FOTO EXCLUSIV*: Noi poze-spion cu viitorul Renault Latitude
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Colaboratorii noștri suedezi de la CarPix ne-au pus la dispoziție în acest weekend un nou set de fotografii care ne dovedește încă o dată faptul că Renault pregătește în teste Latitude, viitorul său model de segment mediu spre mare.
Vă reamintim că există posibilitatea ca viitorul Latitude să intre în gama constructorului francez pentru a înlocui atât VelSatis, cât și Laguna, model care nu s-a bucurat de destul succes pentru ca producția sa să continue. Deși informațiile nu sunt încă oficiale, o astfel de mutare ar dubla practic strategia pe care Peugeot a pus-o în aplicare în ceea ce privește modelele sale de segment mediu și mare, 407 și 607 urmând să fie înlocuite de un singur model: 508.
Viitorul Renault Latitude va fi construit de Renault pe baza modelului coreean Samsung SM5, deci pe actuala platformă a lui Laguna, urmând să fie asamblat în primă fază în Coreea de Sud, acolo unde francezii construiesc, de altfel, și SUV-ul Koleos. La nivelul motorizărilor, ne putem aștepta ca recentul acord semnat de Renault cu Daimler să mute unele unități diesel Euro 6 cu patru și șase cilindri produse de Mercedes sub capota noului model francez.
*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia.
Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Vor sa reuseasca imposibilul.
Sa dea de inteles faptul ca ei nu construiesc masinile, ci le creeaza.
1. samsung sm5 e construit pe platforma de Laguna 3 si nu invers.
2. Safrane, daca va aparea, in vecii vecilor nu va fi asamblat pt Europa in Coreea de Sud !
3.Renault dispune de motoare diesel cu 4 si 6 clindri- nu de asta are nevoie, ci de motoare moderne de cilindree mare pe benzina. astea da... vor fi de provenienta Mercedes... m-am saturat de aricole scrise pe genunchi cu ce ati visat voi aseara :(
@.marius.
esti depasit de evenimente baietel... sloganul Renault nu este "Createur d`automobile", ci "drive the change"
Nu prea e asa, cel putin in Europa. Pentru ca in ultimii ani este tendinta de a micsora cilindreea si de a face motoare mici supraalimentate. Cel mai bun exemplu este VW. Asa cum spui tu poate ca s-ar aplica mai bine in State, insa acolo Renault nu prea are sanse. Infiniti sigur va folosi motoarele de care ai zis, de la Mercedes.
Cat despre stire, pe bune ca nu vad unde sunt noutatile. Cei de la Automarket au mai scris acelasi lucru si acum vreo 2 saptamani.
Este sigur ca este Renault safrane si nu este viitoarea Dacia?
E mai realist sa fie Dacia la ce design are decat Renault.
Eventual doar daca nu au aparut cumva poze cu noua dacia, caz in care imi cer scuze de cele relatate mai sus.
http://www.automarket.ro/stiri/acesta-este-renault-latitude-urmasul-lui-velsatis-30965.html
Dupa cum spuneam, Renault are nevoie de motoare noi, moderne de cilindree mare pe benzina - 2, 3, 4 litri. Nu ma mai contrazice ! Motoare diesel are deja si sunt arhi-suficiente pt Latitude: 2.0 dci 180 CP 400Nm, 2.5 dci 190cp 450Nm sau 3.0 V6 dci 235cp 550 Nm ...
PS:
ai scris "Pentru ca in ultimii ani este tendinta de a micsora cilindreea si de a face motoare mici supraalimentate. Cel mai bun exemplu este VW." ei na ! ce vbesti?! =)) sa uitam ca Renault folosea motoare moderne 1.5 dci pe vremea cand vw inca mai tragea de 1.9 sdi 64cp (diesel normal aspirat)?? Daca nici Renault nu stie ce inseamna downsizing, atunci nimeni nu stie!
Nu mai e foarte mult si o sa vedem ce inseamna cu adevarat downsizig de la RENAULT