FOTO EXCLUSIV: Noul Volkswagen Passat, spionat "in carne si oase"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen lucreaza intens la testarea noii generatii Passat, dovada fiind ultimele fotografii surprinse de specialistii de la CarPix. Nemtii au scos deja la incalzire mai multe prototipuri, intens camuflate, pentru a testa modificarile aduse platformei si comportamentul sedanului de clasa medie.
Potrivit informatiilor preliminare, noua generatie Passat va urma exemplul lui Golf, diferentele dintre actualul model si succesorul sau, urmand sa aduca mai degraba cu un facelift. La nivel exterior, Passat-ul va adopta acelasi look frontal, dominat de grila noua, de blocurile optice ascutite si de luminile LED. Nota de personalitate va fi data de aspectul posterior, care va aduce un set nou de stopuri, echipate de asemenea cu lumini LED.
La interior, clientii vor fi rasfatati cu materiale noi, cu un design la fel de conservator si cu influente majore din partea fratelui Passat CC. Plasticul folosit va creste calitativ si va fi completat pe alocuri de insertii cromate. Lista de optionale se va imbunatati si ea cu navigatie comandata vocal sau scaune ventilate.
Gama de motorizari va fi revizuita pentru a optimiza consumul si emisiile, iar suspensiile vor fi gandite pentru a mari confortul si stabilitatea.
Toate aceste trasaturi vor prinde contur pe masura ce noua generatie va scapa de kilogramele in plus.*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.
via | CarPix
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
In concluzie, un model nou, un best-seller deja.
PS: sunt sigur ca avea acelasi interior din 2000 toamna.
Spunea cineva despre VW (se referea la Golf): "cand ai vandut peste 22 000 000 de exemplare n-are rost sa schimbi prea multe", si e valabil si pentru Passat. Stiu ei mai bine decat noi ce fac. Asa ca hai sa asteptam sa apara masina, sa vedem vanzari, teste...etc si apoi sa ne dam cu parerea.
Offtopic:
Si ce daca consuma ma mai mult ulei? SARMANILOR, va luati masina de 27.000 Euro si n-aveti sa dati 50lei pe an cand se mai intampla sa trebuiasca sa completati. Motoarele astea merg sute de mii fara probleme, dar pe voi va mananca treaba cu uleiul. Da asa e romanu, isi face credit sa trebuiasca sa plateasca si nepotii la el pt o masina si apoi incepe sa-si manance de sub unghie.
Cat despre categoriile de oameni care cumpara masina asta v-as indemna sa faceti un studiu pertintent. Rezultatele vor fi valabile pt tot segmentul si nu doar pt Passat. In Romania masinile astea sunt cumparate de oameni cu venituri peste medie, doctori, avocati, directori, ingineri de multinationale etc, de obicei sunt familisti.
Bronzati si cocalari se vad in fiecare zi in tot felul de masini, de la Logan la, Megane, la Passat, la Lexus LS, la Bentley, si la Rollce Royce.
gandire de om normal care stie ce inseamna o masina buna = nici o masina daca este masina nu consuma ulei, doar tractoarele agricole consuma ulei.....si nu e vorba ca nu ai bani ca sa pui ulei....e vorba ca e penibil sa dai 27000 de euro pe o masina si sa iti consume ulei....nici daciile astea logan, nu consuma ulei, nici kia si nici o marca low cost nu consuma.... numai la vw auzi asa ceva si cica e normal :))
dar stiti vorba aia ce se spune despre vw
am facut pana, mai aveam benzina dar am ramas fara ulei.
ULTIMA DATA SUBLINIEZ
O masina daca este M A S I N A nu iti consuma un gram de ulei.
bafta.
Cat despre partea cu pana. Copile becul ala ti se aprinde cu mult inainte de a aparea probleme. Intai aparare galben sa te avertizeze. Abia dupa muult timp se aprinde cel rosu care te avertizeaza ca trebuie pus ulei pt ca motorul ar putea avea de suferit. Chiar si in conditiile astea mai ai destul pana la pana.
Si ca o noutate pt tine VW foloseste motoare CR cu filtru de patricule
stereo-tipuri de masini nemtesti = VW, Audi, Opel.
pentru cel care i-a raspuns lu´ white
nu sunt teorii, este indeajuns sa ai o masina adevarata ca sa intelegi lucrurile astea....cand esti strain de ceea ce inseamna o masina buna e normal sa consideri lumea nebuna, tu obisnuit fiind sa stai toata ziua sa completezi ulei pe ascuns sa nu te faci de ras in fata vecinilor cu logan de 5400 de euro care nu consuma ulei e normal sa ti se para bizar cand auzi ca exista masini in lumea asta care nu consuma ulei, nici kia, nici renault nici cele mai ieftine masini de pe piata nu consuma ulei!
iar faza cu "am facut pana, aveam benzina si am ramas fara ulei" e o zicala arhi-cunoscuta....este o ironie....stim si noi ca ai descoperit masinile cu sisteme de avertizare, cu luminite etc. noi le-am descoperit dinainte sa vinzi tu un teren poti sa stai linistit...doar ca era o ironie....care circula in ultima vreme despre vw.
pa.
si ca noutate maxima pentru tine fiat avea din 1996 asa ceva, bmw din 1998, peugeot din 1998, mercedes din 1999, renault din 2003, kia din 2004, dacia din 2004, vw din 2006 HAHAHAHAHA.....cam asta e diferenta intre restul marcilor si vw ca sa iti faci o idee.
Imi plac motoarele tfsi de la vw, sunt nemaipomenite, atat ca posibilitati de upgradare cat si fiabilitate, si probabil singurele motoare care nu consuma ulei din gama vw...dar motoarele diesel sunt 0, 0 0 0 0 0....asta e adevarul.
bafta.
Linistiti-va, ca asa a fost dintotdeauna, asta a fost Passat! Oricum arata suficient de bine ca sa nu aiba nevoie de schimbari radicale!
Zici de OPEL, opel facea masini pt armanta in al doilea razboi mondial. Vrei sa vezi masina cu 675.000km facuti fara probleme la motor? Aia e fiabilitate. Daca pui ulei si te tine 500.000 aia e fiabilitate. Sa nu pui ulei si sa faci vizite la service, aia nu e fiabilitate.
Mai cititi si VW a facut vanzri mai mari deca tot grupul francez, renault, citroen si peugeot...
Am prieteni buni care au schimbat multe masini franceze pana s-au convins ca nu au nici o treaba cu ce fac nemtii,
Eu am un passat 1.9 2006 si sunt mai mult decat mandru de masina asta. costuri la revizie reduse consum cat se poate de bun(~ 4.6 - 4.9) la cat e de mare masina, se si infige cat de cat, nu mi-e frica de depasiri.
Ziceti de audi care a tot castigat LeMans, ziceti ceva si de Bugatti GT facut de grupul VAG... Cautati pe youTube filmulete sa vedeti ce face un A4 RS, si in special unul tunat de mtm...e fenomenal.
Sincer daca as avea acum bani mi-as lua un A6, mi se pare masina perfecta...
motoarele vechi tdi sunt mult mai bune decat cele actuale, chiar si intre un tdi de pe golf 3 si unul de pe golf 5 exista diferente mari de calitate....nu dau un 1.9 tdi de pe golf 3 pe 2 tdi-uri noi 2.0 tdi.
bine ca mai exista si oameni realisti. bv
Această clasă cuprinde autoturismele de tipul Citroen C5, Ford Mondeo, Opel Vectra, Skoda Octavia A5, Toyota Avensis, VW Passat.
asa ca nu ne mai da tu referinte. cum golf6 pare rata pe langa golf5 care oricum era ratat(la design ma refer) probabil ca si cu passatul va fi la fel. o cutie pe roti. Sa ne intelegem. tot respectul pt masinile nemtesti dar la design... sa plece la specializare in italia
referintele acum sunt Accord, C5, Mazda 6, Mondeo si Avensis...iar primele 2 au fost laudate de toate presa...probabil cand va aparea noul model de Passat situatia se va mai schimba dar e greu sa depasesti fiabilitatea Hondei, Confortul C5-ului, dinamica Mazdei 6 si Avensisul.
Pozitia in scaun a soferului (mai ales daca esti inalt si nu vrei sa stai cu capul in tavan) e cam sus -ar avea nevoie de o ajustare.
Spatiul la genunchi pentru pasagerii din spate e foarte putin diferit fata de cel din Octavia. Ceva mai mutl aici ar multumi pe toata lumea.
Daca le rezolva pe astea (2.0 TDi PD nu va mai exista, asa ca nu mai e de mentionat) masina aceasta va sta in fruntea segmentului si va tine VW in fruntea clasamentului european dupa cota de piata.
Daca vor manca ulei sau nu nu mai conteaza daca o masjoritate de clienti vor fi multumiti.
Succes! Cu cat producatorii evolueaza, noi vom avea mai mult de castigat.
vedeti ce premii a castigat VAG in ultima vreme si dupaia mai vb, va dau cateva ex: dakaru primele 3 locuri, motorul anului, masina anului, varianta BlueMotion e castigatoare in fata unor marci mai renumite, etc.
si premiile nu le-au fost acordate de niste matori ci de niste profesionisti din intreaga lume.
Va salut .
p.s pana la orma orice masina ai avea tot consuma ulei,mai mult sau mai putin...e normal ca o masina mai performanta sa consume mai putin decat una mai veche
Dar vorba unui mare GENIU AUTO ,,nici o masina daca este masina nu consuma ulei" - deja inseamna ca orice BMW M si orice Mercedes AMG sunt niste jafuri infecte mai proaste ca Clio si Logan.
Bravo !!
Cine zice ca motoarele de vw sunt proaste nu il luati in seama ca sigur e un copil de 14 ani care nu are somn .
Eu am passat 1.9 tdi pd 2005 105 cp motor bjb , are acum 385697 km la bord si nu am avut probleme cu el si sincer a mancat vreo 15 litri pan acum la completari ( ulei numai castrol )
La tata e alta poveste cu meganu lui 1.5dci 2006 pan la ora actuala la 139.000 schimbat in garantie pompa injectie , si recent la 120.000 4 buc injectoare ( si costa nu gluma )., plus amortizoare , alternator , cap planetare...
si acum la 400 m i passatul meu ii da lectii sidaca vorbiti de kia va dau numaru lu varu meu care luni se duce sa schimbe caseta de directie la ceed ( 31.000 km ) poate il cumparati voi ca e hotarat sa nu mai auda de kia :))
N-am ajuns in service decat la revizii sau cand mi-au furat oglinzile.
Sunt suparat pe VW ca nu au facut oglinzi din fier forjat sa nu le mai fure romanii, dar parca nu m-a deranjeaza asa mult ca am bani de casco ;P
Copilu' , taticule nu prea ai treaba cu motoarele tin sa te anunt , cred k ai acasa un logan si mori de oftica ca vecinu are o masina nemteasca am sau nu dreptate.Bai tata vw a mers cu a lor pompe duse pana la capat.Cand concurenta scoate motoare si iti dau un ex mercedes 2.2 cdi 143cp an 2002 , vw avea 1.9 tdi si repet 1.9 de puteri 130 si 150cp si tdi nu CR. Le las pe cele sub 130cp . E mai usor sa treci ca CR decat sa-ti bati capu sa scoti maxim din ce ai acum adica pd.
White drag tu nici nu sti ce insemana CR dar vorbesti aici de parca toata viata ai facut motoare de vw.
Sunt posesor de bmw sera 5 din 2007 am avut numai bmw pana , si cea ce ma oftica la tine e ca arunci cu noroi fara cunostinta de cauza.
Motoarele alea care zici tu ca papa ulei vezi k merg sute de mi de km loganu dupa 100mi de km te duci in vitan si te uiti dupa segmenti si una alta dak nu a picat intre timp.
Chestiile cu loganul care nu papa ulei sunt 0. Cand o sa vad logan la 4-500k km in stare buna mai discutam
mai baiatule japoneza ta pe 2 roti cu lanta se numeste BICICLETA ! aia nu consuma ulei. Orice motor de masina, barca, avion, tank consuma ulei mai mult sau mai putin in functie de cat este de bruscat si in functie de calitatea uleiului ( una e sa folosesti ulei Bunica si alta e sa folosesti Castrol )
Cat de trepanat sa fi sa zici ca un motor nu consuma ulei !!!