Esential
403 | CP dezvolta motorul MIVEC de 2.0 litri al lui Lancer Evolution FQ 400. |
3.8 | secunde ii sunt necesare lui Mitsubishi Lancer Evolution FQ 400 sa accelereze de la 0 la 100 km/h. |
403 | CP dezvolta motorul MIVEC de 2.0 litri al lui Lancer Evolution FQ 400. |
3.8 | secunde ii sunt necesare lui Mitsubishi Lancer Evolution FQ 400 sa accelereze de la 0 la 100 km/h. |
Fanii englezi ai modelului Mitsubishi Lancer se pot bucura de o noua versiune a acestui sedan. Constructorul japonez a lansat Lancer FQ 400, model ce dezvolta 403 CP dintr-un motor supraalimentat de 2.0 litri. Propulsorul MIVEC al lui Lancer FQ 400 dezvolta un cuplu motor maxim de 525 Nm la o turatie de 3.500 rpm.
FQ 400 este cel mai puternic si cel mai rapid Lancer Evolution in productie, acesta fiind capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 3.8 secunde. La fel ca toate versiunile Lancer Evolution, FQ 400 beneficiaza de tractiune integrala S-AWC, asistata de sistemul activ de stabilitate si diferentialul central activ. Modelul este echipat din fabrica cu arcuri Eibach si amortizoare Bilstein, dar si cu un set de jante de 18 inch din aliaj usor.
Desi FQ 400 este cea mai sportiva versiune a lui Lancer Evolution, modelul este echipat cu un sistem de navigatie prin satelit, sistem audio cu o memorie de 30 de gigabytes si conexiune bluetooth pentru telefonul mobil. Interiorul beneficiaza de scaune sport Recaro, iar levierul franei de mana si al schimbatorului de viteze sunt din fibra de carbon.
Designul exterior al lui Lancer FQ 400 aminteste de modelul Lancer EVO VI prin trasaturile sale extrem de agresive.In Marea Britanie, Mitsubishi Lancer EVO FQ 400 are un pret de pornire de 50.000 de lire sterline, echivalentul a 57.000 euro. Mitsubishi a mai produs o versiune a lui Lancer Evolution ce dezvolta peste 400 CP. Aceasta era Lancer Evo VIII MR FQ 400, si dezvolta 405 CP. Modelul putea accelera de la 0 la 100 km/h in 3.5 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decat Ferrari Enzo.
Via | Newspress
nu e normal
cei 403CP sint foarte utili pentru a cara curul omului modern fara frica sa moara motorul. in cazul romanilor cred ca mai e necesar un adaos de putere pentru a putea cara cele 500Kg de bagaje.
"Utterly stupid" comentariu Adriane
A si probabil ca o sa trebuiasca facuta revizie la fiecare 2000-3000 de km pentru desfundat turbina :D.
Sunt sigur ca nu stiti nici macar 10% din istoria masini.
Dar vad ca acest site nu este unul pentru profesionisti ci mai degraba pentru amatori si daca nici cititorii nu au pretentii mai mare ce sa mai zic de cei care editeaza acest site.
Numai bine
www.worldcarfans.com, http://carscoop.blogspot.com/, http://www.autoblog.com, majoritatea siteurilor sunt in engleza daca nu ai problema cu limba nu ai de ce sa iti faci probleme.
uita-te repede pana nu e sters comentariu
dar ma intreb cat de fiabil va fi acest motor. oricat de avansata ar fi tehnologia , nu e cam mult 403 cai pentru un motoras de 2.0?
BV MITSUBISHI
Deci ma gandesc ca modelul acela ramane cel mai puternic nu?
http://www.seriouswheels.com/cars/top-2005-Mitsubishi-Lancer-Evolution-VIII-FQ-400.htm
:)
http://www.rsportscars.com/mitsubishi/2005-mitsubishi-lancer-evolution-viii-mr-fq400/
EVOLUTION VIII FQ 400
405 CP
0-100 km/h 3.5 sec
Desi este o editie limitata a lui Lancer Evolution, Evo VII MR FQ 400 este un model de serie.
Multumesc.
fain, si cu un pret competitiv.
dar ma intreb cat de fiabil va fi acest motor. oricat de avansata ar fi tehnologia , nu e cam mult 403 cai pentru un motoras de 2.0?
BV MITSUBISHI" .......... si eu am miram andrei dar se pare ca nu e ... cum e si Rx-8 ul din motor de 1.3 are nu stiu cati cai exact vreo 260 sau 280 parca ...si avand in vedere ca fara strofocare si un 1.4 are vreo 170 iar un 1.8 poate avea pesste 200...un 2.0 zic eu ca poate avea peste 350 aproape de 403 ... puterile care sunt acum pe motoarele din intreaga lume cu siguranta nu sunt cele care sa foloseasca motorul la capacitate maxima..putand fi mult mai mult urcate ..dar Marketing deh!