din Sala Sporturilor şi nu va veni nici la Salonul de la Frankfurt. Este vorba de versiunea de producţie a conceptului Sesto Elemento, care va trasă în serie limitată de doar 20 de exemplare. În stil Aventador. În lipsa acestuia, oficialii Lamborghini au adus în faţa aparatelor foto şi video noul Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale, o versiune specială a lui Gallardo care dezvoltă 570 CP dintr-un V10. Nici aceasta nu va fi însă produsă în masă, doar 150 de fericiţi fani ai mărcii urmând să pună mâna pe acest model. Noi suntem, deci, fericiţi că îl putem admira la Frankfurt înainte ca el să devină maşină de colecţie.
Bentley
Marca de lux a celor de la Volkswagen Auto Group a venit la evenimentul din preziua Salonului cu noua generaţie a lui Continental GTC. Prezentarea modelului a mizat pe ecologie şi copaci verzi, chiar dacă modelul britanic va fi cumpărat de clienţi care nu vor neapărat să salveze planeta prin achiziţia lor. Oricum, maşina este interesantă şi are un interior care va atrage destui clienţi şi din zona cu bani a României.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Comentarii (7)