FOTOSPION: Noul Range Rover Electric, surprins fără camuflaj

de Tiberiu Safta
Vineri, 30.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Au apărut imagini spion noi cu viitorul Range Rover Electric, surprins fără camuflaj în timpul unor teste publice în Europa. Pe lista de așteptare pentru noul model sunt deja peste 41.000 de viitori clienți.

Primul Range Rover electric din istorie urmează să debuteze în viitorul apropiat. Viitoarea versiune electrică a SUV-ului britanic de lux, are deja un număr foarte mare de doritori. Mai exact, pe lista de așteptare pentru noul model s-au înscris nu mai puțin de 41.000 de clienți.

Până la momentul lansării, a venit momentul să vedem cum arată noul model. Asta pentru că au apărut imagini spion cu noul Range Rover Electric surprins fără pic de camuflaj în timpul testelor publice din Europa. La prima vedere, noua versiune cu zero emisii arată exact la fel ca cele cu motoare termice. Cea mai mare diferență este o grilă acoperită, cu un capac desenat special pentru a imita grilele versiunilor cu motoare cu ardere internă. De asemenea, putem nota și absența evacuărilor în partea din spate, dat fiind faptul că vorbim, totuși, de un model electric.

Deocamdată, Land Rover nu a dezvăluit foarte multe detalii tehnice despre noul Range Rover Electric. Până acum, cunoaștem faptul că acesta va primi un nou sistem de control al aderenței, care nu se bazează pe ABS-ul mașinii, ci pe fiecare motor electric al acesteia.

Astfel, timpul de reacție al cuplului pentru fiecare roată este redus de la 100 de milisecunde până la o singură milisecundă.

Datorită acestui sistem nou, viitorul Range Rover Electric promite performanțe mai bune în off-road. De asemenea, noul model va putea traversa vaduri cu o adâncime de până la 850 de milimetri, lucru despre care Land Rover spune că este o adâncime mai mare decât pentru orice alt SUV electric de lux.

Deocamdată, Land Rover nu a confirmat data lansării noului Range Rover Electric.

IMAGINILE POT FI VĂZUTE AICI

via Carscoops

Comentarii (12)

  • Hai ca nu se poate, 40000 clienti posibili?
    Cred ca e o gluma, Range rover are niste motorizari DIZAL foarte bune.
    0 5
  • spaclu lu manole
    @Mihaita, acu pe bune, lasa si tu placa asta obosita cu dieselul ca e fumata din deceniul trecut. Maine poimaine intram in 2025. Incearca si tu sa contribui cu ceva folositor.
    Legat de Range Rover, sper din toata inima ca trecerea la electrice sa le creasca fiabilitatea pentru ca e pacat de o marca cu un pedigree exceptional sa fie distrusa de ingineria si executia dezastruoasa care se tin de ea ca raia de caine.

    Trecerea prin vaduri de 850mm e binevenita, mai ales in Anglia :):):)
    https://www.youtube.com/watch?v=Y1HHFXFN788

    Ca si nota, daca trebuie vreodata sa treceti prin apa mare, asigurati-va ca apa nu ajunge la admisia de aer in nici o clipa. E destul ca pompa sa traga apa in motor chiar si doua-trei secunde la relanti si e game over. Viteza mica si rabdare.
    4 0
  • Din câte citesc în presa din UK nu sunt mari speranțe că platforma electrică JLR va fi competitivă. Vor merge în continuare pe aceeași rețetă: opulență și snobism la rate de profit grase.

    Nimeni nu cumpără mașinile astea pentru ca au nevoie de așa ceva, ci doar ca să "make a statement". Se mai numesc și "Chelsea tractors" sau vehicule de dus spoiled brats" la școli private.

    Ce e trist e că sunt singurele SUV-uri care chiar sunt competente în off-road. Dar nu le vezi în afara șoselei decât când parchează pe trotuar lângă o școală pentru înalta societate.
    2 0
  • @Manole
    Cum sa fie fumata asta cu dieselurile?
    Tu ai vazut ce cumpara romanii in 2024?
    Ce troace obosite diesel aduc pe platforme din Germania sau vestul Europei?
    Cat aplauda ei orice stire negativa legata de electrice, cand dieselurile mai au o cota de piata de vreo 12-13% si deja au fost depasite la vanzari de electrice?
    1 2
  • spaclu lu manole
    @Mihai, lasa-i tu pe altii si uita-te in primul rand la tine. Romanii cumpara si masini electrice bine merci, dar asta nu vrei s-o mai vezi. Romanii poate cumpara dieseluri sh pentru ca n-au puterea financiara sa cumpere ceva mai bun. Exploatarea unui diesel, in intervalul de timp imediat urmator e foarte ieftina, inca.
    Lasa cifrele sa vorbeasca de la sine, si ar fi extrem de benefic pentru toata lumea daca am inceta intepaturile astea ieftine si super obosite cu troaca diesel, BMW, lighene si alte obsesii. Nu cred ca se leaga nimeni de tine cu ce conduci, ce bagi in rezervor, samd. Ma indoiesc foarte tare ca ai masina electrica (daca ai bravo tie), asa ca toata tirada asta ieftina nu are nici o baza reala. Atata timp cat nu iti sustii cuvintele cu actiuni, ceea ce spui e zero.
    Una peste alta, e vorba si de mediul pe care il cream aici fiecare dintre noi. Sunt mii de subiecte legate de masini pe care le putem discuta foarte bine indiferent de ce cheie bagam in contact in fiecare zi.

    Lasa-i pe altii in pace, fiecare cu ce-l doare, ca nu tu le-ai dat bani sa-si cumpere masinile care le conduc. E vorba de respect primar. Cu orice te legi de cineva, persoana aia iti va raspunde inapoi, si de aici pana la escalari iesite de sub control e un pas foarte mic. Se ajunge la comentarii sterse, la banari si frustrari care pur si simplu n-ar trebui sa existe.

    Totul incepe cu tine. In functie de ce spui, ceilalti vor reactiona. Fiecare din noi, personal, are puterea sa influenteze direct calitatea mediului in care comentam aici. E normal sa gresesti. E absolut normal. Dar e anormal sa persisti ani de zile in aceeasi bucla negativa fara sa schimbi nimic, fara sa incerci sa fii astazi mai bun decat ai fost ieri. Hai ca poti, totul e sa vrei.
    3 0
  • Andrei
    JLR aveau diesel bun când foloseau 3.0 HDI biturbo de la fostul PSA. M-am bucurat și eu de motorul acela, o perioada, acum multi ani.

    Diesel-urile Ingenium au fost și sunt un rateu.
    0 0
  • Andrei
    JLR aveau diesel bun când foloseau 3.0 HDI biturbo de la fostul PSA. M-am bucurat și eu de motorul acela, o perioada, acum multi ani.

    Diesel-urile Ingenium au fost și sunt un rateu.
    0 0
  • @șpaclu
    Comentariile sunt șterse, de cele mai multe ori, pentru ca o puță bleagă raportează toate mesajele celor care l-au supărat. Și AM le șterge automat. Și-a mai găsit o jucărie pe lângă voturile multiple.
    0 1
  • spaclu lu manole
    @Matei, iar o dam pe organe sexuale cu chestii ieftine. Oriunde am umblat in lumea asta, vocabularul e unul din primele indicii ale calitatii intelectuale. Cand ai nevoie de "cascadorii" in cuvinte vulgare, pentru mine e clar ca oricata scoala ai avut la viata ta, mai ai de lucrat la calitatea de om. A fi om, nu se masoara in numarul de diplome sau premii stiintifice. Cum spunea Tutea, daca nu ma insel, o baba ingenuncheata, care se roaga cu talpile goale e mai aproape de Dumnezeu decat orice laureat al premiilor Nobel, ateu.

    Deci comentariile n-ai de unde sa stii daca se sterg din cauza raportarii lor, sau din cauza ca redactia trebuie sa intervina si sa puna frana. Presupunerile fara o baza solida, sunt doar speculatii teoretice.
    1 0
  • Am de unde știi pentru că am mai scris un comentariu, la subiectul articolului și fără vulgaritati, jigniri sau alte atacuri. A dispărut. Deci fie redacția vrea doar anumite opinii, ceea ce nu cred, fie frustratul mai sus amintit l-a raportat. Și nu e prima oara.
    1 2
  • Mai e o vorba: când te lupți cu un samurai, lupta-te precum samuraii, când te lupți cu un borfaș, lupta-te precum borfașii.
    Dacă vrei sa transmiți un mesaj, îl transmiți în limba pe care o înțelege cel căruia îi e adresat.
    0 1
  • spaclu lu manole
    @Matei, nu esti singurul caruia ii dispar mesajele. Totusi, fii cinstit cu tine insuti, chiar n-a fost absolut nimic in text care sa-l faca un candidat reusit la eradiere?
    Poate ca redactia sterge uneori mesaje perfect valide, asta se intampla foarte rar si cel mai probabil din accident sau neintelegere.
    Hai, saptamana noua, mentalitate noua. Daca vrei poti, Adidas Torsion.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru