FOTO EXCLUSIV*: VW Golf 7 GTI şi R, testate sub caroseria actualei generaţii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi a şaptea generaţie a lui VW Golf se va lăsa aşteptate încă cel puţin un an de acum înainte, inginerii Volkswagen au scos deja la încălzire câteva prototipuri ale viitorului lor model. Este vorba de versiunile GTI şi R ale compactei germane, acestea fiind surprinse de fotografii profesionişti specializaţi în imagini-spion într-o parcare.
Pentru a nu risca să fie recunoscute de trecătorii curioşi, maşinile au fost camuflate în caroseria actualei generaţii Golf, câteva detalii importante care nu puteau scăpa ochilor unor profesinişti dându-i însă de gol pe nemţi. Vorbim mai ales de ţevile de evacuare, poziţionarea şi forma acestora dezvăluind şi vesiunile surprinse în fotografii.
Observăm, astfel, că viitorul Golf 7 GTI va dispune de câte o ţeavă groasă în fiecare dintre părţile laterale, primele informaţii legate de noul model arătând că acesta ar putea ajunge la 230 de cai puutere. În acelaşi timp, viitorul Golf 7 R va renunţa la evacuarea aşexzată central şi va adopta un sistem împrumutat de la versiunile S ale celor de la Audi, cu două perechi a câte două ţevi dispuse în părţile laterale. Deşi nu se cunosc foarte multe detalii despre noua versiune, presa internaţională scrie că noul Golf 7 R se va ridica la 300 de cai putere, urmând să bată la porţile lui Focus RS, cel mai puternic hot-hatch de serie cu tracţiune faţă.
*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia.
Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
-
Au apărut mai multe imagini spion cu viitorul Renault 4 electric de serie. Noul model primește un design retro-modern și împărtășește platforma cu noul Renault 5 electric. Lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Paris. (26.09)
-
Au apărut o serie de imagini spion cu viitorul Hyundai Nexo. Acesta este un SUV alimentat cu hidrogen care urmează să fie lansat oficial în 2025. (24.09)
Eu am G6 si are lumini cu bec clasic , dar sunt si modele de echipare cu lumini de zi cu LED care sunt misto dar costa....
Deabea astept sa apara si sa manance Fordu ala RS cu amarata aia de tractiune fata
Nu contest ce spui tu, dar imi permit sa critic faptul ca de la o generatie la alta, cel putin la unele masini, sunt mici modificari exterioare: vezi noul Passat fata de cel vechi, vezi noul Touareg fata de cel vechi.
"Reciclarea" multor componente si a intregului design de la un producator intern VAG la altul eu o vad ca o lipsa de respect fata de consumator. Un exemplu concludent ar fi faptul ca vechiul A4 s-a migrat in Seat Exeo cu schimbari la faruri si stopuri, in principal.
Cel putin in cazul meu, asta ii motivul pentru care nu-mi place VAG si masinile lor...
Cand vorbim de VAG, vorbim de nemti care pana una-alta stim cat sunt de conservatoristi. PUNCT !!! Nu iti place un produs din grupul VAG, te simti jignit de constructor ca nu stiu ce nu a facut de-a lungul generatiilor, NU CUMPERI ACEL PRODUS !!! Sunt sute de producatori pe lumea asta si mii de modele, unele mai conservatoare, altele radical schimbate de la o generatie la alta. Toata lumea e libera sa isi cumpere ce vrea !!! Bine ca inaite de '89, stateai 2 ani dupa o Dacie, pe liste si mama dracului ce mai era, nimeni nu comenta...de ce ? Pentru ca nu aveai din ce alege.
In ziua de azi, cu puzderia de modele, oricine isi poate lua orice !!!
Plus ca reteta nemtilor, oricat de blamata de atatia, inca tine....pentru ca se bazeaza pe studii serioase de marketing. Fara grija ca nu ar mai construi nemtii aceste masini "fade" daca nu s-ar vinde, dar se pare ca inca vand destul de bine...si e doar inceputul....ca isi dau drumu in curand pe piata Chineza la capacitate maxima si atunci sigur nu o sa le planga nimeni de mila.
Felicitari!Pacat ca sunt putin din cei care posteaza aici,care gandesc asa.
Si cu siguranta "că viitorul Golf 7 GTI va dispune de câte o ţeavă groasă în fiecare dintre părţile laterale, primele informaţii legate de noul model arătând că acesta ar putea ajunge la 230 de cai putere" :)))!
Ati cazut in cap?! Ce rahat de articol e asta?!
http://www.informatiiauto.ro/euro-ncap-noul-renault-megane-3-cea-mai-sigura-masina-din-segmentul-sau-sid3675.html