Francezii desfac șampania: peste 300.000 de mașini electrice comercializate de Renault în Europa din 2010 și până astăzi

de Cornel Șocariciu
Luni, 27.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a anunțat că din 2010 și până astăzi, pe piața din Europa, a comercializat peste 300.000 de vehicule electrice. Renault Zoe este favoritul publicului, iar în prima jumătate a anului, francezii au vândut peste 37.500 de exemplare.

Renault are motive de sărbătoare. Din 2010 și până astăzi, modelele din gama de vehicule electrice ZE au fost comercializate în peste 300.000 de unități. În prezent, gama este formată din cinci modele care activează și în segmentul vehiculelor utilitare.

Renault Zoe este cel mai popular model electric al francezilor. Conform reprezentanților constructorului din Hexagon, din 2012 și până astăzi, modelul a fost vândut în peste 100.000 de unități doar în Franța. În prima jumătate a anului, în ciuda pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, vânzările înregistrate de Zoe au fost mai bune cu aproximativ 50% comparativ cu același interval din 2019. Conform reprezentanților Renault, 37.540 de unități Zoe au fost comercializate în primele șase luni ale anului.

Mai mult decât atât, în prima jumătate a anului, gama ZE a ajuns la peste 42.000 de unități comercializate în Europa, în creștere cu 38% față de aceeași perioadă din 2019.

Și în România, Zoe este preferatul clienților care aleg un vehicul electric.

De la începutul anului și până la finalul lunii trecute, Renault a vândut 255 de unități, dublu față de aceeași perioadă din 2019.

Comentarii (11)

  • Sper s-o desfaca la fel de des la fel cum au desfacut posesorii de renault 1.2 tce busonul de la ulei.
    7 9
  • Desfac o sampanie noua sau e ce le-a ramas alora de la Bentley?
    9 1
  • Francezii nu desfac nimic... desfac trebuia scris in ghilimele... altfel va rugam sa publicați niște poze de la așa-zisul desfăcut al șampaniei...
    12 1
  • Bogdan Ariscu
    @Tatraurs: eu am motor 1.2 TCe cu automata EDC pe un Megane, motorul este excelent si lucreaza impecabil cu cutia de viteze, eu personal sunt foarte multumit de masina si nu am ce sa ii reprosez, iar consumul de ulei este zero intre revizii. Chiar ma surprinde ce ati afirmat si nu inteleg ce vreti sa spuneti??
    9 5
  • https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems
    9 1
  • Bogdan Ariscu
    @nume: multumesc pentru link. Chiar nu cunosteam speta. Am citit articolul, ca sa aflu ca acei "some buyers" din titlu erau de fapt doua cazuri, probabil pe drept sau mai putin pe drept suparati,si au dat la ziar in speranta ca odata cu valva creata se va rezolva si problema lor. Cativa ghinionisti sunt la orice marca si orice model. Nu zic ca nu ar fi mai multi, dar factorii sunt mult mai complecsi decat pare la prima vedere si conteaza foarte mult (poate cel mai mult) modul de exploatare a masinii, sa nu uitam aspectul asta.

    Acuma ca am aflat de problema, bat si eu in lemn, dar daca 95.000 km masina mea cu 1.2 TCe a mers perfect, greu de crezut ca se va mai strica ceva la ea, rodata bine fiind deja.
    7 4
  • Mai sunt si alte link-uri:
    https://www.connexionfrance.com/French-news/Renault-cars-have-severe-defect-says-consumer-group
    https://www.largus.fr/actualite-automobile/renault-12-tce-et-nissan-12-dig-t-des-moteurs-gourmands-en-huile-8196384.html
    https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html
    Si poate or mai fi si altele.
    10 0
  • @Bogdan
    trebuie sa intelegi ca pe aici sunt niste unii care le stiu pe toate si au obiceiul sa generalizeze cam orice problema, eroare, defectiune, etc. De regula acestia nu prea detin masini sau au vreun SH atat de rablagit ca reparatul zilnic a devenit a doua natura. Ca urmare orice masina noua ori e prea proasta ori e prea scumpa pentru ca la banii ceruti pe un model nou ei sunt extrem extrem de pretentiosi.
    6 11
  • Edikkk
    Păcat că au făcut mereu maşinile electrice ori URÂTE cu draci (vezi primele Nissan Leaf !!! Deja zicea lumea că eşti tâmpit că îţi iei electrică, dar şi când maşina arăta tâmpit ...) sau cel puţin FADE / ANOSTE (vezi Zoe primele modele)

    Noroc cu venirea Tesla, că nesimţiţii de producători care se întreceau parcă efectiv care face maşina electrică cea mai urâtă posibil, sau cu range cât mai mic (Leaf 120km la început!?), sau cu bateria de material cât mai prost (multe nu au avut Litiu Ion!!) sau cu sistemul de răcire cât mai prost (încă Zoe este cu aer) sau viteza de încărcare cât mai lentă (toate de azi chiar mai puţin Tesla, Audi, Mercedes) !!!!

    Şi nu este că Tesla a inventat apa caldă !!!

    NU A OPRIT NIMENI pe producătorii auto să facă

    - maşini frumoase sau măcar arătoase precum Tesla!!! Nu este că Tesla a inventat ceva sau că marii dinozauri auto nu puteau! NU AU VRUT pur şi simplu să facă maşini electrice MĂCAR NORMALE să arate IDENTIC cu cele full termice la exterior !?!!!

    - nu a inventat Tesla bateriile litiu ion şi nici măcar nu au fost primii să le includă în maşini electrice ca concept
    Dar şi azi vedem HEV / PHEV Toyota cu Ni metal Hibrid de mai mare ruşinea

    - nu a inventat Tesla sistem de managment al bateriilor şi invertoare sau transformatoare !
    Acestea sunt de mult timp în industria electrică!

    dar încă sunt versiuni de maşini electrice de încarcă la viteze de toată jena

    Şi aşa mai departe. Meritul este 100% al Tesla că dinozaurii auto au început cu chiu cu vai să facă răcire cu apă, încărcare la viteze mai decente şi maşini ceva mai frumoase.

    Este o mare diferenţă între Leaf primele modele şi ultimul, cum arată.

    Pentru că răcire cu apă, tot nu are.

    Bine că TESLA DĂRÂMĂ pe cine nu se adaptează!
    Efectul Giga factory Shanghai?
    Scăderea abruptă a Mercedes şi BMW în China !!

    Arde-i Tesla pe dinozauri, pentru că merită !
    10 10
  • Asteptam cu interes articole despre cate baterii AA si AAA se vand din 1989 in Romania pe zi si cum a crescut productia de baterii. Orice, dar cu baterii si "electric" in titlu sa fie. :)))))
    Pathetic...
    8 4
  • da cu tesla
    pai cum edi? si tesla are pompa de apa? Deci o sa se strice ca si la termice plus curea alea alea... Deci n-am scapat de consumabile!
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru