FOTO EXCLUSIV* : Primele imagini cu noul Mercedes-Benz SL
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Mercedes-Benz lucrează intens la noul SL. Debutul modelului este pregătit pentru Salonul Auto de la Frankfurt, iar acest lucru înseamnă că SL pierde din ce în ce mai mult camuflaj pe măsură ce se scurge timpul rămas până la începerea evenimentului auto din Germania. De data aceasta, modelul din imagini are capota motor, bara faţă şi portierele îmbrăcate în camuflaj. O parte din portieră şi din aripa spate au rămăs neacoperite, iar acestea nu ascund nicio formă specială.
Partea frontală este inspirată din SLS AMG şi aminteşte într-un fel de noul SLK. Tot de la noul SLK este preluat şi plafonul din sticlă electrocromatic, care poate să devină transparent sau mat într-o clipă, prin apăsarea unui buton. Sistemul se numeşte Magic Sky Control. La fel ca în cazul noilor creaţii din Stuttgart, modelul prezintă o grilă faţă de dimensiuni mari, ridicată la verticală. Blocurile optice au primit un set de LED-uri, care vor funcţiona ca lumini de zi.
Proiectoarele de ceaţă sunt şi ele cu LED-uri, dar acestea au acum o formă banală, în timp ce modele precum E-Klasse au primit proiectoare cu LED-uri cu o formă care aminteşte de unităţile convenţionale.
Un alt element care iese în evidenţă la exemplarul din imagini este sistemul de frânare, format din discuri perforate de dimensiuni mari pe faţă, acompaniate de etrieri imenşi, în timp ce discurile pline de pe spate nu au nici ele dimensiuni "ruşinoase". Versiunea entry-level a acestui model va fi echipată cu un motor V6 de 3.5 litri care va dezvolta 305 CP. Cu excepţia versiunii AMG, cel mai puternic motor din gmaă va fi un V8 de 435 CP, care va echipa versiunea SL 500.*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Automarket sare brusc de la viitorul V6 de 305 CP la V8 si AMG in propozitia urmatoare. In text este vorba de motorul in V8, nu de varianta AMG.
Vechiul V8 de 5 litri de la Mercedes, scotea 302 CP. Actualul scoate 388. Deci trend-ul este unul normal ca viitorul V8 sa scoata 435 CP tot din 5.0 litri.
V8-ul SRT de la Chrysler scoate 465CP din 6.4 litri. AMG la generatia trecuta de V8 cu compresor, scotea 496CP din 5.5 litri. Actualul V8 AMG are 6.2 litri si scoate 518 CP. Sper ca nu te-am incurcat si mai mult :)
In concluzie, ceea ce Mercedes realiza cu ani in urma dintr-un V8, acum scoate lejer cu un V6 :)
Momentan pe CL avem :
V8, 4663cmc, 320kW, 700Nm -- CL500 -- probabil motorul care va echipa noul SL500, este acel V8 de 435cp de care se vorbeste in articol.
V12, 5513cmc, 380kW, 830Nm -- CL600 (oamenii nu se dezic de la a pune un V12 pe orice are "600" .. inca), o versiune a acestui motor a existat pe vechiul SL600.
V8, 5461cmc, 400kW, 800Nm -- CL63
V12, 5980cmc, 463kW, 1000Nm -- CL65
Nu cred ca mai exista un "actual V8 de 6,2l AMG" pentru ca destul de multe stiri spun ca acel motor nu va mai fi pus in viitor, locul lui fiind luat de cele doua motoare turbo, de 5,5 si 6.0 care au mai multa putere si mai mult cuplu ( 1000Nm ftw :D).