Anul acesta, Dacia Duster se pregătește să intre în cea de-a 3-a generație. Cu această ocazie, am aflat că noul model va fi produs în continuare la uzina Dacia de la Mioveni, alături de fratele său mai mare, Bigster, care își va face apariția în 2025.
Noua Dacia Duster 3 va fi bazată pe platforma CMF-B a Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi. Pe aceeași arhitectură sunt bazate alte modele ca Renault Captur, Renault Clio și Mitsubishi ASX.
Acum, jurnaliștii de la Motor1 ne oferă primele fotografii spion din timpul testelor publice cu noul model. Din imagini putem vedea un limbaj design nou, foarte apropiat de cel văzut la conceptul Bigster, prezentat în 2021. De asemenea, noul Duster 3 pare a fi mai mare ca dimensiuni decât actuala iterație, iar portierele din spate nu prezintă mânere, ceea ce îi oferă lui Duster 3 un aspect mai sportiv.
Tot în imagini putem vedea că noul Duster beneficiază și de frâne pe disc în partea din spate, în premieră pentru Dacia. Mașina surprinsă în fotografii a fost dotată cu jante de aliaj de 17 inch, iar în capacele oglinzilor sunt integrate și luminile de semnalizare.
Noua generație Dacia Duster va fi prezentată oficial la finalul acestui an, înainte ca lansarea pe piață să aibă loc în 2024.
Toate imaginile surprinse cu noul model pot fi văzute aici.via Motor1
Labanii ăștia, n-ai cum să nu ți-o iei.
+ garda la sol si unghiuri foarte bune
+ pneuri cu balon rezonabil care sa asigure si confort si comportament ok in offroad, probabil /60, care ar fi o limita minima; tot ce este
+ garda la sol si unghiuri foarte bune
+ pneuri cu balon rezonabil care sa asigure si confort si comportament ok in offroad, probabil /60, care ar fi o limita minima; tot ce este < /60 e inadecvat pentru suv.
+ dimensiuni compacte, va ramane o masina versatila
+ ampatamantul pare majorat, va oferi mai mult spatiu la interior
+ prevad o tinuta de drum mult imbunatatita pe astfalt si la fel de impresionanta in offroad precum la generatia actuala
+ va fi in continuare o masina cautata "ca painea calda"
+ binevenita frana cu disc pe spate, desi era absolut ok si cu tambur
- mi-ar fi placut ca pragurile sa acopere usa
- suprafata vitrata pare cam mica, dar asta nu e ceva care sa surprinda, doar stiam ca designul e inspirat din Bigster
scuze.
Și ajung sa conducă un cazan obosit importat de prin Germania....
Rabla cu tablă tip folie de aluminiu, structură de plăcintă cu mere, manevrabilitate de camion scurt, interior care imită interiorul de mașină, motorizare pentru lepre tâmpe, coeficient aerodinamic de pubelă prăbușită... o operă a ingineriei. :)