Saloanele auto au reprezentat pentru o bună perioadă de timp cea mai bună modalitate de a promova noile modele prin lansări spectaculoase. În ultimii ani, această politică s-a schimbat însă destul de mult, atât ca urmare a necesităţii de a reduce costurile după criza financiară, cât şi ca urmare a creşterii platformelor digitale.
Astfel, constructori precum Ford, Volvo sau Mazda nu au fost prezenţi la Paris în toamna acestui an, iar acum a venit rândul celor de la Peugeot să ia o decizie asemănătoare. Constructorul francez a confirmat că nu va avea stand propriu la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna anului 2017, întrucât prezenţa la astfel de evenimente nu aduce avantaje majore din punct de vedere al numărului de potenţiali clienţi.
"Vom acorda prioritate evenimentelor unde există posibilitatea de a testa maşini. Prin urmare, am luat o decizie care poate fi considerată radicală, aceea de a nu merge la Salonul Auto de la Frankfurt în 2017", explică Guillaume Couzy, directorul de marketing al Peugeot.De altfel, bugetul de media al celor de la Peugeot trece prin schimbări majore: în ultimii trei ani, procentul din buget alocat platformelor digitale a crescut de la 15% la 30%, iar până în 2020 va ajunge la 50%. Decizia a fost luată şi ca urmare a faptului că Peugeot are o cotă de numai 1.7% din piaţa auto germană, astfel că o investiţie în salonul auto este greu de justificat.
Via Autoactu
Comentarii (0)