FOTO EXCLUSIV*: Audi testeaza noul R8 Clubsport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii Audi testeaza versiunea V10 Clubsport a lui R8 in Germania. Modelul reprezinta o versiune mai performanta a lui R8 V10, dar care nu sucrlaseaza versiunea GT3 de competitie a acestui model. Exista posibilitatea ca modelul sa renunte la sistemul emblematic de tractiune integrala in favoarea tractiunii spate, iar ca motorul V10 cu care este echipat acesta sa dezvolte ceva mai multa putere decat in versiunea standard. Totodata, modelul prezinta si o serie de elemente aerodinamice diferite.
Printre modificarile vizibile putem enumera noua bara de protectie fata, care a primit un set de splittere montate pe ambele parti, ce amintesc de vechile modele care alergau in campionatul DTM. Bara de protectie spate a fost si ea redesenata, aceasta avand fante de aer pe lateral si un difuzor de aer mai mare. Sistemul de evacuare a fost modificat si el, tip-surile evacuarii finale fiind inlocuite cu elemente rotunde, cu dimensiuni generoase. Eleronul spate retractabil a fost inlocuit cu o unitate fixa, ce are un design special pentru un plus de apasare aerodinamica.
Versiunea Clubsport a lui R8 V10 ar putea fi mai usoara decat modelul standard, intr-un mod similar in care fratii de concern de la Lamborghini creeaza modelele Ultraleggera. Astfel, Audi R8 V10 Clubsport ar putea avea o masa cu aproximativ 50-100 kilograme mai redusa decat cea a versiunii standard a lui R8 V10, lucru care va imbunatati atat performantele dinamice, cat si manevrabilitatea si consumul de carburant al noului bolid din Ingolstadt.
*Fotografiile atasate acestui articol sunt publicate de Automarket in exclusivitate in Romania printr-un contract semnat cu o companie specializata din Suedia.
Reproducerea acestor imagini pe teritoriul Romaniei fara acordul Automarket.ro este strict interzisa.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Apropos,ce-ti mai face G3-ul GTD?