Esential
500 | de cai putere va scoate Panamera Turbo, cea mai performanta versiune din gama noului model Porsche. |
500 | de cai putere va scoate Panamera Turbo, cea mai performanta versiune din gama noului model Porsche. |
Chiar daca Porsche nu a publicat inca primele fotografii ale lui Panamera, prima berlina din gama constructorului german, internetul isi face inca o data datoria si ne prezinta, cateva imagini preluate direct din setul oficial.
Primele informatii legate de berlina germana sport sunt reprezentate de faptul ca, in prima faza, modelul german va fi disponibil in versiunile S si Turbo, diferenta fiind facuta de puterea dezvoltata de motorul comun V8 de 4.8 litri: 400, respectiv 500 de cai. Fericitii posesori ai noului Panamera vor beneficia exclusiv de o cutie automata PDK cu 7 trepte. Nu va exista o versiune diesel, asa cum se pregateste pentru Cayenne, oficialii Porsche punand la cale dezvoltarea unei variante hibride cu un motor V6 acompaniat de unul electric. Versiunea de baza a lui Panamera va fi reprezentata de un propulsor V6 de 3.6 litri si 300 CP pe care il vom vedea in actiune, cel mai probabil, spre finalul lui 2009.
Targetul de vanzari Porsche este unul foarte optimist in conditiile economice actuale, avantajul cifrelor constructorului german fiind faptul ca, in general, clientii marcii nu sunt afectati la nivel macro de criza.
Astfel, tinta anuala de vanzari ajunge la 20.000 de unitati pe an, 4000 dintre acestea fiind reprezentate de versiunea Turbo.via | Carscoop
Cei de la Subaru cat "s-a purtat" motorina s-au c#cat pe ei ca nu scot diesel, acum dupa ce si-au calcat pe suflet si au scos Boxer Diesel s-a fumat treaba cu motorina. Americanii au inceput sa cumpere Smart (care la modul cel mai serios e cat caruciorul lor de supermarket)... Acum astia de la Porsche scot berline..... Astia au mancat stricat?!???! Se-ntoarce lumea cu curu-n sus!
Revenind la porsche mie mi se pare un model reusit.Multi ati criticat inclusiv aici ca nu vedeti nici o schimbare la porsche de 30 de ani.Ei bine iat-o.Eu zic ca desing-u le-a iesit super bine respectand proportiile placute ale unui porsche si traditia.Spatele e frumos si ma gandesc ca ar face bine sa faca un concurent pt bmw seria 1(pe care sa-l bata bmw-u ca n-ar fi prima data).Eu zic ca inainte pierdeau multi clienti pt faptul ca masina era limitata la 2 locuri, avea 2 usi si nevasta i-ti cam da in cap daca iei o asa masina.Aceasta categorie a fost fortata sa-si cumpere un Cayenne.E o mutare pe cat de inteligenta pe atat de riscanta.Celor care nu va place macar apreciati curajul.
924 Turbo Shooting Brake (Estate Wagon)
_E păcat mare şi să o duci la vreo spălătorie auto daca nu e acreditată cu ceva calificative euro din domeniul spălăturilor de maşini. Că aşa am vazut un Lamborghini spălat pe stradă, cu găleata, dintr-o fîntînă arteziană din ceva parc (sărac o mai putut fi acela, că nu mai i-o rămas bani).
_Dar are cinci-sute-de-cai varianta Turbo de Panarama, mă bucur nespus că are cinci sute de cai. Am o herghelie de cai flămînzi după jăratec de petrol, care mă poate arunca pînă in ceruri cu atîta putere. Din prima pensie îmi iau şi eu. Îmi iau o panaramă de machetă... doar atît îmi pot permite...
E la ani lumina departare de ce a reusit Lamborghini cu Estoqe, care e pur si simplu magnific. Luati si comparati Estoqe cu Panamera (era sa scriu Panarama).
acest megane e chiar fain, dar daca sapi sa vezi cam din unde se inspira acesti constructuri renault, w (vezi panarama aia de scirocco scumpa ca dracu si chipurile inclusa la marca premium) cam toate ajung la un model unic vezi volvo c30-- umeri lati,tenta aia de cocoasa .. deci la design exterior e clar ca renault si w au tras cu okii la altii mult mai buni.." iar raspunsul meu a fost "ti-am mai spus si acum 1 luna- comenteaza si la articolele gen "Audi S5 va primi un motor V6 TSI in locul V8-ului" la toate daca se poate! dute si vezi masina in curte la pbn si pe urma comenteaza asemanarile, dute si la renault si vezi megane-ul coupe ...wow are umeri cum are si c30 ! wow altceva mai vezi asemanator??interior???din fata?? din lateral?? ia spunene si noua ce maisna ai ca sa iti aducem si noi zeci de motive ca masina ta e la fel de proasta de urata si de copiata! (p.s scirocco in varianta 200hp+ e mai ieftin decat un gti ~ 25 mii eu cu destule opt)" ASTEPTAM LINKUL
si acum va prezentam noul golf 6 4x6 sau volvo s40 cu motor fiat seicento...
..nu stiu de ce draq comentati cand voi nici logan nu va permiteti....dak ati avea unul d.asta v.ati mandri cu el nu???...
Baiete se vede de la posta ca esti cocalarul care cumpara jafurile nemtilor si abia are banu de intretinere la un bmw...
nenea ce zici daca antiaudi poseda un t5 la c30
haidi pa fraiere.. sa imi zici cand faci revizia bemeweu sa iti plangem de mila(vezi ca se dau credite destul de scumpe .. HA, ha..)
Audi S3 2.0 TFSI quattro benzina / 195kw / 265CP / M6 Pret: 31434 euro
Volvo C30 T5 manuala, fara trapa, Kinetic Pret: 27524 euro
cu trapa, Summum Pret: 31604 euro
Fara a tine cont de service-ul celor doua marci sau de emblema, automat aleg Audi pentru Quattro, 265 CP.
Asa urata cum e din lateral (strutocamila de masina sport, berlina, hatchback) sa va vinde. O masina Porsche mai practică.
apropo sumum la volvo inseamna full(pele,xenox... toate cele) in schimb la audi pana ajungi la dotarile echiv sumum platesti prostane ...sa nu mai vb de zicala ai bani de audi, dar de motor, jante etc.. .., dar de bizonu' e ferecit cand alearga ca un animal pe strada
mai auzi de chayenne. ca e urat..bine ca e frumos q7.