FOTO EXCLUSIV* : Viitorul BMW M5, surprins in timpul testelor din Germania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Automarket va prezinta, in exclusivitate pentru Romania, imagini noi cu viitorul BMW M5 F10. Modelul a fost din nou surprins in timpul testelor, de data aceasta cu un strat mult mai subtire de camuflaj. Potrivit informatiilor de la fata locului, modelul din imagini era folosit de inginerii Pirelli pentru a testa diverse tipuri de anvelope noi. Scopul acestor teste este descoperirea combinatiei optime de anvelope pentru stoarce performante optime din acest model, alaturi de un zgomot la rulare minim si durabilitate cat mai mare.
BMW M5 F10 este echipat cu un motor V8 bi-turbo care dezvolta peste 550 CP. Unitatea respectiva este bazata pe motorul care echipeaza noile X5 M si X6 M. Motorul de 4.4 litri al acestui model este cuplat unei transmisii cu dublu ambreiaj, care rezista cu stoicism la cei 800 Nm dezvoltati de noua creatie a departamentului Motorsport de la BMW.
BMW va aplica tehnologia EfficientDynamics chiar si pe noul M5, modelul urmand sa aiba un consum de carburant mai scazut decat cel al generatiei precedente, iar emisiile de CO2 vor fi si ele mai scazute. In tot acest timp, performantele lui M5 vor ridica stafeta in segmentul sedanurilor de performanta, modelul fiind optimizat de cei de la BMW pe celebrul circuit Nurburgring. De la bosajele aripilor pana la pragurile laterale, toate elementele cu care este echipat noul M5 au fost pregatite in tunelul aerodinamic pentru a oferi performante optime. Debutul acestui model este programat pentru Salonul Auto de la Geneva din 2011.
*Fotografiile atasate acestui articol sunt publicate de Automarket in exclusivitate in Romania printr-un contract semnat cu o companie specializata din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul Romaniei fara acordul Automarket.ro este strict interzisa.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
-
Au apărut mai multe imagini spion cu viitorul Renault 4 electric de serie. Noul model primește un design retro-modern și împărtășește platforma cu noul Renault 5 electric. Lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Paris. (26.09)
-
Au apărut o serie de imagini spion cu viitorul Hyundai Nexo. Acesta este un SUV alimentat cu hidrogen care urmează să fie lansat oficial în 2025. (24.09)
lasand gluma la o parte cu siguranya va fi o super masina, cei de la Motorsport se pricep cel mai bine la asta.
MULT SUCCES.
sa ne uitam la majoritatea sedanurilor de performanta din ultimi 20 de ani...........M3 M5 LANCIA THEMA8.32(MOTOR FERARRI) JAGUAR MERCEDES MASERATTI LEXUS CADILAC toti au propulsie in timp ce AUDI e mai cu mot vrea sa fie mai 'special'.
adevaru ca audi nare platforma si sasiu de tractiune spate ca sunt numa dealea imprumutate de la VW.
deci audi chiar este un VW mai 'lucrat' pe cand BMW este aproape unic in domeniu fiindca nusi imparte platformele sasiurile caroseriile cu alti .
deci concluzia o tragi singur........si la chestiile cu palmele 20 de ani si leo luat audi si........si le va mai lua