Renault are motive de sărbătoare. Din 2010 și până astăzi, modelele din gama de vehicule electrice ZE au fost comercializate în peste 300.000 de unități. În prezent, gama este formată din cinci modele care activează și în segmentul vehiculelor utilitare.
Renault Zoe este cel mai popular model electric al francezilor. Conform reprezentanților constructorului din Hexagon, din 2012 și până astăzi, modelul a fost vândut în peste 100.000 de unități doar în Franța. În prima jumătate a anului, în ciuda pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, vânzările înregistrate de Zoe au fost mai bune cu aproximativ 50% comparativ cu același interval din 2019. Conform reprezentanților Renault, 37.540 de unități Zoe au fost comercializate în primele șase luni ale anului.
Mai mult decât atât, în prima jumătate a anului, gama ZE a ajuns la peste 42.000 de unități comercializate în Europa, în creștere cu 38% față de aceeași perioadă din 2019.
Și în România, Zoe este preferatul clienților care aleg un vehicul electric.
De la începutul anului și până la finalul lunii trecute, Renault a vândut 255 de unități, dublu față de aceeași perioadă din 2019.
Acuma ca am aflat de problema, bat si eu in lemn, dar daca 95.000 km masina mea cu 1.2 TCe a mers perfect, greu de crezut ca se va mai strica ceva la ea, rodata bine fiind deja.
https://www.connexionfrance.com/French-news/Renault-cars-have-severe-defect-says-consumer-group
https://www.largus.fr/actualite-automobile/renault-12-tce-et-nissan-12-dig-t-des-moteurs-gourmands-en-huile-8196384.html
https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html
Si poate or mai fi si altele.
Noroc cu venirea Tesla, că nesimţiţii de producători care se întreceau parcă efectiv care face maşina electrică cea mai urâtă posibil, sau cu range cât mai mic (Leaf 120km la început!?), sau cu bateria de material cât mai prost (multe nu au avut Litiu Ion!!) sau cu sistemul de răcire cât mai prost (încă Zoe este cu aer) sau viteza de încărcare cât mai lentă (toate de azi chiar mai puţin Tesla, Audi, Mercedes) !!!!
Şi nu este că Tesla a inventat apa caldă !!!
NU A OPRIT NIMENI pe producătorii auto să facă
- maşini frumoase sau măcar arătoase precum Tesla!!! Nu este că Tesla a inventat ceva sau că marii dinozauri auto nu puteau! NU AU VRUT pur şi simplu să facă maşini electrice MĂCAR NORMALE să arate IDENTIC cu cele full termice la exterior !?!!!
- nu a inventat Tesla bateriile litiu ion şi nici măcar nu au fost primii să le includă în maşini electrice ca concept
Dar şi azi vedem HEV / PHEV Toyota cu Ni metal Hibrid de mai mare ruşinea
- nu a inventat Tesla sistem de managment al bateriilor şi invertoare sau transformatoare !
Acestea sunt de mult timp în industria electrică!
dar încă sunt versiuni de maşini electrice de încarcă la viteze de toată jena
Şi aşa mai departe. Meritul este 100% al Tesla că dinozaurii auto au început cu chiu cu vai să facă răcire cu apă, încărcare la viteze mai decente şi maşini ceva mai frumoase.
Este o mare diferenţă între Leaf primele modele şi ultimul, cum arată.
Pentru că răcire cu apă, tot nu are.
Bine că TESLA DĂRÂMĂ pe cine nu se adaptează!
Efectul Giga factory Shanghai?
Scăderea abruptă a Mercedes şi BMW în China !!
Arde-i Tesla pe dinozauri, pentru că merită !
Pathetic...