FOTOSPION: Imagini cu noul Volkswagen Golf facelift, surprins fără camuflaj

de Tiberiu Safta
Vineri, 02.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Au apărut imagini spion noi cu viitorul Volkswagen Golf facelift. Noul model urmează să fie lansat anul următor, însă Golf facelift a fost surprins fără camuflaj pe un drum public. Printre schimbări se numără faruri adaptive noi și un design nou pentru bara din față.

Cea de-a opta generație a lui Volkswagen Golf a fost lansată la finele lui 2019. Modelul compact al germanilor este pe cale să primească un facelift pentru anul 2024, iar această nouă versiune va fi ultima iterație cu motor termic pentru Golf. Asta pentru că, așa cum a confirmat și șeful Volkswagen, viitoarea generație Golf 9 va fi un model electric.

Până atunci, tocmai au apărut imagini spion noi cu viitorul Golf facelift. Aceste imagini ne oferă o idee bună despre cum va arăta noul model, care a fost surprins aproape fără camuflaj. Din imaginile surprinse de publicația Motor1, putem vedea faruri noi, care par a fi ceva mai subțiri față de cele de la actualul model. De asemenea, farurile din imagini par a avea și tehnologie adaptivă.

Alături de noile faruri, noul Golf facelift va primi și o bară față nouă, cu o priză de aer mai lată. În partea din spate, stopurile au fost acoperite cu abțibilduri pentru a ascunde semnătura luminoasă a acestora.

Însă, putem vedea aici un eleron montat pe plafon și un element de decor cromat în partea inferioară a barei din spate. Tot aici avem și evacuări duble false.

Mașina surprinsă în fotografii este propulsată de un motor hibrid cu încărcare la priză. Punctul de încărcare este vizibil în zona aripii din stânga față.

Alături de noutățile aduse la exterior, noul Volkswagen Golf facelift va primi și un ecran central mai mare. Însă, cea mai mare noutate aici va fi adusă de butoanele fizice, care vor înlocui actualele comenzi haptice.

Noul Volkswagen Golf facelift va fi lansat oficial în 2024. Imaginile cu noul model pot fi văzute aici.

via Motor1

Comentarii (18)

  • Octavian
    Asta este ultimul Golf pe motor Terimc . Părerea este ca nu o sa fie nici o oprire a mașinilor pe combustibil normal din 2035. Poate 2050 dar nu 2035. ( A da și recomand Golf 7 2.0 150cp )
    16 3
  • Mircea Badea
    unde sunt pozele?!

    si va fi disponibil doar prizAbil? cam putine detalii..
    4 13
  • Mircea Badea
    ce vor face cu seria de ID-uri cand vor electrifica toate modelele?

    cam mult le-a luat pana sa puna airbag-ul ala central.

    va fi euro 7? sau tot euro 3?
    4 14
  • Ionut A.
    Dar unde e designul nou, ca e fix la fel. In interior are lupe cu alte ornamente. Asta e diferenta care apare de la o echipare la alta, gen faruri adaptive vs faruri non adaptive.
    Un design nou la faruri inseamna model complet diferit (vezi octavia 2 nfl vs octavia 2 fl ... asta mi-a venit acum la prima imagine) Sau nah si restul de masini. Facelift inseamna design complet diferit al pieselor.
    9 0
  • Ionut A.
    Asta era demn de a fi denumit facelift, integrand golf in designul actual WV
    https://static.automarket.ro/img/db/article/112/723/110524l.jpg
    9 0
  • @Octavian
    Pai da, în 2050 o sa îți iei tu Golful asta, aruncat de o bătrânică din Germania.
    2 13
  • Da într-adevăr este un plan diabolic. Nemții își iau masini de la WV, Skoda,Mercedes, BMW ca sa aibă ce sa vândă in 3-5 in est (inclusiv România)… câta minte îți trebuie să crezi așa ceva?
    In urma cu 3 săptămâni am achiziționat SH de la WV ocazie cu care am pus “in garaj” pe Mobile vreo 15 opțiuni (inclusiv pe cea pe care am cumpărat-o), pe lângă am pus in garaj si electrice, plus BMW, Mercedes, Audi, toate sub 3 ani si sub 60.000 km. De la WV mai este una disponibilă, care in momentul in care am sunat mi-a spus ca are o problemă (urma sa rezolve, dar mă grăbeam), in rest nimic si toate peste 30.000 de euro.
    In schimb la electrice lucrurile sunt cam pe dos, faceți testul si trageți singur concluziile, este cel mai bine ;)
    Nu spun ca VW-urile sunt cea mai buna alegere (depinde de nevoile si posibilitățile fiecăruia) si lucrurile merg tot mai prost la ei (pararea mea), dar sunt mulți foarte mulți oameni care si-au “făcut” viața cu mașinile lor… nu săriți cu softurile măsluite ca nu am validat așa ceva, oricine face așa măgărie trebuie sa plătească (financiar si pușcărie).
    12 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "câta minte îți trebuie să crezi așa ceva?"
    "noaptea NU bate vântul"
    "câta minte îți trebuie să crezi așa ceva?"
    "noaptea NU bate vântul"
    "câta minte îți trebuie să crezi așa ceva?"
    1 15
  • Iara ai fost la pipi si ai văzut ce mică este? Asta este, cu ce ai cu asta te descurci, doar ca acuma știm toți.
    Sigur găsești o farmacie deschisă, știi tu de ce… bani cere la un vecin, cu siguranța preferă sa nu-ti vadă si audă crizele.
    11 0
  • Ma gandesc uneori ca cei de la VW saboteaza in mod intentionat Golful.

    Adica au adus modificari minime la elementele cele mai criticate (faruri si stopuri) si au pus televizorul ala la interior care nu se potriveste deloc cu Golf. Doamne, cat de nepotrivit arata display-ul ala.

    Golf iese urat din scena, merita mai mult, macar la facelift, asa cum Golf 7,5 a fost un compliment frumos la 7.
    3 0
  • Noul Golf 5. :))))))))))

    Nu mai pot cu VW care își bate joc de clienții captivi!!! :)))))))
    8 0
  • Banditos
    Volkswagen....compania care a reusit sa vanda un face-lift drept o generatie noua si ceea ce s-ar numi o echipare superioara drept face-lift.
    6 0
  • Ce nu văd la toți “experții” de pe aici… ce mașini aveți, ați avut? Cu ce ați rămas bun de la o marca sau alta? Care va dezamăgit si de ce? Ca la nod in papura nu ne întrece nimeni, cum le știm noi pe toate…, dar sa discutam ceva constructiv, să ne ajute sa luam decizii mai bune… mai greu. In România 2 din 3 romani își iau un SH. Ne ajutăm sau ne dăm specialiști la… citit???, că în realitate suntem o țara de SH-uri!!!
    4 1
  • @Dutz

    Eu unul am avut Golf 7 nou si acum am Passat tot nou cumparat. Golf 8 m-a dezamagit de cand a aparut, nu l-am condus dar am stat in el: mult piano black, a disparut sertarul unde iti pui ochelarii de soare, clima pusa pe display si materale care se simt mai proaste decat pe Golf 7. Farurile nu sunt pe gustul meu iar in varianta combi arata ca un dric.

    Golf 7 a fost cea mai fiabila masina pe care am avut-o vreodata, in 250000 km parcursi am reparat doar o clapeta de la evacuare (1000 Ron) si radiatorul de la clima (vreo 1500 lei).

    Mi-a placut Octavia, am condus-o, dar in Romania nu se poate comanda combi. Nici Golf.
    2 1
  • Banditos
    Daca atat ai reparat in 250.000km inseamna ca s-a dovedit mai fiabila decat majoritatea altor modele/marci.
    1 0
  • Banditos
    *majoritatea celorlalte
    0 0
  • andrei
    dat fiind ca in romania dureaza 2 ani sa primesti unul (al meu a venit dupa 20 de luni), e total irelevant cat costa sau ce schimba. cel mai bine e sa nu iei nou. si-asa au inca probleme pe partea de soft. si la cat cer pe el....zici ca e aur.
    1 1
  • Mulțumim pentru informații.. si nu sunt singurul care apreciază;) hai sa schimbam ce putem ca “războiul” electrice VS clasice este doar o pierdere de timp.
    Sper sa n-am probleme cu Tiguan-ul SH, cam de făcut 8.000 de km cu rulotă după el :)) in vara asta.
    Ar fi interesant sa auzim si de la cine are electrică cum merg treburile in viața reală… si sa ignore pe cei care stau la pândă pentru eventualele situații mai puțin plăcute, toate mașinile au bube, clar unele mai mult decât altele cum ar JLR… cu siguranța sunt aspecte pozitive si pentru unii care fac puțin km, nu ies la drum lung sau a 2 masini ar putea fi o opțiune, sunt tot mai multe masini electrice utilizate de vânzare cu foarte puțini km.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru