- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Fotospion
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
FOTO EXCLUSIV* : Mercedes testează noul S-Klasse
Masina asta cand o sa apara o sa se stinga lumina in INGOLSTADT pe vreo cativa ani .
Mercedes-Benz S-class NICIODATA nu a pierdut POZITIA de LIDERUL mondial al luxului.
Pot sa precizez pana la Moarte ca Nimeni niciodata nu va bate aceasta Marca SUBLIMA ,
Da BMW reuseste sa produca masina mai sportiva cu performante mai bune pentru tineret , dar un Businessman adevarat dupa 45-50 de ani la SIGUR nu va cobori din S-class ,pentru ca isi MERITA banii .
M3 sau X6,X5 sau 550i F10 sau Z4 la moment tin segmentul.
S-class nu va cadea niciodata de sus e ceva aparte unde nimeni nu il poate DETRONA.
Vom iubi aceste doua marci ca ele AU CU CE.
Si nu ataca sub centura , dar joaca cinstit si frumos.
RWD.
Asa cum tu niciodata nu te vei impaca cu limba romana. Ai o coerenta demna de un prescolar. Noi intelegem ca te simti nebagat in seama, dar iti recomand un loc cu acelasi nivel intelectual, cu care sunt sigur ca vei relationa foarte bine: la Poiana Mare.
Poate ei o sa inteleaga cum "iti pui tu CHEAP-Tuning" ca eu zau ca n-am inteles.
Pana atunci iubeste-te in continuare cu ce marca auto vrei, dar nu uita sa te stergi pe maini inainte de a manca in caz ca ai vizionat un clip cu un M3 ceva.
P.S@BMW: Asa BMW-eu,BMW-eu,Mertzan,Mertzan..cam astea cred ca sunt singurele preocupari ale vietii tale..dar tot este bine ca ai auzit de Ingolstadt,poate si de Munchen despre care sper sa nu crezi ca or fii numai sediile Audi respectiv BMW..asa cum despre Liverpool cred ca esti convins ca este o echipa de fotbal..in final vorba lui Hihhi ai grija ce faci cand te uiti la un clip cu X6(masina suprema a cocalarului),si ai mare grija de pisicuta aia a ta cu volan pe dreapta si numar de Bulgaria.
Mercedes-Benz S-Class este o masina fenomenala si am toata convingerea ca va ramane apexul a ceea ce e fizic posibil in industria auto.. sunt sigur ca noul S Class ne va coplesi cu o sarabanda de inovatii, care mai de care mai stralucite... succes Daimler!
Cu tot respectul pentru Toyota Land Cruiser&Nissan Patrol,dar Mercedes G la ora actuala este cel mai bun off-roader prezent pe piata,fiind singura masina civila ce ofera 3 diferentiale blocabile,un sistem de suspensii rigide atat pe fata cat si pe spate mult mai potrivite pt teren greu decat suspensiile independente ale actualei generatii a Nissan Patrol,sau cele de pe puntea fata a Toyota Land Cruiser pt care constructorul sau a preferat sa sacrifice ceva din comportamentul in teren accidentat pt unul mai bun pe sosea,pe spate au continuat sa ramana cu suspensii rigide.Despre cursa mai scurta a CV de pe Mercedes in comparatie cu cursele celorlalte 2 modele nu este cazul sa iti reamintesc,ce sa mai zic Mercedes G la ora actuala este cea mai buna masina de teren de pe piata!!!!Desii este cea mai scumpa.
Este bine ca faci si tu pe desteptul,nu stii da zici.
Vezi ce scrii tu si pe urma poti sa incepi sa urli cat vrei.
Am facut o greseala tehnica la scrierea cuvantului chip-tuning si ai inceput a rade ca un prost , si stii de ce ?
Pentru ca un om normal nu rade de la asa ceva , dar prostul rade si de la un deget ., nu are importanta cum am scris ca e cuvant in engleza si se mai intampla uneori sa gresim,toti gresim, e o limba straina nu merge vorba de limba romana .
Din 2012 Mercedes va pune din nou aun important avans tehnologic in fata, probabil tot in 2012 va urma un face-lift la seria 7 si A8 va ramane tot pe 3, dar toate 3 sunt fenomenale oricum, un trio fantastic care nu cred ca va fi detronat vreodata, la vanzari cel putin, si nici chiar la imagine, singurele care se apropie ar fi Lexus si Jaguar
Si daca erai atent pe mine ma amuza mai mult expresia: "sa-ti pui chip-tuning". Sunt sigur ca stii cum se face treaba asta, dupa o rapida cautare pe Google. Si uite asa ar trebui sa-mi multumesti, cu ocazia asta mai inveti si tu cate ceva. Ca in mai mult de BMW e nr 1, Audi e praf, BMW are n premii si tractiune spate, BMW e sportiva nu prea stii.
Audi e o masina FOARTE BUNA .
PROBLEMA e ca BMW e mai buna, are motoare mai bune , are piese de BMW facute in MUNCHEN , si nu e facut din componente de VW , dar din PIESE ORIGINALE BMW de inalta calitate produse in ORASUL MUNCHEN, sau DINGOLFING cea mai mare fabrica de BMW din lume ., si asta nu o apreciez numai eu , dar si cei din OSTFILDERN(stuttgart)care dau titlurile Bavarezilor cu motoarele lor , daca pana la urma crezi ca multe nu stiu , si cei 1,4 milioane de posesori ai marcii BAVAREZE adica a 1.4 milioane de BMW-uri cred ca spun ceva nu ?
Sa stii ca inainte de Audi A8 a fost Audi V8 care a fost inlocuit in 1994 venind A8.
Pentru BMW-M:
Sa stii ca pe Audi sunt puse piesele de cea mai inalta calitate(exista si pe Bentley unele piese de la VW) apoi pe Volkwagen ,apoi Skoda , etc.Si ce daca sunt facute de VW ? Atat timp cat au o calitate premium nu ai ce sa-i reprosezi .