Francezii de la DS lansează o ediție limitată pentru nava amiral DS 9

de Alexandru Monenciu
Vineri, 07.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Francezii de la DS Automobiles lansează o ediție limitată pentru nava lor amiral. Denumită DS 9 Opera Premiere, aceasta vine în standard cu toate dotările care pot fi bifate atunci când îți configurezi un DS 9.

DS 9, nava amiral a producătorului francez de automobile premium, prezintă ediția limitată DS 9 Opera Premiere. Aceasta este disponibilă alături de sistemul de propulsie plug-in hybrid, care poate fi comandat fie cu 250, fie cu 360 de cai putere.

În primul rând, francezii propun patru nuanțe pentru caroserie, inclusiv una specială. Acestea sunt Negru Perla Nera, Gri Platinum, Crystal Pearl, iar cea din urmă este denumită Whisper. Emblemele speciale completează pachetul exterior.

La interior, pasagerii vor regăsi piele Nappa în nuanța Gri Pearl la nivelul bordului și a fețelor de uși, cusături Pearl, iar scaunele sunt îmbrăcate, la rândul lor, în piele Nappa Gri Pearl. În ceea ce privește plafonul, aici avem Alcantara Gri Pebble.

Așa cum spuneam, ediția limitată DS 9 Opera Premiere vine în standard cu toate dotările pe care le poți bifa atunci când îți configurezi un DS 9. Lista include, printre altele, farurile DS Active LED Vision, DS Night Vision, trapă electrică, sistem audio Focal, DS Park Pilot și suspensia DS Active Scan.

În Franța, prețurile pornesc de la 76.800 de euro și ajung până la 86.650 de euro.

via DS Automobiles

Comentarii (9)

  • Nu se vând nici 2000/an… cam totul este limitat la acest model, un dezastru comercial… nici măcar in China nu au făcut mare scofală. Mercedes si BMW (S si 7) vând intr-o zi cât DS 9 intr-o lună. Zona este foarte rarefiată si se pare ca “ADN-ul”contează mai mult decât alte aspecte.
    Nu prea vad cum DS va supraviețui… deșii personal cred ca fac masini frumoase.
    11 11
  • DS-ul crește, BMW și Mercedes cad frumos.
    Nu prea înțeleg de ce o mașină cu interior premium oferă o protecție adult sub 90%.
    Strategia amețirii cumpărătorilor merge bine pentru DS și Cupra.
    8 7
  • Andrei
    @Dutz
    Au vândut aproape 1800 în 2021. Mercedes S Class s-au vândut 11.000 tot în 2021. Pentru un brand nou, într-o piață în care sigla și țara de proveniență sunt foarte importante, nu e rău de loc. În plus, marginea de profit e sănătoasă, nu trebuie sa vândă foarte multe.
    6 1
  • Pe Cartoon Network vezi tu asemenea SF-uri?
    3 6
  • Pe cartoanele ACEA.
    +10% e diferit de -13% și -7%.
    7 2
  • Scuze ca-ți spun direct, dar este clar ca nu ai cunoștințe despre ce înseamnă costuri dezvoltarea a unui automobil, linii de asamblare, dezvoltare furnizori si nu in ultimul rând acreditări. Acest model este un dezastru comercial enorm, de unde ai scos tu marja “sănătoasă” nu știe nimeni… posibil din stomac, pentru ca nu ai folosit creierul sa dezvolți așa inepție… deșii am dubii ca ai așa ceva funcțional.
    6 8
  • Plus 10% din aproape nimic, mulți folosesc procentele ca sa ascundă minciuna… ție nu ți-a ieșit, dar la cât ești de spălat pe creier, vei încerca din nou. Cele mai buna vânzări pe orice model sunt in primii 2 ani, si in anul 5 după face lift (asta unde este cazul). Clar sunt excepții dar toate au alte explicații (intrare pe piața noua, creștere capacitați dacă este cerere etc,), si nimic de a face cu faptul ca brusc lumea o sa se arunce pe DS-uri. Dacă tu crezi asta, treaba ta, dar nu înseamnă se va si întâmpla… cel mai probabil nu. Faliment scrie pe modelul asta!!!
    4 8
  • Păi, eu sunt dispus să-ți înțeleg durerea.
    BMW, Mercedes și Audi scad. Ai dreptate, -10% în cazul greilor înseamnă vreo 50 000 bucăți vândute mai puțin. :) Overall, cu sau fără facelift.
    Porsche a crescut doar ca să-ți dea peste nas. Printre alții, cum ar fi Alpine, DS și Cupra cresc, contrar trendului din industrie, adică cererea aia beteagă se orientează către cei care par să ofere ceva de banii ceruți.
    Pritendării premium cu fiabilitate discutabilă mușcă asfaltul pentru că au crescut prețurile la bășcălie și se cam prind clienții și migrează... conform statisticilor.
    5 4
  • Tragi concluzii pripite… nu-s angajat BMW si nici Mercedes. In cazul meu, BMW este un doar un client cu sub 10% pondere in portofoliu. In ceea ce privește calitatea si felul in care abordează subiectul cu furnizorii sunt printre cei mai bine organizați si orientați spre rezultate. Din punctul meu de vedere doar cei de la WV/Audi sunt cei mai obsedați pe partea asta. Nu am nici o treaba când cineva critică cu date relevante (si nu ca un dobitoc a rupt un BMW in 2 si gata toate-s din bucăți). Am condus 6 modele diferite de la BMW (peste 30.000 km fiecare) si alte mai mult de 10 pe distante/perioade mai scurte si sunt cel mai mulțumit VS Mercedes, Audi, Volvo. Anul acesta a fost o varza totala pentru toți indiferent ca-s clasice, hibride sau electrice. In ceea ce privește BMW in Q3 lucrurile s-au îmbunătățit pe parte de semiconductori iar in Q4 merge foarte bine, majoritatea fabricilor lucrează suplimentar. Seria 7 nu are treaba cu profitul… si nu a avut nici o data. BMW-ul face astăzi bani din X-uri si seria 3.
    Cum am spus, îmi plac DS-urile, din păcate nu le dau șanse de supraviețuire, iar cu Cupra nu i-as amesteca. Viitorul apropiat ne va arată cum stau lucrurile… nu facem dacat sa ne dam cu pararea.
    6 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru