Francezii ataca Germania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault si Citroen si-au stabilit ca prioritate o prezenta mult mai activa pe prima piata auto europeana.
Constructorii auto francezi vor sa se extinda pe piata auto europeana printr-o prezenta mai agresiva pe cea mai importanta piata auto a continentului, Germania.
Renault si Citroen au lansat strategii de marketing prin care vor sa dobandeasca o cota de piata mai mare in Germania. Cei de la Renault mizeaza pe noul model Laguna, care a fost conceput si desenat special pentru tipologia clientilor germani.
Citroen incearca la randulul lor sa atace pe segmentul modelelor de lux, prin intermediul modelului C6, care are menirea de a mai rupe din piata impartita intre Mercedes, Audi si BMW.
Cele doua marci, Renault si Citroen au anuntat ca pentru ele este esential sa aiba o cota mai mare din piata germana pentru a supravietui in lumea auto.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Stii care a fost, la inceputul anilor '90, cea mai vanduta masina de import in Germania ? Renault 19. Asta a fost atunci...
Strategia actuala a celor de la Renault se bazeaza pe "low-cost" si asta nu prinde prea bine la nemti, mai ales ca intetinerea nu e chiar "low-cost" cum spun ei.
atat renault cat si citroen sunt doi constructori cu renume care la ora actuala produc masini din ce in ce mai bune.
2.Citroen = masini frumoase,intotdeauna diferite de restu,cea mai tare suspensie si motorul HDi;
3.Renault = cel mai bun raport calitate pret,motoare bune.Este cea mai slaba firma frantuzeasca dar se pare ca revin prin intermediul noului laguna.
Chestia cu neamtul e neamt era valabila cand se fabrica bot de cal sau cobra dar in ziua de azi totul e comercial,fabricantii isi scot banii din piese,iar la 5 ani inlocuiesc modelul.
Oricum orice masina straina nu e facuta pentru drumurile din Romania care sunt mai rau ca alea din Africa,iar majoritatea masinilor care vin la noi sunt cele pe care le refuza Occidentu.
Nu stiu de unde ai scos gogomania cu BMW, Mini, Land etc motorizate de Peugeot. Dar este dreptul tau de opinie, chiar daca aberezi! Bafta in viata!
Pentru "ceilalti" sustinatori ai marcilor franceze:
Parcurg Germania lunar, pe Autobahn si nu prea vad ce scrieti voi aici; sau nu prea ma uit eu pe benzile I si II pe unde se taraie mambo-jambourile fabricate prin Coreea, Africa de Sud, Turcia sau India .... Oricum, indiferent de sustinerea voastra morala, francezii nu sunt ingrijorati degeaba. O fi Renault inventatorul masinii, dar asta se intampla in mileniul trecut!
Colaborarea cu BMW se rezuma la un motor de 1.6l folosit de Mini. Modelele BMW inca nu au folosit niciodata tehnologie Peugeot.
Oricum nu nivelul tehnologic si de performanta este problema constructorilor francezi, ci FIABILITATEA.
Si inca ceva: poate nu am inteles eu bine, dar tu sustii faptul ca asocierea Renault cu Romania dauneaza imaginii Renault in Germania? Poti sa detaliezi un pic subiectul ? Eu nu stiam ca nemtii dispretuiesc Romania...
Nu am spus ca nemtii dispretuiesc Romania (nici pe asta nu stiu de unde ai scos-o), dar cu siguranta nu au incredere in produsele "made in Romania". Odata cu investitiile in Turcia, Romania si India, imaginea Renault s-a asociat de la sine cu produsele fabricate aici, produse avand un pret scazut si o calitate de asemenea scazuta. Profilul cumparatorului german e diferit de al cumparatorului roman (in mod justificat, datorita posibilitatilor financiare) si deci e normal ca o anumita imagine de marca sa nu fie castigatoare pe ambele piete. Nu e vorba aici de dispret, ci de alegerea unui produs mai bun sau mai putin bun in functie de necesitati, posibilitati si alte criterii.