Frane ceramice din carbon
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi lucreaza cu SGL Carbon pentru a putea sa produca discuri de frana din fibra de carbon si componente ceramice destinate modelelor de serie obisnuite.
Franele folosite pe supercarurile sportive cum ar fi Ferrari sau Lamborghini pot aparea in curand pe modele mai putin exotice.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
General Motors și Nvidia și-au unit forțele pentru a crea cipuri și software pe bază de inteligență artificială pentru viitoarele mașini autonome. (19.03)
-
Chinezii de la BYD au dezvăluit o nouă platformă dedicată care va fi prezentă la viitoarele sale modele electrice. Cu noua platformă, viitoarele modele electrice ale mărcii vor putea fi încărcate foarte rapid, cu un curent maxim de 1000 kW. (17.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (2)