- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Fotospion
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
FOTO EXCLUSIV*: VW Golf 7 GTI şi R, testate sub caroseria actualei generaţii
Eu am G6 si are lumini cu bec clasic , dar sunt si modele de echipare cu lumini de zi cu LED care sunt misto dar costa....
Deabea astept sa apara si sa manance Fordu ala RS cu amarata aia de tractiune fata
Nu contest ce spui tu, dar imi permit sa critic faptul ca de la o generatie la alta, cel putin la unele masini, sunt mici modificari exterioare: vezi noul Passat fata de cel vechi, vezi noul Touareg fata de cel vechi.
"Reciclarea" multor componente si a intregului design de la un producator intern VAG la altul eu o vad ca o lipsa de respect fata de consumator. Un exemplu concludent ar fi faptul ca vechiul A4 s-a migrat in Seat Exeo cu schimbari la faruri si stopuri, in principal.
Cel putin in cazul meu, asta ii motivul pentru care nu-mi place VAG si masinile lor...
Cand vorbim de VAG, vorbim de nemti care pana una-alta stim cat sunt de conservatoristi. PUNCT !!! Nu iti place un produs din grupul VAG, te simti jignit de constructor ca nu stiu ce nu a facut de-a lungul generatiilor, NU CUMPERI ACEL PRODUS !!! Sunt sute de producatori pe lumea asta si mii de modele, unele mai conservatoare, altele radical schimbate de la o generatie la alta. Toata lumea e libera sa isi cumpere ce vrea !!! Bine ca inaite de '89, stateai 2 ani dupa o Dacie, pe liste si mama dracului ce mai era, nimeni nu comenta...de ce ? Pentru ca nu aveai din ce alege.
In ziua de azi, cu puzderia de modele, oricine isi poate lua orice !!!
Plus ca reteta nemtilor, oricat de blamata de atatia, inca tine....pentru ca se bazeaza pe studii serioase de marketing. Fara grija ca nu ar mai construi nemtii aceste masini "fade" daca nu s-ar vinde, dar se pare ca inca vand destul de bine...si e doar inceputul....ca isi dau drumu in curand pe piata Chineza la capacitate maxima si atunci sigur nu o sa le planga nimeni de mila.
Felicitari!Pacat ca sunt putin din cei care posteaza aici,care gandesc asa.
Si cu siguranta "că viitorul Golf 7 GTI va dispune de câte o ţeavă groasă în fiecare dintre părţile laterale, primele informaţii legate de noul model arătând că acesta ar putea ajunge la 230 de cai putere" :)))!
Ati cazut in cap?! Ce rahat de articol e asta?!
http://www.informatiiauto.ro/euro-ncap-noul-renault-megane-3-cea-mai-sigura-masina-din-segmentul-sau-sid3675.html