Sezonul 2018-2019 de Formula E, competiția dedicată exclusiv monoposturilor electrice, s-a încheiat weekend-ul trecut cu etapa de pe circuitul stradal amenajat în New York. Porsche a fost prezent la New York și a făcut o serie de demonstrații împreună cu prototipul viitorului Taycan, primul model electric de serie din istoria constructorului german.
Evenimentul pregătit de oficialii din Stuttgart a făcut parte din proiectul denumit "Porsche Triple Demo Run". Campania a demarat în urmă cu trei săptămâni pe traseul de îndemânare din cadrul Porsche Experience Centre din Shanghai. Apoi, caravana organizată de nemți s-a oprit la Goodwood în intervalul 4 - 7 iulie pentru o serie de demonstrații pe traseul de pe domeniul Lordului March. Ultima oprire a fost programată la New York, iar pilotul Neel Jani a fost cel care a pilotat prototipul lui Taycan pe circuitul stradal special gândit pentru cursa de monoposturi electrice.
"Am fost surprins de autonomia generoasă afișată de Taycan, în ciuda faptului că am rulat rapid pe traseul din New York.
Acest lucru este posibil mulțumită bateriilor gândite pentru a oferi performanță, dar și datorită sistemului de gestionare a energiei", a declarat Neel Jani, pilotul de teste Porsche.Versiunea de serie a lui Porsche Taycan va fi prezentată oficial în luna septembrie, cel mai probabil în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Debutul comercial va avea loc la finalul anului, iar oficialii constructorului german spun că peste 20.000 de oameni și-au exprimat interesul să achiziționeze un Taycan.
Varianta de producție a modelului electric va fi echipată cu două motoare electrice capabile să ofere peste 600 de CP. Accelerația de la 0 la 100 km/h se va desfășura în mai puțin de 3.5 secunde, iar viteza maximă anunțată de nemți trece de 250 km/h. Viitorul Taycan va fi oferit în mai multe variante, iar nemții menționează că versiunea de top va fi echipată cu o baterie capabilă să ofere o autonomie de până la 500 de kilometri (valoare calculată conform vehicului standard NEDC).
Comentarii (2)