FOTO EXCLUSIV*: Audi testează cel mai puternic A1
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi pregăteşte o versiune şi mai puternică a micului A1, chiar dacă versiunile actuale par să fi demonstrat deja capacităţile mignonului din Ingolstadt. Cele mai noi fotografii spion oferite de CarPix demonstrează că Audi testează o versiune de performanţă, botezată S1.
Imaginile surprind un prototip care trădează o evacuare dublă, semn al unei motorizări ceva mai mari. Sub capotă ne putem aştepta să găsim chiar şi 270 de cai putere, livraţi ambelor punţi cu ajutorul unei tracţiuni integrale quattro. La nivel vizual, doar un spoiler frontal cu prize de aer ceva mai mari va diferenţia S1 de versiunile standard ale lui A1. Nu vor lipsi nici logo-urile de personalizare.
Data lansării a fost fixată la finele lui 2011 sau începutul lui 2012.
*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini cu noul Seat Ibiza facelift. Noua versiune actualizată a modelului subcompact spaniol va debuta mai târziu în acest an. (27.03)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitorul Audi Q9. Acesta va fi cel mai mare SUV al mărcii germane și va avea un motor hibrid. (24.03)
-
Au apărut o serie de fotografii spion cu viitoarea versiune electrică a lui Mercedes-Benz GLC. Noul model va fi lansat în 2026 și promite o autonomie de aproximativ 650 de kilometri. (03.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Primele imagini cu noul Nissan Leaf: crossover electric cu 600 km autonomie
-
Deschizător de drumuri
-
Ford vrea să patenteze o transmisie manuală pentru vehicule electrice
-
Acesta este noul Nissan Micra: hatchback exclusiv electric înrudit cu Renault 5 E-Tech
sistem de tractieune integrala quattro = torsen
A3 quattro = A3 cu tractiune integrala
Este o diferenta foarte subtila.
cea cu 5% tractiune spate permanenta.
- Audi quattro - se refera la faptul ca acel model are tractiune integrala
- sistem de tractiune integrala quattro - se refara la tipul tractiunii integrale. In articol scrie ca este tipul sistemului de tractiune integrala este quattro, iar eu asta am zis ca este gresit.
Din aceasta cauza am scris ca este o diferenta foarte fina, dar este extrem de importanta.
Aceiasi gresala o face si v*** de Vicky Butler Henderson, care a zis despre RS3 ca este echipat cu "legendarul lor sistem de tractiune integrala quattro", ceea ce este total fals.
Pur si simplu ma deranjaza reclama falsa, din cauza aceata am pus aceste doua comentarii.
In practica:
haldex = subvirator spre neutru, nu se pot face cerculete, nici pe zapada (decat daca se modifica software-ul care controleaza haldex-ul, si il blocheaza tot timpul)
torsen = neutru spre supravirator, se pot face cerculete.
imi pare rau sa te dezamagesc dar un sistem mecanic de tractiune integrala intra in A1.
doar la prima miscare imi vine in minte mg metro din grupa b de rally din anii 80.
intr-adevar, diferenta intre o masina de raliu si una camuflata de oras e imensa, dar tehnologia a evoluat suficient din anii 80 ca sa permita o folosire cotidiana, la dimensiuni suficiente pt o masina cu dotari de comfort