FOTOSPION: Noul Mercedes-Benz GLC electric. Autonomie de 650 kilometri

de Tiberiu Safta
Luni, 03.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Au apărut o serie de fotografii spion cu viitoarea versiune electrică a lui Mercedes-Benz GLC. Noul model va fi lansat în 2026 și promite o autonomie de aproximativ 650 de kilometri.

Mercedes-Benz GLC, SUV-ul de clasă medie al mărcii germane, urmează să primească în viitorul apropiat o versiune pur electrică. Lansarea noului model este programată pentru anul viitor, însă până atunci putem vedea noul model într-o serie de noi imagini spion din timpul testelor publice.

Pentru moment, detaliile vizuale ale noului model sunt ascunse bine de un camuflaj special. Partea din față este cea mai acoperită, ceea ce sugerează că aici vor fi prezente cele mai multe noutăți în materie de design. Fiind vorba de un model electric, este de așteptat ca această versiune să primească o grilă acoperită, printre alte noutăți.

Partea din spate are un design mai aerodinamic, însă și aici sunt ascunse detaliile importante.

Noul Mercedes-Benz GLC electric va fi succesorul direct al lui EQC, un SUV electric care a fost retras din producție în 2023. Noul model va fi bazat pe arhitectura MB.EA și ar urma să adopte o arhitectură de 800 de volți. Bateria ar urma să poată fi încărcată la un curent maxim de 320 kW, ceea ce înseamnă că repriza de încărcare de la 10% la 80% va dura doar 18 minute.

Autonomia va fi de aproximativ 650 de kilometri.

Lansarea noului Mercedes-Benz GLC electric va avea loc în 2026.

IMAGINILE SPION POT FI VĂZUTE AICI

via Carscoops

Comentarii (5)

  • 650km la un consum de 18% inseamna o baterie de apraope 120kwh. Bun asa.
    0 0
  • Trilulilu
    650 este ideal. 400 mai realist
    1 0
  • Probabil va costa dublu fata de un Model Y nou. Cine ar cumpara electrice de la alta companie in afara de tesla nu stie ce e aia o masina. Irosesti bani degeaba. Tesla sau nimic, mai bine iei un bmw diesel, daca nu vrei Tesla.
    1 2
  • Fără mișto, încărcarea la stații rapide îmi pare o excepție, ca atunci când rămâi “în pana postului” și stai cu un PET de 2 litri în drum. dacă aș avea electrică ar fi în situația în care o încarc peste noapte și o folosesc exclusiv oraș sau pe distanțe care nu depășesc autonomia. Chiar dacă la o stație rapidă o încărcare ar dura 20 de minute (ceea nu ar fi o problemă că tot faci pauze la drum lung), tot nu-i sustenabil. Nu te va aștepta (în viitorul apropiat) un încărcător liber taman când ajungi matale acolo, deci cele 20 minute pot să depășească lejer o oră PLUS că trebuie să stai de pază să te cuplezi/decuplezi. Ce vreau să spun este că nu văd să se justifice acele capacități de încărcare de sute de kWh care nu au nici o utilitate la “om acasă”. Sau am înțeles ceva greșit?
    Am așa o impresie (poate greșită) că cei cu electrice când opresc la drum lung se cuplează cu sau fără nevoie reală la încărcare… doar așa să fie, complicând și mai mult lucrurile.
    2 3
  • Ai înțeles tu greșit, da. Ca de obicei, as adăuga.

    Stațiile de încărcare rapidă sunt la fel de importante ca și cele lente, de pe lângă domiciliu. În marea majoritate a cazurilor le folosești pe cele lente dar când se întâmplă să faci un drum lung, vrei sa poți încărca rapid.

    Cu cât încercarea e mai rapidă, cu atât se eliberează mai repede încărcătorul și scad șansele sa nu găsești unul liber. Ca la benzinărie. Dacă ți-ar lua 30 minute să alimentezi ai ține pompa ocupată de 6-7 ori mai mult timp și ar creste șansele ca altul sa nu găsească o pompa libera.

    Nu te stresa dacă nu pricepi. Am scris pentru foci, nu pentru tine.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru