La circa un an de la debutul pe piață, DS 4 primește acum o serie de noutăți.
Înainte de toate, clienții vor putea opta pentru noua echipare de top Opera. Aceasta propune, printre altele, tapițerie din piele Nappa în culoarea Criollo Brown, scaune față încălzite, ventilate și cu funcție de masaj, trapă, pedale din aluminiu, zonă de încărcare prin inducție pentru telefon și suspensia DS Active Scan.
Sistemul DS Drive Assist 2.0 este opțional. Pe scurt, acesta permite schimbarea semi-automată a benzii de rulare, la viteze cuprinse între 70 și 180 km/h.
Pentru nivelurile de echipare Performance Line și Performance Line +, DS a pregătit embleme negre. De asemenea, o nouă specificație Bastille înlocuiește vechile Bastille și Bastille +.
Probabil cea mai notabilă îmbunătățire are de-a face cu versiunea DS 4 E-Tense 225, adică plug-in hybrid. Mulțumită unui nou software, autonomia în modul electric a crescut cu 13% până la 62 de kilometri (ciclu mixt WLTP).
Clienții au în continuare la dispoziție versiunea pe benzină PureTech 130 și cea diesel BlueHDi 130.
via DS Automobiles
De acord ca DS e un un nume fericit ales. A fost, la vremea lui. Astăzi era mai bine dacă se numea Deesse. De altfel nu mulți știu ce înseamnă BMW, mai ales în afara Europei. Foarte putini știu ce e DS.