Primul Range Rover electric din istorie urmează să debuteze în viitorul apropiat. Viitoarea versiune electrică a SUV-ului britanic de lux, are deja un număr foarte mare de doritori. Mai exact, pe lista de așteptare pentru noul model s-au înscris nu mai puțin de 41.000 de clienți.
Până la momentul lansării, a venit momentul să vedem cum arată noul model. Asta pentru că au apărut imagini spion cu noul Range Rover Electric surprins fără pic de camuflaj în timpul testelor publice din Europa. La prima vedere, noua versiune cu zero emisii arată exact la fel ca cele cu motoare termice. Cea mai mare diferență este o grilă acoperită, cu un capac desenat special pentru a imita grilele versiunilor cu motoare cu ardere internă. De asemenea, putem nota și absența evacuărilor în partea din spate, dat fiind faptul că vorbim, totuși, de un model electric.
Deocamdată, Land Rover nu a dezvăluit foarte multe detalii tehnice despre noul Range Rover Electric. Până acum, cunoaștem faptul că acesta va primi un nou sistem de control al aderenței, care nu se bazează pe ABS-ul mașinii, ci pe fiecare motor electric al acesteia.
Astfel, timpul de reacție al cuplului pentru fiecare roată este redus de la 100 de milisecunde până la o singură milisecundă.Datorită acestui sistem nou, viitorul Range Rover Electric promite performanțe mai bune în off-road. De asemenea, noul model va putea traversa vaduri cu o adâncime de până la 850 de milimetri, lucru despre care Land Rover spune că este o adâncime mai mare decât pentru orice alt SUV electric de lux.
Deocamdată, Land Rover nu a confirmat data lansării noului Range Rover Electric.
via Carscoops
Cred ca e o gluma, Range rover are niste motorizari DIZAL foarte bune.
Legat de Range Rover, sper din toata inima ca trecerea la electrice sa le creasca fiabilitatea pentru ca e pacat de o marca cu un pedigree exceptional sa fie distrusa de ingineria si executia dezastruoasa care se tin de ea ca raia de caine.
Trecerea prin vaduri de 850mm e binevenita, mai ales in Anglia :):):)
https://www.youtube.com/watch?v=Y1HHFXFN788
Ca si nota, daca trebuie vreodata sa treceti prin apa mare, asigurati-va ca apa nu ajunge la admisia de aer in nici o clipa. E destul ca pompa sa traga apa in motor chiar si doua-trei secunde la relanti si e game over. Viteza mica si rabdare.
Nimeni nu cumpără mașinile astea pentru ca au nevoie de așa ceva, ci doar ca să "make a statement". Se mai numesc și "Chelsea tractors" sau vehicule de dus spoiled brats" la școli private.
Ce e trist e că sunt singurele SUV-uri care chiar sunt competente în off-road. Dar nu le vezi în afara șoselei decât când parchează pe trotuar lângă o școală pentru înalta societate.
Tu ai vazut ce cumpara romanii in 2024?
Ce troace obosite diesel aduc pe platforme din Germania sau vestul Europei?
Cat aplauda ei orice stire negativa legata de electrice, cand dieselurile mai au o cota de piata de vreo 12-13% si deja au fost depasite la vanzari de electrice?
Lasa cifrele sa vorbeasca de la sine, si ar fi extrem de benefic pentru toata lumea daca am inceta intepaturile astea ieftine si super obosite cu troaca diesel, BMW, lighene si alte obsesii. Nu cred ca se leaga nimeni de tine cu ce conduci, ce bagi in rezervor, samd. Ma indoiesc foarte tare ca ai masina electrica (daca ai bravo tie), asa ca toata tirada asta ieftina nu are nici o baza reala. Atata timp cat nu iti sustii cuvintele cu actiuni, ceea ce spui e zero.
Una peste alta, e vorba si de mediul pe care il cream aici fiecare dintre noi. Sunt mii de subiecte legate de masini pe care le putem discuta foarte bine indiferent de ce cheie bagam in contact in fiecare zi.
Lasa-i pe altii in pace, fiecare cu ce-l doare, ca nu tu le-ai dat bani sa-si cumpere masinile care le conduc. E vorba de respect primar. Cu orice te legi de cineva, persoana aia iti va raspunde inapoi, si de aici pana la escalari iesite de sub control e un pas foarte mic. Se ajunge la comentarii sterse, la banari si frustrari care pur si simplu n-ar trebui sa existe.
Totul incepe cu tine. In functie de ce spui, ceilalti vor reactiona. Fiecare din noi, personal, are puterea sa influenteze direct calitatea mediului in care comentam aici. E normal sa gresesti. E absolut normal. Dar e anormal sa persisti ani de zile in aceeasi bucla negativa fara sa schimbi nimic, fara sa incerci sa fii astazi mai bun decat ai fost ieri. Hai ca poti, totul e sa vrei.
Diesel-urile Ingenium au fost și sunt un rateu.
Diesel-urile Ingenium au fost și sunt un rateu.
Comentariile sunt șterse, de cele mai multe ori, pentru ca o puță bleagă raportează toate mesajele celor care l-au supărat. Și AM le șterge automat. Și-a mai găsit o jucărie pe lângă voturile multiple.
Deci comentariile n-ai de unde sa stii daca se sterg din cauza raportarii lor, sau din cauza ca redactia trebuie sa intervina si sa puna frana. Presupunerile fara o baza solida, sunt doar speculatii teoretice.
Dacă vrei sa transmiți un mesaj, îl transmiți în limba pe care o înțelege cel căruia îi e adresat.
Poate ca redactia sterge uneori mesaje perfect valide, asta se intampla foarte rar si cel mai probabil din accident sau neintelegere.
Hai, saptamana noua, mentalitate noua. Daca vrei poti, Adidas Torsion.